vaarwel Lorrie :'(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

vaarwel Lorrie :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 21:29

Het hondje van mijn nicht is de dinsdag of de maandag (ze heeft me niet de juiste dag verteld) omver gereden Verdrietig Huilen Huilen
Het was echt een schat van een hondje...... Was gewoon verzot op dat beesje. De ma van mij nicht, en daar de vriend van was de paarden stallen aan het uitmesten en had Lorrie mee naar buiten gepakt. Toen hij al effe bezig was hoorde hij ineens een doffe klap.... Toen hij naar de straat ging kijken zag hij dat lorrie was aan gereden (aan de overkand liep een andere hond daar wilde ze naar toegaan) hij nam haar mee naar binne en daar liep ze ommidelijk naar haar mand. Op weg naar de dierenarts (wat maar 2 straten verder is) is ze overleden. Ze had haar nek gebroken zij de dierenarts Verdrietig Huilen
Het was echt een schat van een hond, ze hadden haar uit het asiel gehaalt 2 jaar geleden. Ik was er toen bij...
Ze was nog maar 3 jaar ofzo en pas 2 weken geleden gestereliseerd...
Vind het echt erg (kan het gewoon niet geloven)

Hier nog enkele foto's van haar die 2 jaar geleden genomen zijn.
Afbeelding

Afbeelding
Ik samen met Lorrie....

Lorrie rust zacht ik zal je nooit vergeten!!
Laatst bijgewerkt door Tessake op 15-01-04 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:36

joh, dat is idd een rotbericht, zeker als je zo gek was van die hond. sterkte hoor...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:42

Wat erg zeg! Heel veel sterkte.

Wat een leuke hond zo van de foto's!

:evaw:

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:59

wat erg!
echt een lieverd op de foto.

sterkte Ach gut

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 22:02

Heel erg bedankt voor jullie reacties....

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, ComscoreBot, Emmaa_92, Jessica_1998, Jet, Larissa123, Liselot, Majestic-12, Merileth, moeshie, MoniqueT, Monody, Nathalie18x, Nina1999, Nolicapri, rocky_1995, Seventeen, shirleyp, Sintara, waikiki_6, xnaomivdh, YandexBot, Zuidpool29 en 71 bezoekers