wie is er nu nog thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

wie is er nu nog thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:31

vandaag zijn het hier in roeselare 100 -dagen
en als je van de bus stapt ben je gekleurd met varkensstiften enzo, kom je op school krijg je strafstudie, en in school zijn er enkele flauwe optredens
saai dus
dus heb ik tegen men ma beetje gezaagd, en ik mag vandaag thuis blijven, op voorwaarde dat ik stofzuig en men kamer opruim
en dat is gebeurd, nu heb ik de hele dag om aan men werkstuk voor school te werken, men geld gaan verdoen aan paardenspul, en te bokken
wie zit er nog thuis, waarom en wat ben je van plan om te doen?
Clown

edit: schrijffouten gewijzigd


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:34

Ik zit nog thuis, zou vandaag 3 uur les hebben van dezelfde leraar (as usuall), maar die is toevallig ziek en dus heb ik de hele dag vrij.
Ik denk dat ik vandaag maar eens ga bokken, geld incasseren van de staatsloterij nog, wat gamen en euhhh..... luieren Dromen Vork

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:36

oh men, 3 uur van dezelfde leraar! zou ik zot van hebben
wij hebben de maandag denk ik 2 uur les van dezelfde leraar (informatica en fysica) na elkaar, verschrikkelijk, je komt binnen in zen les, je begrijpt ales, hij legt het nog eens uit en je verstaat er geen piep meer van Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:45

Valt nog mee hoor 3 uur, heb 3 dagen in de week dat ik 3 uur van een zelfde leraar heb, en ook nog een keer 4 uur van dezelfde leraar Tong uitsteken
En de meeste van mijn lessen zijn ook nog in hetzelfde lokaal..


Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:48

Ik zit nu ook thuis Scheve mond maar ik was liever naar school gegaan... ik moet vandaag namelijk voor een echo (geen baby hoor Tong uitsteken) maar voor het hart. (om alles uit te sluiten) want waarschijnlijk heb ik 'gewoon' hyperventilatie. Ik denk dat ik na de echo Kyno maar ga trakteren met een slobber ofzo. Vingers aflikken vind ie vast wel lekker

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:52

sypheron: ik zou doodgaan van verveling *LOL*
kyno: oei dat is minder, hopelijk is het niets ernstigs...
denk wel dat kynode slobber lekker zal vinden Lachen
laat je de uitsklag weten?

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:53

dutske schreef:
vandaag zijn het hier in roeselare 100 -dagen
en als je van de bus stapt ben je gekleurd met varkensstiften enzo, kom je op school krijg je strafstudie, en in school zijn er enkele flauwe optredens
saai dus
dus heb ik tegen men ma beetje gezaagd, en ik mag vandaag thuis blijven, op voorwaarde dat ik stofzuig en men kamer opruim
en dat is gebeurd, nu heb ik de hele dag om aan men werkstuk voor school te werken, men geld gaan verdoen aan paardenspul, en te bokken
wie zit er nog thuis, waarom en wat ben je van plan om te doen?
Clown

edit: schrijffouten gewijzigd


Ik zit nu wel op mijn werk maar herinner mijn 100-dagen nog goed. Ik zat op het Sivi in Torhout. In de voormiddag gingen we verkleed rond op school (vond ik stom gedoe maar bon je doet gewoon mee met de bende) in de namiddag zijn we wezen bowlen, was wel gezellig maar dat is dan ook alles. Ze hadden ons beter die dag vrij gegeven had ik 10 keer leuker gevonden. Ik had trouwens niet moeten vragen aan mijn moeder om thuis te blijven. Wel goed van je dat je aan je eindwerk bezig bent. Had ik in die tijd eigenlijk ook kunnen doen.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:54

Ik ben ook nog thuis.......maar moet wel zo weg naar A'dam,naar school!En t regent en waait,en ik moet fietsen!Ben ik zielig of ben ik zielig?
FF een testje,weet niet of t mag,maar kunnen jullie de foto in mn profiel zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:57

Ik zit ook lekker thuis, net als anders.
Eigenlijk zou ik nu bezig moeten zijn met de PC van een klant, maar dat ga ik mijn ventje laten doen denk ik.
Ga ik zometeen maar wat oprommelen en poetsen terwijl ik geen zin heb.

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:58

gertruud: je bent zielig *LOL*
nee de foto is een kruisje
petraaken, ik zit nog maar in het vierde, maar van ons maken ze optredens voor de hele school enzo, saai dus, en ik moet een heel werk indienen van knaagdieren, en de punten die erop staan kan ik zeer goed gebruiken, dus heb ik men ma overtuigd Schijnheilig

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:58

Marreke, waarom kuisen als je geen zin hebt? morgen komt ook langs hier...

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11568
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:59

ik zit alweer thuis Tong uitsteken
heb toetsweek en vandaag de laatste toets was ik dus al om half 10 klaar
en k heb lekker lang weekend want de school is dicht maandag er is studiedag geloof ik :S
maar wat is die 100-dagen dan dat ken ik helemaal niet Verward

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:00

ik zit ook nog thuis, vrijdag is mijn vrije dag. Ik ga dadelijk wel hard aan het leren (en ja yellowfish en splash_) tekenen Lachen

(hoop dat alles goed is Kyno!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:00

dutske schreef:
Marreke, waarom kuisen als je geen zin hebt? morgen komt ook langs hier...


Dat zei ik gister ook al Haha!

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 12:03

voor diegene die 100-dagen niet kennen:
dat is een soort afscheidsfeest van de laatste jaars, voor de 100 laatste Les dagen, binnen 100 Lesdagen zijn ze namelijk van school af (als ze niet verder studeren) voor hen is dat wel leuk, maar voor ons...

marreke: hihi, ik ben al de heel week van plan om men kamer op te ruimen, en om de klitten uit me kat te snijden, ga daar straks maar aan beginnen aan die klitten Haha!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:12

sommigen vinden het leuk anderen niet. Ik vind het eigenlijk gewoon een overdreven gedoe. Het minst leuke eraan was dat jongeren (vooral dan de jongens van de andere school rechtover tegenover die van ons s'morgens altijd met bommetjes en dergelijke rondgooiden. Sommige waren dan al ladderzat Boos! en ik had vaak lekke banden door hun bommetjes. Gelukkig had ik een klas die zelf inspraak kreeg in wat we wilden doen. En geen van allen hadden we zin in een stom feest. Het verkleden s'morgens was verkelden algemeen over alle 18-jarigen en wij kozen in de namiddag om te gaan bowlen. De dag nadien bleken we een van de weinige klassen te zijn die niet ziek op de schoolbanken zaten.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:25

Heil Chrysostomos!! Haha!

Ik zit ook thuis, maar komt omdat ik in de blok zit, volgende week beginnen de examens, dus ik ben aan het leren (oké, nu nog aan het bokken, maar binnen 10 minuutjes niet meer).
Ik vond m'n 100-dagen (wordt ook wel Chrysostomos genoemd) fantastisch... Het was een geweldige dag, die 's morgensvroeg al begon... Om 6.00 opstaan om om 7.00 te gaan ontbijten met de hele klas... Daarna naar de school (die we de avond ervoren goed om zeep geholpen hadden met onze versieringen... het de lagere klassers zo moeilijk mogelijk maken om naar de lokalen te raken e.d. Haha!).
Gevolgd door een viering (wel beetje saai) met daarna op school receptie... Namiddag de Chrysostomos-show, 's avonds eten en dan fuif tot in de vroege uurtjes... Echt een dag om niet snel te vergeten...
*droomt terug weg*

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:32

hoef vandaaf lekker een dagje niet te werken.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:39

ik herinner me mijn 100 dagen ook nog, was in 1997, ik zat toen in de grauwe zusters te roeselare, smorgens om 05.30 verkleden en de straten onveilig maken hihihi, we hadden ook schoolactiviteiten maar onze klas dacht daar anders over, we hebben gewoon een hele dag gefeest, ik droom ook ff weg....

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:44

ik zit ook thuis, ben hartstikke ziek Boos!

DeBje
Berichten: 280
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:45

Ik zit nu nog op mijn werk maar ga zo al lekker naar huis, heb vanmiddag vrij genomen Haha!

Ga straks even lekker thuis zitten chillen en dan naar de paardjes, zijn de betere vrijdagjes OK dan!

Nederlands Kampioen Voltige klasse zwaar 2007

VOLTIGETEAM GROENENDAAL

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:52

isabelle schreef:
ik herinner me mijn 100 dagen ook nog, was in 1997, ik zat toen in de grauwe zusters te roeselare, smorgens om 05.30 verkleden en de straten onveilig maken hihihi, we hadden ook schoolactiviteiten maar onze klas dacht daar anders over, we hebben gewoon een hele dag gefeest, ik droom ook ff weg....


sorry effe off topic. Hoe ben je als West-vlaming in Nederland verzeild geraakt? Crossmonster beterschap voor je. Ach gut

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 12:58

isabelle: ik heb in het 2de jaar in de grauwe zusters gezeten, in het eerste jaar in de VMS, en nu (derde en vierde jaar) in de Vabi, dierenzorg

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:59

Ik heb vandaag m'n laatste vakantiedag Vork

Vanaf maandag ga ik stage lopen, dus dan is het gedaan met het uitslapen...


Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 13:04

ocharme, ik zal aan je denken als jij hard moet werken en ik lig te slapen achter de schoolbanken Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Amyyy, Camino_S, Chantalla, ComscoreBot, douschka, Eefje_Sammy, Flieno, Geodeo, hel1, Jannie79, journee, Just_Natural, Lestria, lillylover, maessie, meisje_, sollair310, Tatjanaa, Travel_me, Valerie93, xEva, xPabloBokt en 176 bezoekers