Ideeen evenementen 2004!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Ideeen evenementen 2004!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 19:02

......gaat niet over landelijke evenementen (jammer Huilen , misschien ooit...) maar om de plaatselijke club!

We hebben binnenkort weer vergadering van de evenementencomissie van onze vereniging. Hebben jullie misschien nog ideeen voor evenementen die erg leuk zijn om te organiseren voor de club??
Wat is leuk om te doen en wat juist niet....(en bij clinics oid aub ook persoon die het geeft of richting noemen!)

Kom maar op met de leuke ideeen!! OK dan!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:04

gaat het echt om wedstrijdjes???

Voor onderling vind ik een grote buitenrit met wat simpele sprongetjes altijd leuk (zoiets als de Tripalon zeg maar, een kleine SGW).

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 19:07

Wedstrijdjes hoeft niet.....daar hebben we de concourscommissie voor, maar wij hebben als doel leuke dingen te organiseren (zo hebben we zwarte piet gespeeld, nieuwjaarsreceptie, maar ook gezamelijke bosrit en clinics)
Maar misschien dat we nog veel te leuke dingen laten liggen.....

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:28

Wij hebben zo nu en dan een "feestavond" dan doet elke les een soort act. Dat is altijd wel erg leuk.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:36

Wij organiseren ieder jaar een dag voor pensionklanten, zgn 'eigen paarden dag', dan moet iedereen verkleed een proefje rijden. Dit jaar wordt dat een kür op muziek. De jury zijn mensen die nix van paarden afweten en ze geven cijfers voor de onderdelen wat ze ervan vinden dus, door bordjes met nummertjes omhoog te houden. Gegarandeerd lol!

een spelletjesmiddag met kinderen, een menclinic, een voltigeerclinic, video-avonden, wat dacht je van een kampweekend? suc6 OK dan!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:48

Wij hebben met de club een aantal clinics gehad. Van Bart Bax en van Tineke Bartels (dacht ik Haha! ). Was ook erg leuk. Ook schijnen er wel eens uitjes te zijn naar bv. een dekstation.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:52

Wat wij deden was een in de omgeving redelijk goede bekende ruiter zoeken en hem vragen voor een leuk bedragje les te geven. Zo kon iedereen zich voor een halfuur priveles inschijven. Je kon dan ergens anders inrijden en dan een half uur les met aandacht aan een probleem dat je had bijv. Zo hebben we 1x een spring en 1x een dressuurruiter gevonden. Het beviel erg goed. Want niet iedereen kan zich een dure instructeur veroorloven normaal gesproken.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:58

Huur ons showteam in!!!! OK dan!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:22

bij onze "ponyclub" oragniseer ik iedere 2 maand een wedstrijd.
en verder zit er in mijn planning: spelletjesmiddag met pony. een keer een lesje met zijn allen, behendigheidswedstrijdje, misschien een keer een showteam inhuren, het zijn allemaal ideen en als je zonder instructie zit moet je maar even PBtje sturen. ik heb nog wel wat telefoonnummers

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:41

Wij hebben hier al een verschillende figuren over de vloer gehad. Allen zeer interessant: een paardentandarts, dierenarts over beenprblemen, (Dolf ter Horst kan dat geweldig!!!, heb in een deuk gelegen en een boel opgestoken) fysio, hoefsmid, och en zo zijn er nog wel een aantal te verzinnen.

Verder hebben we na de clubkampioenschappen altijd dol (half) uurtje... Zaklopen, stoelendans, ringsteken, slalommen etc. etc. en dan ook nog bij voorkeur met een vreemd paard/pony.... Mijn paard saboteert de tegenstanders met zaklopen altijd door op de zak te gaan staan.... Haha! en de stoel heel hard voorbij te rennen met stoelendans OK dan! (gescheiden maar toch een combinatie.... )

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:48

Er zijn al aardig wat dingen genoemd...
Een buitenrit, strandrit met de hele club.
Een zomer-BBQ...

If it isn't a FJORD, it is JUST a HORSE!
Hersteltraining in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 20:15

Zeker al heel wat en zitten ook aantal leuke dingen bij!!! Zal iig een aantal dingen in de groep gooien (zit er nog niet zo lang bij, dus weet niet wat ze wel en niet een succes vinden).....
En houd alle aanboden in gedachten!!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:21

Een clinic van het een of ander. Dat is ook leuk als er clubgenoten ergens erg handig in zijn.

Of een VD of LL show of clinic. Dat is ook erg leuk omdat er toch veel mensen daar weinig mee in aanraking komen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:51

Hoi, ik zit in het jeugdbestuur van onze manege en wij organiseren dus leuke evenementen voor de club.

Dit zijn de dingen die wij hebben georganiseerd:
- spooktocht ( hebben we helemaal zelf georgenaiseerd dus ook zelf spoken bedacht) Dit komt elk jaar terug en dan wordt er gestreden om de spookbokaal.
- Karaoke-avond ( erg leuk! )
- Spelmiddag
- Sponsorloop
- slaapfeest ( met zijn allen slapen in de kantine van manege )

Misschien is dit nog een idee:
- hindernisbaan met paard
- kur op muziek wedstrijd
- disco
- 70's of 80's party

^&+ 20 mei 2016

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:57

hallo
wij hadden op de manege de hoge hoed race Tong uitsteken de paarden die mee deden die werden op een papiertje geschreven en in een hoed gegooid Haha! je moest je dan zo gek mogelijk verkleden en dan werden er lootjes getrokken Ziek dan moest je op dat paard alemaal maffe trucjes doen achterstevooren op het paard langs een stro baal een hindernisje springen enz enz echt lachen en dan werden er punten gegeven voor het kostuum en de uitvoering enzo Haha!

ook worden er elk jaar een shetland race gehouden ook ontzettend leuk hoop dat je hier wat aan heb groetjes Natasja Tong uitsteken


OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daimo, Fee1976, Sewri en 35 bezoekers