De oude paardenboekjes bij 'De slechte'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

De oude paardenboekjes bij 'De slechte'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 18:43

Geweldige winkel met tweedehands boeken, was wel leuk om die oude paardenboekjes door te bladeren (veel engelse) en die plaatjes te zien hoe vroeger de paarden eruit zagen, de rijkust, kleding en het tuig.

Wie is er wel eens geweest en een boek gekocht, zijn trouwens supergoedkoop

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:48

Ik heb er ook best wel recente boeken vandaan. Equus van Robert Vavra, en een boek over TTouch van Linda Tellington Jones. Helemaal als je je talen machtig bent, kun je er leuke dingen vandaan halen...en niet alleen op paardengebied.

Is trouwens wel bijna 10 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest...Lips are sealed

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:37

ik kom der vrij vaak alleen hebben ze in bteda niet zo heel veel paardenboeken! Wel andere spannende boeken! en idd helemaal niet duur..

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:54

ik kom er graag, heb er veel boeken vandaan en niet alleen over paarden.

prompter

Berichten: 11041
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:00

Ik ben er vorige week donderdag nog geweest, ik ben er weer met een aantal aanwinsten vandaan gekomen Lachen.

Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:26

De Slegte is het soort winkel waar ik niet te vaak binnen moet lopen, dat is niet goed voor de ruimte in mijn boekenkast Haha! .

Wij hadden vroeger thuis een boekhandel waar we boven woonden èn we woonden om de hoek van De Slegte. Alles wat bij ons in de winkel niet verkocht werd ging daar naartoe en ik heb er menig uurtje doorgebracht, snuffelend tussen al die oude boeken.

Ik koop er ook vaak leuke kinderboeken voor verjaardagen. Lachen

deedee19

Berichten: 7929
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:05

Cassidy schreef:
Ik heb er ook best wel recente boeken vandaan. Equus van Robert Vavra, en een boek over TTouch van Linda Tellington Jones. Helemaal als je je talen machtig bent, kun je er leuke dingen vandaan halen...en niet alleen op paardengebied.

Is trouwens wel bijna 10 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest...Lips are sealed



recente boeken en dan toch er al tien jaar niet meer geweest zijn Verward die snap ik niet Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:26

Tien jaar is recent hoor (de boeken zijn nu nog te krijgen)...vergeleken met de boeken van net na de oorlog Haha!

Je suis Charlie.

Bijke

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:13

heb er pas een boekje met dressuuroefeningen gekocht voor 3 euro!!!!

Soms hebben goeroes wel eens gelijk...

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:08

Bij ons hebben ze er wel paardenboeken, maar goedkoop? Zou ik zo niet zeggen Ze hebben er natuurlijk wel mooie boeken, maar voor €3 kan je daar geen paardenboek kopen Scheve mond

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Bijke

Berichten: 2540
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Tienen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:12

Toch wel, ik heb die in Leuven gekocht... Maar die stak in een bak met solden...

Soms hebben goeroes wel eens gelijk...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, carin0903, Cjuan, Dartel, DemiSisa, Irma77, Poety, sterregoud, supervon78, vordur, xSimonee, Yentaah, Zinzi_jewel en 84 bezoekers