HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:10

hey allemaal
ik hoorde pas dat MIEKE te koop sta Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ik ben er helemaal kapot van. Heel de stoeterij staat te koop omdat de eigenaar ziek is ofzo iets. Ik vidn dat nergens op slaan. heb ik eindelijk een leuk paardje i nde buurt. Wordt ze weer verkocht. Ze is nog niet verkocht maar dat zal snel gebeuren denk Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen


gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:16

kan jij haar niet kopen Verward
en anders hopen op een heel groot wonder dat ze in de buurt blijft en dat je haar kan blijven verzorgen ofzo...

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:19

nee ze moet 3500euro kosten maar ik zou da heel graag willen maar zoveel geld heb ik niet. Maar ik zou niks liever willen haar kopen . Ik vind het veel gedl voor een pony zonder papieren geen wedstrijdervaring en al bijna 10jaar. WAAROM

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:20

ahhh, anouk, wat erg voor je! Huilen Ik hoop dat ze een leuk baasje vind!

:brr:


miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:23

IK hoop juist van niet want ze mag niet weg. Wat ken ik doen dat ze toch weet dat ik heel veel om der geeft. En dat ze dat altijd in de hartje en koppie houd Ach gut dat ik heel veel om der geef

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:25

Helaas kun je er niets aan doen Hoe erg dat ook is.
Kun je je ouders niet zover krijgen??
En anders zou ik heel hard hopen op een wonder.
En mocht ze verkocht worden dan kun je misschien met de nieuwe eigenaar regelen dat je haar mag blijven zien! Heel veel succes ermee

Rona, Linanda en Oackly

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:01

Wat erg voor je Ach gut Veel sterkte, maar in jou geval zit er denk ik niks anders op dan haar te laten gaan... hoe moeilijk dat ook is Scheve mond

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:16

miekelover schreef:
IK hoop juist van niet want ze mag niet weg. Wat ken ik doen dat ze toch weet dat ik heel veel om der geeft. En dat ze dat altijd in de hartje en koppie houd Ach gut dat ik heel veel om der geef

helaas vergeet een pony dat heel snle hoor dat zou niet kunnen den kik sterkte!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:21

Ja het is niet anders Scheve mond Of je moet je ouders zo gek maken dat ze haar voor je willen kopen Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:02

sorry hoor, maar dat jij het nergens op vind slaan????
ALs de eigenaar ziek is, zal hij wel moeten!
heel vervelend voor jou (echt) maar iets meer respect naar de eigenaar mag wel...

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:24

Wat naar voor je .. sterkte ermee
Ik sluit me wel bij de rest aan en kan jij niets anders doen dan je er bij neer te leggen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:39

Balen.....misschien kun je inderdaad in overleg met je ouders en de eigenaar het paardje kopen....meestal is er van de prijs nog wel wat af te halen. En omdat je dr verzorgd....kun je dr misschien wel voor heel veel minder overkopen. Aangezien het de eigenaar waarschijnlijk niet zozeer om het geld gaat (ziekte en niet failliet oid)!!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:04

misschien kan je vragen of jij haar voor iets minder kan kopen? de kans is klein maar je weet maar nooit.
en ik moet eerlijk zeggen dat ik 3500 ook best veel vind voor zo'n pony, maar ik weet niet wat ze allemaal gepresteerd heeft enzo dus..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:07

stef schreef:
sorry hoor, maar dat jij het nergens op vind slaan????
ALs de eigenaar ziek is, zal hij wel moeten!
heel vervelend voor jou (echt) maar iets meer respect naar de eigenaar mag wel...


Stoute eigenaar, dat hij zomaar ziek wordt en dan de boel verkoopt. Nee slaat zeker ergens op. Clown

Probeer contact te houden met de nieuwe eigenaren.

- Offline -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:10

Inderdaad wel een veel te hoge vraagprijs, maar ja... Wat doe je eraan he, ben bang dat wij ook niet echt helpen kunnen..

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:14

Dat geld wat hij ervoor vraagt krijgt hij nooit , misschien kun je iderdaad iets proberen te regelen met hem en, eventueel op afbetaling, maar 3500 zou ik zeker niet voor een pony van 10, zonder papieren en wedstrijdervaring uitgeven. succes

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:00

das erg veel.. ja.. zoveel geld.. en ik hoop voor je dat ze niet verkocht word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:36

miekelover schreef:
Heel de stoeterij staat te koop omdat de eigenaar ziek is ofzo iets. Ik vidn dat nergens op slaan.


Wat een rotzak van een eigenaar zeg, dat doet hij vast om jou te treiteren, denk je niet! Grrrrr!
Tip: zoek eens in het woordenboek op wat een Egoïst is, en denk daar eens over na.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:54

miekelover schreef:
-Heel de stoeterij staat te koop omdat de eigenaar ziek is ofzo iets. Ik vidn dat nergens op slaan.


Schaam je dat je zoiets durft te zeggen......
Jij hebt verdriet maar wat denk je dat er door die man heen gaat....

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:03

Als de pony verkocht wordt, kun je misschien de nieuwe eig. vragen (mocht in je omgeving zijn) om haar te bezoeken of met wat geluk zelfs wel te verzorgen, je weet het soms niet, misschien kan de nieuwe eig ook wel hulp gebruiken en dat is het fijn dat dat iemand is die de pony al kent.
Maar ja dan moet ie wel net verkocht worden aan iemand bij jou in de buurt.

Het is voor jou natuurlijk heel vervelend en jammer, maar bedenk wel dat dat voor de eig, waarschijnlijk nog veel meer betekent, een stoeterij( iemands levenswerk/bedrijf) verkopen dat doe je niet zomaar omdat het even tegenzit ofzo, het gaat de eig, vast niet in de koude kleren zitten, ipv hem het kwalijk te nemen kun je er beter voor hem zijn en hem helpen om de paarden/ponys aan leuke mensen te verkopen zodat die in ieder geval niet de dupe worden.

Succes en sterkte!

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:33

Hé mensen, wees eens rustig, haal haar niet zo onderuit. Als je veel verdriet hebt kraam je dingen uit die niet eens hoeven te kloppen. Jullie kunnen ook op een andere manier uitleggen dat de eigenaar het heus niet express doet. En jullie weten allemaal vast wel dat de liefde voor een paard hoog op kan lopen. Echt triest hoor af en toe.. die reacties .

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:59

Sonja"]
[quote="miekelover schreef:
Heel de stoeterij staat te koop omdat de eigenaar ziek is ofzo iets. Ik vidn dat nergens op slaan.


Wat een rotzak van een eigenaar zeg, dat doet hij vast om jou te treiteren, denk je niet! Grrrrr!
Tip: zoek eens in het woordenboek op wat een Egoïst is, en denk daar eens over na.
[/quote]

Ik dacht precies hetzelfde. Misschien is die man wel ernstig ziek, moet vechten voor zijn leven. Beetje medeleven tonen voor de eigenaar van je verzorg pony is ook een kunst.

Mijn pony wordt ook verkocht als mijn moeder niet meer zou kunnen werken, als ze bijvoorbeeld ziek zou worden. Zou er niet aan denken om dan te zeggen dat ik een ***moeder heb omdat ze mijn pony verkoopt!!!

Die is gek geworden haaaalllllooooo....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:11

Als je moeder niet meer zou kunnen werken omdat ze wat heeft, en de dokter kan er niks aan doen.. vind je die dokter toch ook een paasei, alleen uit woede omdat je niet wilt dat je moeder ziek is.

Tuurlijk heeft ze respect voor de eigenaar. Als ik gefrustreerd of chagrijnig ben, noem ik mn moeder ook weleens poedersuiker (niet dat ik het meen, maar even afreageren), zonder erbij na te denken.

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:17

Dit is dan bij wijze van spreken.. dat ik de dokter erbij betrek

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:43

Nee Jessminder, je draait het juist om. De dokter moet wel eens slecht nieuws brengen, dat hoort bij zijn taken.
Het is niet de taak van die meneer waar dit topic over gaat kleine meisjes blij maken en houden! Hij heeft nu wel andere dingen aan zijn hoofd!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, JornaR, Mark0919, Sjafrane, tienus63 en 37 bezoekers