HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:52

Jij geeft een voorbeeld, dus deed ik het ook. Je weet best wat ik bedoel.
Iemand is kwaad op de dokter, door de ziekte van de moeder, maar dokter kan er niks aan doen.
Iemand is kwaad op de eigenaar, door verlies pony, maar eigenaar kan er niks aan doen.

Voilá.. Kwade reacties horen bij verdriet

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:40

Naja... ik zou niet boos zijn op de dokter, maar als jij beweert dat ik dat wel zou zijn. Jij je zin, anders zeur je nog wel ff door?

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:43

Nee, laat maar... Ik hou er al mee op..

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 00:32

hey allemaal
ik kan echt me ma niet overal ze wil het echt niet. Maar kijk zijn vriendin werkt bi jde Aldi en hi jwerkt niet meer kijk dan kan je toch geen 13 paarden onderhouden. Begin dan geen stoeterij met paarden. Maarja ik hoop dat ze me nooti vergeet

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:53

En ik hoop dat je leert typen.

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 00:54

zo doe ff normaal ofzo

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:44

of hij wel of niet een stoeterij begint, en hoe hij er financieel voorstaat zijn compleet jou zaken niet!
Als jij mijn paard verzorgde en je sprak zo over me, ongeacht wat, hoefde je hier niet meer de werf op te komen... Sorry hoor....
Je bent 16 volgens je profiel... Act like it!

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:42

Citaat:
ik kan echt me ma niet overal ze wil het echt niet. Maar kijk zijn vriendin werkt bi jde Aldi en hi jwerkt niet meer kijk dan kan je toch geen 13 paarden onderhouden. Begin dan geen stoeterij met paarden. Maarja ik hoop dat ze me nooti vergeet


Natuurlijk is het erg rot voor je dat mieke waarschijnlijk verkocht gaat worden, maar wanneer er of ziekte of financiele problemen in het spel zijn heb je als eigenaar toch vrij weinig keus. De eigenaar van de stoeterij zal het er vast zelf ook moeilijk genoeg mee hebben he? Het is niet eerlijk om om deze redenen op hem af te gaan geven, ziekte en/of financiele problemen zijn al erg genoeg... Scheve mond

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:58

MarchaL schreef:
Natuurlijk is het erg rot voor je dat mieke waarschijnlijk verkocht gaat worden, maar wanneer er of ziekte of financiele problemen in het spel zijn heb je als eigenaar toch vrij weinig keus. De eigenaar van de stoeterij zal het er vast zelf ook moeilijk genoeg mee hebben he? Het is niet eerlijk om om deze redenen op hem af te gaan geven, ziekte en/of financiele problemen zijn al erg genoeg... Scheve mond


Precies, ook mijn mening. Sterkte i.i.g.

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:28

stef schreef:
of hij wel of niet een stoeterij begint, en hoe hij er financieel voorstaat zijn compleet jou zaken niet!
Als jij mijn paard verzorgde en je sprak zo over me, ongeacht wat, hoefde je hier niet meer de werf op te komen... Sorry hoor....
Je bent 16 volgens je profiel... Act like it!


Dacht dat het alleen bij die opmerking bleef in het begin, maar ben het nu zeker wel met je/jullie eens. Mieke als je dat van tevoren al wist.. had je het kunnen zien aankomen.

En ik weet niet om wat voor hulp je vraagt.. maar de meest waarschijnlijke oplossingen had je zelf al kunnen bedenken.

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:26

DeesDeBest schreef:
En ik hoop dat je leert typen.


Ik vond hem wel grappig!