kim

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-01 20:20

Huur jij die bak bij de oranjehal voor een bepaalde tijd?
Toen ik daar het paard had staan (huurpaard) toen gingen we daar altijd gewoon rijden.....wist eigenlijk niet of dat mocht hihihi.
Wij liepen er altijd zo heen met het paard.
Ik bedoel Paula Zeeen, ken je die?
Kun jij ook zo lopend naar de oranjahal of moet je met de trailer?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 22:12

Ik zit op 15 min stappen vanaf de oranjehal dus ik stap 'm los erheen en uit terug snappie? maar ik ga ook vaak met de trailer ( nog geen 5 min)
Je moet er voor betalen of lid zijn of een contract vroeger controleerde ze dat niet echt heb 3 jaar terug er ook vaak stiekem gereden nu woont iemand van de stichting ernaast en die heeft paarden voor z'n werk en die houd het goed in de gaten hij is daar ook de hele dag. je hebt nu ook pasjes en die vergeet ik nogal vaak maar hij kent me nu een beetje (gelukkig!)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-01 22:42

o, dus nu woont er iemand naast!!!
Dat ik daar reed is ook al wel weer een paar jaartjes geleden.
Komen nog wel eens in de oranje hal met de koetsenmarkt gaan we er ook weer heen, vorig jaar ook geweest, toen hebben we Humpie daar gekocht......die bonte shet, ben jij daar toen ook toevallig geweest?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 14:01

AAAAAAAAAH een bonte shet *huil* ik ben ook geweest maar geen bonte shet gezien verdorie ik wil heel graag een bont shetje voor aangespannen en omdat ik perse bont wil heb ik niet zo'n haast maar ik grijp er steeds naast nouja dit jaar maar weer proberen Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-01 21:00

Gelukkig zijn wij je dan voor geweest.....anders had jij hem gekocht (grapje)hahaha.
Mijn vriend die ging daar vrijdagsavonds heen en kwam weer thuis en was helemaal gek van die bonte shet(humpie)......de volgende dag zijn we weer terug gegaan en hebben hem gekocht.......waren eerst al andere mensen mee bezig, maar die kregen niets van de prijs af en die wilde hem toen niet en toen ze wegliepen hebben wij hem gekocht......met karretje en tuig en zadel en hoofstelletjes......echt zo'n gaaf beestje.
Er rijd nu een klein meisje op en die gaat in het voorjaar met hem op les......hij is ongeveer 1 meter hoog maar het is wel een stevige!!!!
We hebben nu nog 2 zwarte shets lopen en het is de bedoeling dat het veulen met de tijd ook voor de kar gaat, naast Humpie.......eigenlijk is nog een bonte mooier, maar ja Kismo is zwart en om haar weg te doen......dat doen we noooooooiiiiiit niet.
He Kim hoe hoog zijn jou paarden eigenlijk?
Lot en Moon toch als ik het goed begrepen heb.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 08:29

Moonlight is een Arabische volbloed van 1.56 een e-pony dus.
en Lodewijk is 1.63 maar van de zomer voor het laatst gemeten dus hij kan al weer een stuk gegroeit zijn 2 jaar geleden was ie 1.58 toen we 'm als 2,5 jarige kochten een half jaar later was ie 1.61 en nu misschienweer groter Lachen