OPROEP Western Demoteam Haflingers !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
strudel

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

OPROEP Western Demoteam Haflingers !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:57

De western haflinger vereninging / afdeling krijgt vorm.
We zijn nu hard bezig om een western haflinger demo team op te starten om op evenementen te laten zien hoe goed onze haflinger in deze sport is en de western sport in het algemeen te promoten:))
Er zijn al redelijk wat enthousiastelingen gevonden, maar we zoeken er nog een aantal die al wat meer gevorderd zijn[/color] en dan met name in reining en pleasure.

Op dit moment zou het om maar een paar demo's per jaar gaan. Met goede hoop mogen we eind sept. een demo geven op het lustrum van de aangespannen haflinger
Ik probeer ook een plaatsje te winnen tijdens de showdag van de nationale keuring van het stamboek in augustus dit jaar de regionale keuringen die verspreid over de zomer worden gehouden. Vingers aflikken

We willen een aantal keer per jaar bij elkaar komen, om de demo door te lopen en af en toe te vernieuwen.
1e oefendag met paarden is nu in begin mei, maar het is makkelijk om eerst ook zonder paard met elkaar kennis te maken.

Het zou geweldig zijn als we zo veel aanmeldingen krijgen, dat we niet alleen een landelijk demo team, maar ook per regio groepjes kunnen vormen. Dat scheelt ook veel reis tijd.Lovers

Heb je intresse, wil je een pb of e-mail sturen zodat ik direct het overzicht heb Haha!

Groetjes Alexandra & Strudel.

[edit SM: ivm de leesbaarheid kleuren verwijderd]

boomloos, bitloos, ijzerloos, hoefschoenen, nvvr, lang leve de vooruitgang! Lachen


ellen1

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:03

Kom op, demo's rijden is erg leuk. Het is ook een goed alternatief voor wedstrijden rijden.
Als je een Haflinger hebt, meld je dan aan. Het wordt ook erg gezellig. Zie je donderdag Alexandra OK dan!

Groetjes,

Ellen & Berry


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:22

Ik wil wel meedoen , maar wij zijn echt nog beginners..... Paardje is nog jong, dus wie weet in de toekomst dat we gevorderd worden!
Wat goed zeg dat je het van de grond krijgt! OK dan!
Heb je ook gepbt.
Groetjes Judith

e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:49

Haha, bovenstaande van Judibo geldt ook voor ons! Hou ons op de hoogte, zodat we kunnen komen kijken!

www.paardenbuitenhouden.nl
Geef je paarden zelf de keus of ze binnen of buiten willen lopen!

Nieuwe website! http://www.ruiterburcht.nl
Equitherapie en paardencoaching.

bianca5055

Berichten: 311
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:34

Kei gaaf zeg.
Ik wil ook best meedoen. Alleen ik ben ook een beginner en zit met twee problemen.
Allereerst heb ik zelf geen trailer en als tweede is mijn merrie op dit moment hoog drachtig. Ze is pas 1 april uitgeteld, maar ze is al dusdanig dik dat ik niet meer op haar rijd. Maar als het veulen er is wil ik best meedoen.

groetjes

TREC oefenen in Noord Brabant: Trec Team Eersel

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:05

helaas heb ik mijn haf net verkocht hij staat nog wel bij ons op stal misschien wat voor dat meisje het is wel een ervaren western haflinger

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:08

Als het een beetje in de buurt komt zou dat heel leuk zijn. Er zal dan wel regelmatig wat geoefend moeten worden neem ik aan?

Wat heb je in gedachten om op een demodag te laten zien, hoe vaak wil je trainen en waar?

Op zich wel belangstelling, maar kijk de kat nog even uit de boom!

Het zou wel leuk zijn als je op zon dag wat spectaculairs of iets aparts kan laten zien , niet dan?!

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:53

Leuk, welk nivo moet zijn bereikt? ik ben geen wedstrijd "cowboy" en ben nog puur basis bezig ( beginnend dus).

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:55

Ik ben beginnende beginner Haha! net 2 lessen gehad.... Tong uitsteken

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 09:48

zou wel willen maar heb een bonte haflinger met sokken Tong uitsteken


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 10:24

Ik sta al op je lijstje Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

elsvreezen

Berichten: 17
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Wernhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:59

Ik heb een 10 jarige haflinger waarop ik al 5 jaar western rij. Ik rijd geen wedstrijden omdat ik dat niet leuk vind maar ik denk dat mijn Martijn heel aardig kan presteren. Het is wel even geleden dat ik echt serieus western heb getraind. Tot een jaar geleden heb ik les gehad van Peter Simons.
Behalve western rijden zijn wij ook druk bezig met natural horemanship zoals Emiel Voest en Pat Parelli dit beoefenen.
Demo's rijden lijkt me wel leuk maar ik woon tegen de Belgische grens onder Breda dus dit is denk ik wat ver weg.

Keep smiling

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:17

Hhhmm klinkt erg leuk en gezellig
Ik rij train al een antal jaren niet meer,maar met een beetje oefening zal dat wel moeten lukken.
Sruur je zo een PB.

strudel

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 15:55

stokpeerd schreef:
Leuk, welk nivo moet zijn bereikt? ik ben geen wedstrijd "cowboy" en ben nog puur basis bezig ( beginnend dus).


wat je kan, zo goed mogenlijk.
Het is de bedoeling dat we uiteindelijk iets kunnen laten zien, waar de toeschouwer naar wil blijven kijken!
Hard oefenen dus. OOk in de basis kan je best wat laten zien, maar het doel is natuurlijk verder gevorderd.

boomloos, bitloos, ijzerloos, hoefschoenen, nvvr, lang leve de vooruitgang! Lachen

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:10

nu is de vraag nog waar er geoefend gaat worden, ik woon in drenthe.
ik ben lid van de aangespannen haflinger ( noord) en van het kvth

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:43

ik sta al op het lijstje..maar ook voor mij geldt..we zijn nog verre van professioneel en wij hebben geen trailer, maar we willen graag wat laten zien! Stranger is wel heel goed met trailonderdelen..tot grote takken verslepen en onder merkwaardige bouwsels doorlopen!...als ik met iemand mee kan rijden dan wil ik heel graag meedoen!!

Cowgirls don’t cry

Midas
Berichten: 5
Geregistreerd: 19-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:06

Hallo ,
Wat een goed idee. Ik heb zelf ook een 8 jarige haflinger,ruin afstamming van marok. En rij al enige jaren western. Met de VWRT een western vereniging uit twente rijden we ook demo's. Lijkt me heel leuk om lid te worden. Momenteel ben ik alleen niet in staat om mee te rijden. Ben zwanger en vanaf augustus 2004 ben ik hopelijk weer van de party.

Als er een demo is wil ik zeker komen kijken.Groetjes petra

Als je elke dag 1 % vooruitgang boekt heb je in 100 dagen je doel bereikt.

elsvreezen

Berichten: 17
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Wernhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:50

Hoi Petra,

Wat leuk dat jij een haflinger hebt van Marok. Mijn Martijntje stamt ook af van Marok

Cilian

Berichten: 200
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:22

Lijkt me leuk om een haflinger western demo team op te richten. Rij zelf een paar jaar western en ben bezig met mijn jonge paardje dat nu een jaar onder het zadel is. Wil wedstrijden gaan rijden zodra mijn paardje er aan toe is.
Het hangt er natuurlijk wel vanaf waar we moeten trainen voor zo'n demo-team, maar ik zie dat er al meerdere mensen uit Noord Nederland gereageerd hebben.
Dus ik doe mee als het trainen niet te ver weg is.

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:37

zal dit topic eens doorgeven bij mij op stal, daar staan ook een paar alpenquarters.

groetjes van marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:06

was al benieuwd hoe je jezelf ging noemen! welkom cilian!

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:32

Ene hoeveel Haflinger Western Freaks hebben zich ondertussen al aangemeld?
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor. Schijnheilig Haha!

bianca5055

Berichten: 311
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:20

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.

TREC oefenen in Noord Brabant: Trec Team Eersel


bianca5055

Berichten: 311
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:04

Weet niemand hoeveel mensen er zich al hebben aangemeld?

TREC oefenen in Noord Brabant: Trec Team Eersel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers