Donderdag (morgen) 3 uur afrijden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Donderdag (morgen) 3 uur afrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 19:37

Ben dan ook supernerveus..Het is echt niet normaal meer, sinds ik het weet(midden december) zit ik al in de stress..
En waarom? Als ik zak doe ik het over een maandje over, ik hoef het niet zelf te betalen, 6 keer examen doen zit bij m'n pakket inbegrepen...

Waarom dan die zenuwen? Ik kan gewoon rijden, maar sinds ik die tussentijdse toets gehad heb ben ik alleen maar nerveuzer, die keer ging het nl ook fout door de zenuwen..

Heb nu pilletjes van de apotheek, hoop dat het helpt..

Wensen jullie me succes?
Denk zelf niet dat ik het ga halen, maar wie weet..
Nog tips?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:42

Ga straks lekker slapen, lees nog wat om je op andere gedachten te zetten. Ga er morgen gewoon op je gemak naartoe. Probeer je niet te druk te maken, ik weet het, het is is makkelijker gezegt dan gedaan...
Je zult zien dat het reuze meevalt!!

Ik zal voor je duimen!!! Doe je best! OK dan!

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:37

Oja , morgen is het zover ! Haha! Haha!

Nou sterkte Denies , of je nu slaagt of jammerlijk zakt ,
als je maar trots op jezelf kunt zijn dat je moedig en "relaxed" achter het stuur hebt gezeten , kom op !!

(hoeveel pilletjes heb je al op ? Clown )

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 20:58

Ik heb 3 pilletjes op nu.... heb er 6 gekregen, dus 3 voor vandaag en 3 morgen, maar tot nu toe merk ik niks van die pillen Boos!, maar waarschijnlijk heeft het even de tijd nodig...

Relaxed achter het stuur zitten ga ik zoiezo niet.. helaas Boos!

Maar goed, ben al blij als het over is of ik nu zak of slaag!
Die zenuwen zijn 10x niks!

Ben vandaag met m'n moeders auto naar michelle gereden en terug! (met m'n moeder ernaast uiteraard) Best leuk, zo weet ik ook eens hoe het is zonder instructeur naast me!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:04

Tips: Stom maar standaard, BLIJF IN JE SPIEGELS KIJKEN! Overdreven echt! En heel relaxt doen. Gewoon kijken en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Doe zacht de radio aan. En let op de weg, niet op je examinator Haha! Haha! Haha!

Ik vond het ontzettend meevallen. Ben in 1x geslaagd en hij had geen op of aanmerkingen! Gewoon rustig blijven dan komt het allemaal goed!

geen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 21:06

Saluut, vond hij dat je perfect had gereden?
Omdat het vaak zo is dat hoe goed je ook gereden hebt ze ALTIJD wel wat te zeggen hebben Tong uitsteken Tenminste dat hoorde ik Tong uitsteken

Was jij erg zenuwachtig?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:20

uhm ja.... klinkt misschien een beetje arro (ben er ook wel trots op hoor Haha!) Maar hij zei: Ik heb totaal geen op of aanmerkingen op je! Gefeliciteerd je hebt je rijbewijs. En dat na 17 lessen van 1 uurtje Haha!

Ik was van te voren heel zenuwachtig. Maar toen ik de auto eenmaal instapte niet meer! Mijn voet trilde wel heel erg met wegrijden. Maar dat merkte niemand gelullkg. Toen ik het terrein van het cbr af was ging alles perfect. Gewoon rustig blijven en denken, het lukt toch wel!

geen

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:21

Oeh ja , het wegrijden vanaf het terrein is het ergst .... toen stierf ik ook bijna spontaan Clown

Nou Denies , ik ben wel benieuwd hoe het gaat hoor , scheiterd Tong uitsteken *LOL*

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:25

Succes hoor!
Ik zal voor je duimen morgenmiddag, ik scheet ook alle kleuren toen ik moest afrijden en bij mij ging het echt niet goed vond ik, maar ik was ook in 1 keer geslaagd Lachen

Je kunt het Haha!

Het leven is een gebakje!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:32

Heel veel succes morgen OK dan!
Ik was van tevoren ook ontzettend zenuwachtig maar toen ik de auto instapte waren alle zenuwen in 1x weg. Ben gewoon gaan rijden met de hoop dat de examinator het goed vond Haha!
Had nooit verwacht dat ik zou slagen want in mijn ogen had ik zo slecht gereden Bloos Maar ik was in 1x geslaagd

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:15

Succes, probeer ff goed te ontstressen vantevoren.. Haha!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 03:32

Heel veel succes morgen (of vandaag) en het gaat vast wel goedkomen! Ik dacht dat ik niet zenuwachtig zou zijn en was het toch een ietsiepietsie toen ik achter het stuur kroop. De examinator knoopte gelijk een heel gesprek aan, dus had niet een tijd om zenuwachtig te zijn, had het te druk met rijden, opletten en luisteren.. Haha!

Vraag morgen je instructeur nog even precies waar alles zit onder de motorkap, is ook wel handig! Mijn instructuer was vergeten me dat te vertellen en deed het 3 minuten voor het examen nog even! Haha!

Gaat wel goedkomen joh, heel veel succes en ik zal voor je duimen!
(laat je het ons nog even weten?)

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 08:36

O, ik zal ook voor je duimen.. heel erg veel succes OK dan!
Als je een leuke examinator hebt gaat hij vanzelf wat tegen je praten om je wat rustiger te krijgen..
Werkte bij mij ook....nou ja de tweede x dan... Bloos!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 08:48

Zet em op!
Als je nou om 4 uur gelijk je papiertje gaat ophalen op het gemeentehuis, kun je om 5 uur in je mini gaan scheuren Haha!

זכור

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 11:56

Bedankt iedereen, helaas helpt het niet om de zenuwen te stoppen..

Heb nu in totaal 5 pilletjes op (sinds gister), maar ik heb niet het idee dat het wat helpt, of ik was misschien anders nóg zenuwachtiger geweest..

Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat het niet erg is om te zakken, dan kan het volgende maand weer, maar op de 1 of andere manier wil het niet tot me doordringen..

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 11:57

lis schreef:
Zet em op!
Als je nou om 4 uur gelijk je papiertje gaat ophalen op het gemeentehuis, kun je om 5 uur in je mini gaan scheuren Haha!



Helaas is m'n Mini afgekeurd eergister, hij moet even gemaakt worden, dan istie weer goed! Lachen Heb al gezegd dat ik geen haast had, gezien ik waarschijnlijk toch niet in 1 keer slaag.. Tong uitsteken

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:58

Nog een paar uurtjes, mag je van tevoren ook nog even van je rij-instructeur rijden?
Dat mocht ik wel, en dan kun je er even 'inkomen' Lachen

Veel succes nogmaals en je kunt het

Het leven is een gebakje!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 12:01

Ja ik heb om kwart voor 2 ongeveer nog een uurtje les, is ook wel nodig, want ik moet nog even alle knoppen leren enzo die ben ik alweer vergeten!

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:26

Als je in de auto zit achter je stuur, om je te ontspannen , moet je gewoon een punt ongeveer 20meter voor de auto bekijken . Even twee keer rustig en diep adem halen en ook rustig uitblazen. Blijven kijken naar dat punt, en even twee keer gapen, klinkt gek , maar als je gaapt kun je niet één spier spannen. Ach gut En het werkt echt. Probeer maar als je dadelijk in de auto zit nog voor je examen. Die examinator is het gewend om langs zenuwpezen te zitten, dus kijk hem of haar eerst eens heel goed aan , kijk dan in de spiegel, zoek een punt om naar te kijken zucht een keer en starten maar en vergeet niet te lachen.Sterkte ik denk aan je. Haha!

Groetjes Marije

profiel gemaakt.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:10

veel succes!!! Ik heb om 3 uur een sollicitatiegesprek en iemand anders hier op bokt tentamen (staat ook hie rbij algemeen). zet hem op OK dan!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:00

En geslaagd Knipoog?

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 18:23

Hey ik was nog stervens nerveus helaas, maar opzich ging het allemaal best goed!
Ben helaas wel gezakt, ik had 3 kleine ingrepen, jammer maar helaas, iemand van rechts liet ik niet voorgaan en dan ben je eigenlijk al meteen gezakt, het kwam niet echt door de zenuwen, maar ik begon te twijfelen,..

Verder wou ik ergens een straatje inrijden met een bord: lijnbussen uitgezonderd... ik keek ernaar, maar echt geen erg in gehad.. stom..was er ook nog nooit geweest.

Verder vond hij dat ik het stukken beter deed dan bij m'n tussen tijdse toets dus daar was ik zeker blij mee, alles ging goed vond hij behalve die dingetjes, jammer..

Maar ben als ik eerlijk moet zijn toch best tevreden, nu weet ik dat ik het wel kan, en dat ik het zelfs door de zenuwen best goed doe..
We gingen ook eerst een kwartier gewoon rijden en dat heeft een hoop geholpen, met m'n TTT gingen we meteen straatje keren, fout gestuurd en ik was meteen de weg kwijt..

Nu gingen zelfs m'n bijzondere verrichtingen allebij goed, dus daar ben ik zeer tevreden over, Volgende maand weer!

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:56

Als je die ingrepen had, was het misschien toch nog iets te vroeg om op examen te gaan. Volgende keer beter.

Groetjes Marije

profiel gemaakt.


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 19:13

Nou ja te vroeg niet echt, m'n instructeur zegt altijd dat ik MOET slagen als ik rij zoals ik bij hem doe, ik rij dus gewoon goed, maar ja door die stomme twijfelingen van mij (heb ik in het dagelijkse leven ook verschrikkelijk, ik twijfel al bij dingen als welke kleur brood ik moet nemen)
En dat ik een straatje inwou wat niet mocht dat is gewoon een stomme fout ja, niet opletten.

Maar ik ben eigenlijk heel tevreden, vind het haast niet eens erg dat ik gezakt ben, had altijd mooi geweest, maar ik vond het goed gaan en m'n examinator ook verder.... als je eens wist wat een lijst hij opnoemde bij m'n TTT wat ik allemaal fout deed..

Goed, dat kost me weer 250 euro voor extra lessen Tong uitsteken

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:16

Ik denk toch dat het een stap in de goede richting is voor je OK dan!
Jammer dat je gezakt bent maar misschien is het goed om nog een keer examen te doen!

Je kan het!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eulogy, Googlebot, GrapeshotBot, Redford en 42 bezoekers