SuperJurga just made my day! *she's back*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

SuperJurga just made my day! *she's back*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 22:40

Na een paar maanden met een blessure rondgelopen te hebben, veel stapritjes en oefeningen verder, mocht ik weer gaan rijden met Jurga. De fysio verklaarde haar weer rad. *oftewel: ze was niet kreupel meer Haha!*

Meteen de dag erna een lesje meegelopen, dat ging goed, ze was redelijk los en ik kon er best aankomen. Maar ja, ik kon haar niet in een keer weer belasten, dus in onze zware bak trainen was geen optie. Veel buitenritjes gedaan en conditie opgebouwd. Na een paar weken was mevrouw een tijd zo vreselijk dwars, er was geen land meer mee te bezeilen. Daar was ik dus lekker mee, zo'n op hol geslagen stier. 't was net Nimondro! Scheve mond

Weer een keer een lesje meegedaan, nou dat ging wel redelijk. Ze gaf op een gegeven moment een beetje toe. Al was het beeld nou niet bepaald 'zacht'.

Vandaag weer gelest met Jurga en ik had eindelijk weer les van mijn vaste instructrice op de vereniging. Ten eerste zei ze dat Jurga er weer super uitzag. Vorige week werd me nog gevraagd wanneer ze moest veulenen Schijnheilig *oops*. Tijdens het draven merkte ze meteen op dat Jurres enorm goed liep, echt beter dan voor haar blessure, ze was veel ruimer achter! OK dan! OK dan! OK dan!
Ik ben daar echt zo blij mee! Heb nu echt goede hoop dat het beter zal gaan nu. Heb een lekkere les gereden, heel goed gevoel gekregen. Ze duwde wel weer aan alle kanten scheef en corrigeren liet ze niet direct toe, maar ze liet zich wel werken en de aanleuning voelde goeeeed! Ik keek steeds even in de spiegel en als je het mij vraagt had ze nog zelden zo netjes in de hoofd/halshouding gelopen. Toppie dus, ik ben hartstikke trots! *al gaat galop alleen in versnelling numero 5*

Maandag heb ik mijn eerste wedstrijd met haar weer. Ik geloof dat ik oktober 2002 voor het laatst een winstpunt heb gereden in de L1, wordt wel weer eens tijd dus. Hoewel mijn dressuurtuiger nog niet helemaal terug is, heb ik er reuzezin in.

Na een rotdag op het werk, ben ik weer helemaal blij Haha!. SuperJurga is gewoon the one! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:49

Fijn hoor!
Geniet er maar lekker van. *LOL*


Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:49

Gaaf man, het echt weer de goede kant op Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:49

Hey, harstikke leuk om te horen joh, geweldig dat het zo veel beter gaat, hopelijk blijft het nu ook in deze stijgende lijn, en heb je je moeilijke tijden met haar gehad! OK dan! Houwe zo

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:49

Hey dat klinkt helemaal super OK dan!
Toppie dat je je wijffie weer zo lekker kan oppakken..
Na regen komt altijd weer zonneschijn Haha!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 22:56

Nu maar hopen dat die zon een tijdje blijft schijnen, kan ik heel hard gebruiken, wat ontspanning in mijn leventje nu.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:22

Jurga schreef:
Nu maar hopen dat die zon een tijdje blijft schijnen, kan ik heel hard gebruiken, wat ontspanning in mijn leventje nu.


Tuurlijk.. Positief blijven denken ! OK dan!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:22

En ben ik de two dan? Tong uitsteken Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 23:26

Nee jij bent gepromoveerd tot de ex aequo nummer een Knipoog.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 10:45

Super Iloon!! Ik hoop voor je dat het idd zo mag gaan doorzetten!! En heel veel succes maandag!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:01

Ja super Ilona! Echt top voor je!!
En die Wp komt er wel

:evaw:

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:38

super joh dat het zo goed is gegaan!!!
Enneh begrijp ik het goed dat je er weer een kleine bij krijgt???

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 11:43

Ehm nou nee, ze was na de dracht weer zo prachtig slank, maar door het stilstaan bij de blessure met als grootste hobby eten, was mevrouw echt weer DIK. Vandaar....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:54

Heel veel succes ermee en fijn dat het weer beter gaat!
OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:49

Super dat een paard zo opknapt van een paar behandelingen.
echt fijn voor je en op naar die winstpunten!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 14:09

wat fijn!!!hopen dat het zo goed blijft gaan!
morgen komt de fysio hier weer voor Quentin zn rug, en daarna gaat ie naar de tandarts, hop dat ik daarna met hem ook weer de goede kant op ga

en ik weet ook hoe veel het goed kan maken als je paard weer oke is dan kan alles van te voren k*t zijn gegaan, maar als t dan met je paard goedgaat ben je dat allemaal meteen weer vergeten Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:56

Mooi zo! Maarehm, een wedstrijd op maandag? Verward Rare dag, dat kennen we hier niet Haha! Laat wel even weten hoe ie ging dan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:44

Wij hebben in het winterseizoen de wedstrijden op de verenigingsavonden in plaats van les, erg handig, want je bent niet meteen je weekend kwijt.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:59

Wat heerlijk voor je dat al je TLC zijn vruchten af heeft geworpen! Heel fijn, ik hoop dat jij en Jurga nu weer super veel succesvolle kilometers mogen afleggen in goede gezondheid en ontspanning
You go girl!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:05

Fijn dat ze het weer zo goed doet!!
Op naar de winstpuntjes....en heel veel rijplezier!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 17:07

Ik ben effe blond, maareuh Dees, wat is TLC?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:10

Goedzo!
Ik ben blij voor jullie hoor. OK dan!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:57

Wat ontzettend gaaf voor je !
Eindelijk, na al dat gedoe, toch weer goed nieuws van het Jurga-front, helemaal top OK dan!
Alvast heel veel succes voor maandag gewenst; het feit dat je er weer bij zult zijn is vast al genoeg om een superavond te beleven

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 18:13

Dat heb je inderdaad helemaal goed Oscar, ik zat gister tijdens de les ook helemaal te grijnzen, ook al liep mevrouw zo scheef als een hoepel, ik was met Jurga Lovers.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:05

Super voor je. Leuk op maandagavond wedstrijd, ga ik in gedachte houden, is voor mij ook een mooie avond voor wedstrijd.
Ik zal voor je duimen maandagavond.

Fiesta, freiberger, what else?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Plonspony en 102 bezoekers