Sponsorrit voor de Kankerbestrijding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Sponsorrit voor de Kankerbestrijding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:45

Zo heh heh...eindelijk kan ik het zeggen.

Er wordt op de Arckelhoeve een sponsorrit gehouden voor de Kankerbestrijding ! Hyper!

Hoe dat zo komt ?

Op m'n werk en in mn omgeving hoor ik zo vaak dat mensen kanker hebben en dat veel mensen aan kanker overlijden.
Zo ook natuurlijk onze Dorine.

De moeder van een collega heeft kanker. Die collega is even oud als ik en gaat er echt aan onderdoor.
Ik voel me behoorlijk machteloos omdat ik het zo vreselijk vind dat ik niks kan doen.

Dacht ik..
Ik ben eens gaan denken of het mogelijk was om hier in de buurt een sponsorrit te organiseren. Uiteindelijk hebben mn vriend en ik heel wat ideén verzameld.
Die idieén hebben we aan de eigenaresse voorgelegt en ze vond het een goed plan Haha!

Ondertussen hebben we hier en daar gevraagt ( o.a aan Ilse die hyper enthosiast was/is Knipoog Haha! ) en eigelijk vond iedereen het een goed plan.

Wat is het plan ?

We willen de keuze geven uit 2 ritten. 1 Kleinere van 10 km , van de Arckelhoeve --> Kijkduin-->Monster-->>Ackelhoeve.
1 Grotere van 20 km, Ackelhoeve--> Kijkduin -->Monster-->Hoek van Holland.
De afstanden gaan we nog precies opmeten.

Per kilometer kan je sponsor je sponseren of hij kan een eindebedrag sponseren.


Dit is een beetje het globale idee. Maar ik heb nog wel wat vragen voor Endurance ruiters. Dus wie mag ik lastigvallen ? Knipoog

Er zijn nog heleboel dingen te regelen en we hebben nog ontzettend veel meer idieén maar die plant ik hier pas neer als ik zeker weet dat die door gaan.
We hebben de rit een naam gegeven omdat de rit misschien jaarlijks herhaald wordt.

Dus..wie doen er mee ?? Haha!
Laatst bijgewerkt door SheMellon op 21-01-04 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:47

Nou ik hoef verder weinig te zeggen, behalve dat ik ook meedoe, en dat ik hoop dat er ontzettend veel bokkers zich inschrijven, want het is een ontzettend goed doel!
Laatst bijgewerkt door Ilse op 21-01-04 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:48

Ha dat is mooi..we zijn al met z'n tweén Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:53

Jenna schreef:
Ha dat is mooi..we zijn al met z'n tweén Haha!


Goh, dat had ik niet verwacht Schijnheilig .

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 20:48

Nou kom op bokkers !

Dit had ik niet verwacht. Na alle wensen over iets te willen doen voor mensen met kanker.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:58

Het spijt me, maar dat is voor mij veelste ver weg..

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:42

ik wil wel meedoen... het is niet zo ver van mijn stal... en als je vragen hebt aan enduranceruiters... in de huiskamer is een heel endurance toppic. genaamd endurance wie heeft ervaring? en ik wil in aprik endurance wedstrijden gaan rijden dus mischien kan ik ook wel vragen beantwoorden. enne mischien kan ik nog wel meer mensen vragen die meedoen. het word een keer in het weekend georganiseerd neem ik aan?

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:44

Ik vind het een super initiatief, maar ik vind het nu nog te ver. Ik ben in de oefenfase met het trailerladen dus ik wil haar niet gelijk zo ver meenemen.

Als iemand een paard over heeft hou ik me aanbevolen. En wat wil je vragen aan endurance ruiters? Ik heb een paar keer een endurance gereden maar om me endurance ruiter te noemen is te veel eer, maar misschien kan ik je helpen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:57

Wanneer wil je dit doen? afhankelijk van je datum (en hoe die in het wedstrijdseizoenvalt) zijn er misschien wel endurance ruiters die dit als trainingsritje willen gebruiken? Ik wel, maar dan vind ik 20 kilometer aan de korte kant. Mag er van mij nog 5 of 10 bij, bij voorkeur over het strand. Ik post deze link even in het endurance topic op Huiskamer.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:51

Ik kan helaas niet meedoen (te ver), maar als het zover is wil ik zeker sponsor(tje) spelen

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:08

ik zou wel mee willen doen,maar ik heb alleen geen paard waar ik op kan rijden....

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:18

ArwenLune schreef:
Wanneer wil je dit doen? afhankelijk van je datum (en hoe die in het wedstrijdseizoenvalt) zijn er misschien wel endurance ruiters die dit als trainingsritje willen gebruiken? Ik wel, maar dan vind ik 20 kilometer aan de korte kant. Mag er van mij nog 5 of 10 bij, bij voorkeur over het strand. Ik post deze link even in het endurance topic op Huiskamer.


Dan zal ik je blij maken, het grootste gedeelte vanaf Kijkduin naar Hoek van Holland zal strand zijn. Dit omdat er gewoon weg geen ruiterpaden tussen zitten Haha! .

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:22

Stel er is iemand die vanuit deze hoek mee wil doen en nog een plaatsje vrij heeft in de trailer voor Solide dan willen wij wel meedoen. Ligt natuurlijk ook aan de datum, maar anders lijkt me het wel erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:53

Jenna schreef:
Nou kom op bokkers !

Dit had ik niet verwacht. Na alle wensen over iets te willen doen voor mensen met kanker.


Is ook zo lekker centraal gelegen, Kijkduin....
Ik had best mee willen doen, maar de paarden 5 uur op de wagen vind ik gewoon te ver...... Wel een goed initiatief trouwens hoor.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 18:15

Ik snap dat het voor de meeste bokkers te ver is, ik vind het dan ook logisch dat die bokkers niet meedoen.
Maar er zijn zoveel bokkers die wel in de buurt wonen.
Maar spoonsors zijn ook altijd welkom Haha!

De echte die hards kunnen natuurlijk naar hoek van holland en terug.
Als dat te doen is ga ik dat zeker ook doen.
Maar de precieze afstand gaan we nog opmeten.

De datum ligt zal ergens in het voorjaar zijn.
Ik hou jullie op de hoogte !

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 18:16

Ik snap dat het voor de meeste bokkers te ver is, ik vind het dan ook logisch dat die bokkers niet meedoen.
Maar er zijn zoveel bokkers die wel in de buurt wonen.
Maar sponsors zijn ook altijd welkom Haha!

De echte die hards kunnen natuurlijk naar hoek van holland en terug.
Als dat te doen is ga ik dat zeker ook doen.
Maar de precieze afstand gaan we nog opmeten.

De datum ligt zal ergens in het voorjaar zijn.
Ik hou jullie op de hoogte !

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:45

Ik vind het een heel goed idee! Misschien kunnen we zoiets in meerdere regio's organiseren? Zodat iedereen de gelegenheid heeft om met een rit mee te rijden en halen we dus meer geld op. Ik heb helaas zelf geen paard om op te rijden, ik zou echt graag meerijden! Ik zou een paardje kunnen huren bij een manege, maar vaak kan dat niet zonder dat er begeleiding meegaat.
Super idee!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:48

Jammer dat ik een beetje verweg woon!!
Anders had ik mee gedaan!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:35

Echt helemaal niemand? Toen dit idee voor werd gesteld waren er ontzettend veel Bokkers enthousiast Verward .

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:35

he vergeet mij niet... ik ben enthousiast.......

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:12

Tja, ik heb op het moment geen paard ter beschikking dat ik mee durf te nemen. Heb er hier wel een in Amersfoort, maar dat wordt erg ver weg, en daar ga ik op korte termijn ook mee stoppen.
Vindt het een heel goed initiatief, maar moet het toch aan mij voorbij laten gaan ben ik bang.

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 13:29

Hmm...ik heb geen flauw idee hoe lang ik over de korte rit zou doen met een Fjord waarmee ik altijd achteraan hobbel en moet bijdraven om de rest bij te kunnen benen..Haha!
Het idee op zich is wel geweldig..ik zou best wel graag mee willen doen eigenlijk..alleen tja red mn paard het?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 16:48

Zeer goed initiatief, ben ik ook helemaal voor...
Voor mij is het alleen ook echt te ver en heb ik alleen een paard ter beschikking wat aardig onrustig is en altijd de hele boel tot ontploffen kan zetten...

Als er meer animo is voor een rit in Drenthe of dichter in de buurt zou ik graag mee willen rijden!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:30

wat een goed inisatief *LOL* OK dan!

als ik niet kan ga ik sponseren.

enuh moet je een endurance ruiter zijn.

ik heb nog geen paard en als dat tegen die tijd niet zo is probeer ik wat te regelen OK dan!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:24

ik wil, als het niet op al te kort termijn is, wel mee doen met mijn shetlander en sulky. Die is nu nog in training, ik weet dus niet of ik het ga halen om hem dan al 10km te laten lopen, maar als ik hem zover heb tegen die tijd zijn we zeker van de partij. Ik vind het een topidee, ik heb helaas te veel mensen verloren aan kanker,als ik nu wat voor mensen met die rotziekte terug kan doen, zal ik dat zeker doen