Au! Nu wel gevallen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Au! Nu wel gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 02:04

Vertelde ik gisteren nog dat ik net niet gevallen was, zal je net zien dat ik het de dag daarna dus wel doe!

Het had 's nachts een beetje gesneeuwd dus het erf lag vol met (natte) sneeuw, ijs en blubber. Dus ik schuifel voetje voor voetje naar de kantine, maar ik was nog niet halverwege of ik lag al gestrekt in de blubber! Bloos! Dat was weer even iets minder prettig, want het water was erg koud en ik zat van mijn dijen tot mijn schoulders onder de modder ... echt een leuke binnenkomer!

Natuurlijk liet ik me daardoor niet tegenhouden dus ik heb mijn zere achterwerk met veel gesteun en gekreun in het zadel gehezen en gewoon een heerlijke les gehad. En guess what? Sinds gisteren is mijn rijden blijkbaar erg vooruit gegaan, want ik werd een heel niveau hoger ingeschat. Tong uitsteken

Kerstmuts


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 02:05

Gelukkig viel je niet van je paard want dan had je van hoger gevallen!! Haha! Toch niet al te bont en blauw he Ach gut

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 02:05

Getver, dat is echt irritant. Helemaal nattig, iehl. Ik had eerst een half uur met mijn kont op de verwarming gezeten Knipoog

Bikkel hoor Cool

Het leven is een gebakje!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 02:30

Sizzy schreef:
Getver, dat is echt irritant. Helemaal nattig, iehl. Ik had eerst een half uur met mijn kont op de verwarming gezeten Knipoog

Bikkel hoor Cool

Nou als ik daar kans toe gezien had, had ik het zeker gedaan, maar ik moest nog wat paperassen ondertekenen voordat ik mocht rijden (bang dat ik ze wil aanklagen als ik van mijn paard afval. )


Citaat:
Gelukkig viel je niet van je paard want dan had je van hoger gevallen!! Haha! Toch niet al te bont en blauw he Ach gut

Nee, het valt gelukkig wel mee ... wel een pijnlijke hand, omdat ik daarmee mijn val probeerde te breken. Verdrietig Maar het is zeker beter dan van een paard vallen!

Kerstmuts


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 08:11

haha das wel lekker zeg, ben je net bijna bij de kantine ga je op je snufferd Haha!
ik zie het wel voor me Tong uitsteken

Dag lieve mama...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 08:38

Hahaha ik zie het al voor me, geweldig Haha!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 08:55

Ocherrum...helemaal nat!
Dat is balen zeg...lijkt me wel leuk om te zien!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 09:20

Whihi, met je neus in de sneeuw Haha!
Maar gelukkig niet van paard gekletterd, had toch wat pijner gedaan vrees ik Tong uitsteken

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 10:37

hahaha lekker hoor ben je bijna lekker warm in de kantine ga je daarvoor nog ff op je snufferd .
Goed hoor dat je gewoon in je natte kloffie bent gaan rijden ik was zeker eerst gaan opdrogen voordat ik te paard zou stappen Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:15

Haha dat is een leuke! Je bent er bijna en .......... je gaat onderuit! Nou ja gelukkig is er niks ernstigs gebeurt, dus kan je weer gewoon lekker rijden enzo.

Wel beter dat je niveau hoger geschat werd, is altijd wel goed voor je zelfsvertrouwen!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:52

Oeps!
Nou ja, gelukkig ging het rijden wel goed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie