Knoop doorgehakt....... Zadel gekocht......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Knoop doorgehakt....... Zadel gekocht......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 22:05

[VMR] HELP ik weet het niet meer.......... (dres. zadel)

Tja na heel lang wikken en wegen ben ik toch maar een nieuw zadel gaan kopen. Ik heb lang gereden op een oude Kieffer VZH en het bevalt me tot vandaag nog goed, maar het zadel werd duidelijk minder en was niet echt netjes meer. 3 Maanden lang ben ik op zoek geweest en heb info gezocht.
Gisteren moest ik een nieuw hoofdstel (een nieuwe van HKM gekocht.... SUPER!!!) en heb ik bij de zadels gekeken. Op een JC, Lemetex en op een Kieffer gezeten. En was helemaal weg van de Kieffer Lusitano......... Zat helemaal geweldig en het zadel zag er super uit!

Vandaag dus met Syta langs geweest. Zij heeft een hoge schoft, maar toch eerst de Kieffer geprobeert en toen ik er op zat was hij aan de nauwe kant (zij valt weg bij de schoft tijdens de dracht), maar het zadel zat super en kon daar bijgevult worden! Ook nog op een Lemetex gezeten (Zwitsers zadel) maar daar kon ik mijn draai helemaal niet op vinden. Zadel nog meegenomen en op Tosca gepast en daar lag hij als een huis op!

Lekker aan het afdingen geweest en binnen twee dagen gehele nieuwe tuigage....... Haha! En toch weer wat centjes gespaard..... Ben blij dat ik niet naar Divo ben geweest, daar krijg je gewoon geen korting.....

Ben helemaal in love met m'n zadeltje en natuurlijk met m'n paardje Lovers Morgen kan ik hem ophalen en gebruiken..... Al moet ik eerst wel dressuurdekjes aanschaffen Clown

Dit is een plaatje van de Kieffer Lusitano:

Afbeelding


tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:10

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel! OK dan! Ik hoop dat hij je goed bevalt, zal wel even wennen zijn om nu met een dressuurzadel te rijden. Haha! Dat heb ik tenminste wel, ik heb sinds 3 weken ook een nieuw zadel(alleen pas 2 keer kunnen gebruiken Scheve mond ) en moet er wel aan wennen.

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:20

Aah fantastisch, gefeliciteerd.
Hopelijk bevalt jou nieuwe zadel je net zo als dat mijn nieuwe zadel (afgelopen zaterdag) me bevalt.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 22:27

Welk zadel heb jij gekocht Tequila en jij Jacqueline? *niet nieuwsgierig ofzo* Knipoog

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:31

Ik had je andere topic ook gezien, fijn dat je er uit bent!
Ik heb ook lang nagedacht (en toen ook een topic geplaatst Lachen ), ik ben er ook uit en heb gekozen voor een Daaleman, zoals je in m'n onderschrift kunt lezen komt hij volgende week langs en ga ik zadels uitproberen op mijn paard, wordt ze helemaal opgemeten en dan wordt er een zadel op maat gemaakt, ik kijk er nu al naar uit! Heel veel plezier met je Kieffer lusitano, ziet er goed uit!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 22:32

Nou ik wens jou ook heel veel succes.... Heb er drie maanden over gedaan.... En toen vandaag zo maar ineens een 'koopje' ....... Tjonge ik hoop dat ik niet weer hoef Knipoog

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:33

Nou hopen dat deze ook weer lang mee gaat!!!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:39

LuvdaTossa schreef:
Welk zadel heb jij gekocht Tequila en jij Jacqueline? *niet nieuwsgierig ofzo* Knipoog


Ik heb een wintec Issabella Werth gekocht....echt super gewoon, (met cair kussens ), ligt echt perfect op mijn pony en ze loopt nu al veel beter......nooit geweten dat het zo een verschil kan maken met zadel Verward .....ze lijkt meer ontspannen

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:42

Ik heb een Stubben Maestoso de Luxe gekregen (officieel krijg ik hem pas zaterdag op mijn verjaardag Haha! ), de keren dat ik ermee gereden heb bevielen prima! Hopen dat jouw zadel je ook zo goed bevalt, vast wel

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:07

Gefeliciteerd !
Fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt dat naar je zin is en wat ook nog past.
Heel veel plezier ermee !

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 10:02

Mag hem vanmiddag ophalen, eigenlijk vind ik het zonde om hem te gebruiken....... *LOL* En vooral met dit weer..... ! Hij is zooooo zacht en ruikt nog zo lekker nieuw!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:05

LuvdaTossa schreef:
Mag hem vanmiddag ophalen, eigenlijk vind ik het zonde om hem te gebruiken....... *LOL* En vooral met dit weer..... ! Hij is zooooo zacht en ruikt nog zo lekker nieuw!


Hahaha, dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik ben ook erg voorzichtig met mijn zadeltje. Maar ja, het is ook weer zo zonde om hem in een hoekje van de kamer te laten staan Haha!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 10:06

Tja dan had ik gelijk die bok er ook maar bij moeten kopen! Had ik hem in de slaapkamer kunnen zetten! Volgens mij is hij veeeeel te duur voor mijn achterste.......


Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:08

Heel veel plezier met je nieuwe zadel!!
Hij ziet er mooi uit van de foto OK dan!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:38

Wouw *droomt verder van zo'n mooi zadel* heel veel plezier ermee

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:23

Goed zo! Jij hebt jezelf lekker verwend met het zadel waar je eigenlijk je hartje al op gezet had! Goed voor jou!
Veel plezier ermee!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:52

Ik was bij de eerste keer al verliefd op het zadel, ja En ik heb trouw gespaard! Veel gewerkt en goed gespaard! Dan maar 1 keer per week uitgaan! Heb ik er wel voor over

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:41

mooi zadel!
veel plezier er mee!

Dag lieve mama...

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:08

gefeliciteerd hoor! veel plezier ermee!

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:48

leuk jo, mooi zadel!
plezier dr mee!
(maar dat zal wel lukken denk ik)

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 21:09

Vandaag opgehaald, dekje eronder gekocht (babyblauw met zilveren rand. En maar rijden! Moest wel even wennen!!! Hij is breder dan m'n andere zadel.... heb hard getraint dus zal morgen ook wel spierpijn hebben! Tsssss ik kan het zelf nog steeds niet geloven Haha!

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:14

Mooi zadel zeg!! Waar kopen jullie allemaal je zadel? Ik wil ook nog een zadel kopen namelijk voor mijn lieve paardje. Een vzh, want we springen ook veel!

Hou van je paard, dan houdt ie ook van jou!
Paard aan huis, wat een luxe!!!
As finishing touch, God created the Dutch! :D

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 12:46

Ik heb hem bij een kleine ruitersportzaak bij ons in de buurt! Viel tenminste nog wat op af te dingen Haha! En kreeg er een super singel bij! (natuurlijk ook beugels enzo) Ben met Syta er heen geweest en ben goed geholpen!

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:17

he wat een goede keuze van je om een kieffer te kopen
veel plezier met je zadeltje maar dat zal wel lukken:D

ONDERSCHRIFTLOOS

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:53

Prachtig zadel!
Veel plezier ermee Knipoog

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, Freekfuchs, Happy_Hippie, MissyNr1, Mnoonn, Myrkvi, Raineri en 33 bezoekers

cron