Razinda is aan het bokken geslagen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 18:46

Ik merk het wel dat het kouder begint te worden, Razinda is zo druk! Vandaag weer gereden (gisteren ook al) en ik heb eerst gelongeerd. Bokken aan de longeerlijn, niet normaal!! Ik dacht nog: dat wordt wat. En schreeuwen naar de andere paarden, achter elkaar door. Nou ja schreeuwen, het is eigenlijk meer piepen wat ze doet, best lachwekkend eigenlijk. *LOL*
Ik noem het altijd dreinen. 'Razin, ben je weer aan het dreinen?'

Maar af en toe is het wel heel lastig. Ik ben er op gegaan, en ze was heel druk. Wilde graag hard, maar kon haar lekker aan het werk zetten. Ze deed verder niets verkeerd en liep super. Alleen begint ze nu bij het aanspringen in galop, linksom, te bokken. Dat doet ze nu 2 dagen. Heel apart, ze bokt precies zo als Jur, dus ik kan het makkelijk uitzitten omdat ik het gewend ben. Ik hoop wel dat het hier bij blijft en dat ze niet echt gemeen gaat bokken. Maar ik heb heerlijk gereden, de galop wordt ook al makkelijker voor haar en ze houdt het langer vol. Ik ga binnenkort voor de grap eens een proefje oefenen, kijken hoe dat gaat. Ik was weer heel trots op Razinda. Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:48

mooi dat het zo goed gaat....
queen heeft het ook heel lang egdaan bokken tijdens aanspringen in galop en nou is het ineens over Verward ach ja ik heb ook zo'n rare knol....

Love the life that you live, live the life that you love

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:09

Mijn pony was vandaag ook in een drukke bui. Mijn verzorgster zou erop, maar ik heb hem maar niet losgelaten toen ze er op zat... Aan de hand al stront vervelend. Toen het meisje er maar af, ik had geen zin in ongelukken, en hem aan de longe gehaakt. Daarna eerst ik er maar eens op en toen het meisje. Gelukkig ging het toen al wat beter. Ze heeft toch nog een half uurtje lekker kunnen rijden... Maar of het alleen aan het weer ligt?. Hij heeft namelijk ook sinds vrijdag weer ventipulmin, en sinds zaterdag voer ik hem ool wat pavo2 bij (kwart schep) Tja, zoek dan maar eens uit war het aan ligt!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:32

HEY, een bokkende Razinda???? Joh!!! Haha! Haha! Ik zag je berichtje staan en meteen viel mijn mond open haha. Fun! En net als Jur dus... wat grappig!!! Ik hoop ook voor je dat ze niet gemeen gaat bokken! Clown

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:00

Nou maar goed dat je het kan uitzitten anders heb je echt een probleem een ZAND probleem hihi

Wel lekker dat ze een beetje ondeugend is anders is het ook maar een saaie knol Clown .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:17

goh? het ligt dus TOCH aan het weer
ik dacht dat alleen de mijne doorgeslagen was....
gelukkig ben ik niet de enigste (jura ook Haha! )

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 12:09

Hihi die razinda Haha! Tjsa door die weersomslag heeft die van mij ook een beetje de gekte in z'n hoofd. Wel grappig opzich, alleen zorgen dat je er niet af wordt gelanceerd!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 16:57

goh dan heb ik dat niet als enige Haha! Prom vorige week ookal!!!!

wel fijn dat ze net als Jur bokt!!!
leuk he dat koue weer

....

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:29

goh, kan ze ook bokken Knipoog het is een echt paard! Ook max kan rare sprongen maken de laatste weken, zit echt in de lucht dus.

Hoe lang rij je haar nu per keer? Enne heb je je startkaart al aangevraagd *LOL*

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

kian

Berichten: 80
Geregistreerd: 05-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 18:51

ik vind er anders weinig lol aan aan dat frisse weer. Ik was eigenlijk van plan haar van de winter te scheren, maar ik kijk eerst maar even hoe lang ze dit gedrag vol houdt met haar. Gemeen is het niet, maar het blijft uitkijken. Ik hoop voor je dat die van jou het niet te lang vol houdt, ook omdat die van mij dan misschien ook wel stopt.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 09:30

Ik vind dit weer vreselijk, zoooo koud!!

Astrid, ik rij haar nu ongeveer een halfuurtje per keer, als ze heel druk is, iets langer. Ze houdt het nu ook makkelijk vol. Ik rij zo'n 3x per week. Startkaart heb ik nog niet aangevraagd, ik wacht nog maar even, want ik ben bang dat dat ongeluk brengt ofzo. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jet, pluklief, SunnyHorse, tienus63 en 42 bezoekers