fell pony keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

fell pony keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 01:10

Voor de liefhebbbers: 22 februari is er bij ons op de manege (De Gouden Adelaar te Bunschoten) een fell pony hengstenkeuring.
Ik las het toevallig vandaag, leek me wel gaaf!

bollebeer

Berichten: 461
Geregistreerd: 27-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:50

Leuk, als ik mijn ouders zo ver kan krijgen om me te brengen ga ik zeker even komen kijken!!!!!

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 20:31

lijkt mij ook erg mooi om te zien, maar ik wist niet in hoeverre dit in de rest van nederland Tong uitsteken bekend was, dus ik dacht: ik gooi het even op bokt

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:22

Hoi! Wat leuk om eindelijk eens wat over de fell hier te horen! Wij hebben zelf geen fells maar afgelopen herfst zijn we naar de fellponykeuring geweest. Was ontzettend grappig. het was voor heel nederland maar de keuring was net zo groot als de haflingerkeuring voor alleen friesland. Zegt wel iets over de aantallen in nederland. Als het lukt ga ik ook naar de hengstenkeuring. hangt ff van het vervoer af... is er makkelijk met een bus vanaf een treinstation te komen?? Zoja, welke lijn?? Groetjes Afke

vriesje
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Ergens in dit mooie landje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 10:30

De Fell wordt steeds populairder in Nederland. Het is tenslotte ook een hele leuke pony. Meer informatie kun je vinden op de website:
http://www.nfps.nl