vreemde foutmelding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

vreemde foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 16:18

3 keer vrij kort achter elkaar zo juist (2 * bij verzenden PB, kreeg daarna wel de melding dat ik niet zo snel een nieuw bericht kon plaatsen, en 1 keer bij het openen van FZ)

Code
Warning: main(/dev/shm/www.bokt.nl/ads/phpadsnew.inc.php): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/page_header.php on line 346

Warning: main(): Failed opening '/dev/shm/www.bokt.nl/ads/phpadsnew.inc.php' for inclusion (include_path='.:/www/modphp/lib/php') in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/page_header.php on line 346

Fatal error: Call to undefined function: view_raw() in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/page_header.php on line 348

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:19

Klopt, we zijn druk bezig met het rommelen aan de servers. Er is vroeger (toen we overstapte naar 2 webservers ipv 1 webserver) een fout gemaakt in de configuratie, dat zijn we nu recht aan het trekken. Als het goed is wordt Bokt daardoor nu ook een heeeeel stuk sneller.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:51

Aha ik had hem ook gehad, maar ben hem kwijtgeraakt toen ik per ongeluk nog iets anders ging copy/pasten.
Ben dus niet de enige. En bokt sneller is altijd welkom Haha!