Leraar vermoord, en ik kende die man, help!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Leraar vermoord, en ik kende die man, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:18

Zo als jullie vast hebben gehoort op het nieuws is Hans Van Wieren, conrector van het Terra college, gister vermoord door een 17jarige marokkaan. Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Dit was dus de vader van mijn vriendin Verdrietig ! Het is zo erg, onbegrijpelijk Boos! ! Hoe kan iemand dit nou doen, normaal hoor je vaak moordverslagen op nieuws maar nu is het alleen iets te dichtbij, ik vind het zo moeilijk.. Mijn vriendin heeft gewoon geen vader meer Verdrietig

Hoe kun je nou doorleven zonder je vader? Het is zo onwerkelijk ook nog en he tmaakt je vooral zo kwaad, waarom Hans? Hij was zo'n goede man...

Bij deze R.I.P Hans Van Wieren! Verdrietig

hoe kun je nou je vriendin opvangen Ach gut ? Het is zo moeilijke situatie, help!

XXMegan

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:22

Megantjuh schreef:
hoe kun je nou je vriendin opvangen Ach gut ? Het is zo moeilijke situatie, help!


Je kunt haar helpen door er gewoon voor haar te zijn en te luisteren.
Verder kun en hoef je niets te doen, je kunt het niet ongedaan maken en ook niet begrijpelijk maken.
Gewoon blijven luisteren en voor haar klaar staan, niet alleen de komende dagen en weken maar ook de komende maanden en jaren.
Over een paar weken denkt de rest van Nederland al weer aan wat anders maar voor is het over een jaar nog minstens zo erg als nu.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:22

Wat kun je in zo'n situatie doen. Ik denk dat het belangrijk is dat je voor je vriendin klaarstaat en dat ze tegen je mag huilen, schreeuwen en vooral vertellen wat haar verdriet is...

Ben een luisterend oor...

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:22

Met haar praten en laten merken dat je er bent! wees gewoon een ECHTE vriendin..

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:23

Doorleven zonder je vader kan wel, kan ik helaas uit eigen ervaring vertellen.Maar op deze manier is het extra onverteerbaar.
Ik werd niet goed dat ik het hoorde, wat een ziekeling, alle woorden die ik probeerde te zoeken voor dit monster klopte niet net als alle straffen die ik voor hem in mijn hoofd heb.Dit is een ziek, heel ziek persoon.
Ik vind het vreselijk voor die mensen en hoop dat ze de kracht kunnen vinden om dit verlies te dragen.Wens je vriendin maar heel erg veel sterkte, en jij ook!!
Mijn gedachten gaan uit naar jullie!

Liefs saskia

The thing I treasure most in life can not be taken away!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:23

Jeetje het is gewoon te erg voor woorden....
Hoe je je vriendin kan opvangen, gewoon door er voor haar te zijn.
Naar haar te luisteren als ze wil praten en een arm om haar heen als ze wil huilen. Ik ben zelf mijn moeder plotseling kwijtgeraakt en de dingen die ik noemde die hebben mij enorm geholpen.

Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk voor je vriendin en haar familie!! Ach gut

XANTHA

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:24

De media zit hun ook constand op de lippen.. Haar moeder en zus leven ook in een soort roes, je bent erwle maar beseft het niet.. Het lichaam is ook nog steeds voor onderzoek bij de politie.. die vader ging gewoon naar ze werk en dan dit... Ik ken wel weer janken!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:24

Dankje wel!!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:32

Allereerst natuurlijk sterkte gewenst voor jouw vriendin en haar familie, maar ook voor jou.
Het is niet makkelijk als je vriendin ineens een ouder verliest. Dat gaat ook jou niet in je koude kleren zitten.
Het enige wat je kunt doen is wat de anderen voor mij ook al zeggen. Zorg er voor dat je ervoor haar bent als ze je nodig heeft. Nu maar zeker ook later.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:40

Ik heb zelf ook een half jaar geleden mijn vader verloren en ik ben er door mijn vriendinnen doorgesleept door te praten en niet alleen over het verdriet, maar ook gewoon over andere dingen!
En leuke dingen doen en proberen als je het over haar vader hebt over leuke dingen die je misschien met haar en haar vader hebt meegemaakt. Dan lijkt het een beetje alsof hij er toch nog is.
Dat maakt het verdriet weer iets minder zwaar, maar je zal haar natuurlijk niet helemaal kunnen helpen, want het is gewoon heel erg zwaar.

Veel sterkte Knipoog En probeer er gewoon echt voor haar te zijn en laat zien dat ze er niet alleen voor staat.


[AM] Conrector door het hoofd geschoten Ik had er trouwens ook al een topic over geopend! Want ik vind het echt vreselijk!! Je lost je problemen niet op door een geliefd iemand uit de levens van anderen te grijpen!

Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:44

Wat vreselijk voor zijn nabestaande, en ook voor jou... Wat erg om er zo dichtbij te staan, het is al zo schokkend voor buitenstaanders...

Veel tips heb ik niet, laat merken dat je er voor haar bent, praat erover met haar...

Heel veel sterkte1

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:47

Sterkte voor jouw en je vriendin Ach gut

Ik wist niet wat ik hoorde, het eerste wat ik dacht is dat die *** terug naar zijn eigen land moet.

Zoals iedereen al zegd, je moet er gewoon altijd voor je vriendin zijn Ach gut OK dan!

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:53

prisje_marie schreef:
Ik wist niet wat ik hoorde, het eerste wat ik dacht is dat die *** terug naar zijn eigen land moet.


Dit vind ik niet echt ergens op slaan. Wie zegt dat hij niet in Nederland is geboren, en daarmee los je nog niks op. Want het is hier gebeurt en niet in Marokko.

Heel veel sterkte voor jou en je vriendin. Ik weet alleen niet echt hoe je haar moet steunen. Heb deze situatie gelukkig zelf nog niet gehad. En hoop ook niet dat die komt....

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:54

Heel veel sterkte met dit verlies voor jou en je vriendin en haar familie.
En zoals de andere al zeiden, er zijn voor haar wanneer ze je nodig heeft.

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:58

Heel veel sterkte voor je vriendin, maar ook voor jou.

Het enige wat ik kan zeggen is, ben er voor haar.
Nu, maar ook over een tijdje als het lijkt of alles weer normaal is.
Want voor je vriendin staat de wereld langer stil als voor buitenstaanders.
En dan is een goede vriendin hebben extra fijn.

Sterkte

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:17

Heel veel sterkte voor je vriendin en haar familie en jij ook sterkte!

Ik had het al gehoord en vind het vreselijk wat er gebeurt is, je schiet toch niet zomaar of om wat voor reden dan ook je lereaar dood, kom op zeg!

Maar wees een goede vriendin voor der, als ze alleen wil zijn laat haar dan even alleen zijn, zij zal zelf aangeven wat ze wil. Steun haar en haar familie in deze moeilijke tijd!

Sterkte

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:22

OOH wat vreselijk voor je Scheve mond ! Ik heb er ook van gehoord en ik vond het vreselijk, ik zie nog teguh mn moeder het zal je vader maar zijn Verdrietig ! Op school hebbuh we ook 1 minuut stil moeten zijn, had ik er graag voor over.... Ik vind dit echt vreselijk en het is niet in woorden uitdrukbaar.. Welke ramdebiel doet nou zoiets Verward ? Gewoon heel ziek!!! Maar daarmee heb je je vader (voor jou dan vader van vriendin) niet mee terug!!

Heel erg veel sterkte ermee!! Ik leef met je mee Verdrietig

(L) a n d r e w (L)

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:25

ik leef ontzettend met jullie mee... en idd hoe kan iemand zoiets doen!!! ze verdienen het zelf!!

Sterkte!!!

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:32

Hoi Megan,

vreselijk nieuws is het. Heel veel sterkte!

Wees er voor je vriendin, wees een luisterend oor, laat haar uithuilen op jouw schouder, laat haar tegen je aan praten zonder dat je moeilijke dingen gaat vragen. wees er dus voor haar.

Heel veel sterkte voor de familie van je vriendin maar ook voor jou en alle andere bekenden van Hans van Wieren.

Liefs, Margriet

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:34

sjeetje ja ik had het gehoord bij ons ging ook de stok half bij ons op school Scheve mond ontzettend veel sterkte ook voor je vriendin!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:34

Heel erg veel sterkte. Zo komt het nieuws echt plots akelig dichtbij Scheve mond.

Je kunt er gewoon zijn voor je vriendin. Als zij haar verhaal wil vertellen gewoon luisteren Lachen (klinkt makkelijker dan het is). Hele moeilijke tijd, je vriendin zal het nu heel zwaar hebben.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 23:18

Heel erg bedankt voor alle tips en ik leef nu ech tin een soort roes... Klinkt heel vaag maar toch besef je eht niet en ik heb me vriendin net gesproken en die verkeerd op moment in soort shock.. Pf.. Dit is zo moeilijk, maar alle steunberichten doen me goed!!! THank you!!!!!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:25

Heel veel sterkte voor jou en je vriendin (en de rest van de nabestaanden natuurlijk). Het is echt vreselijk wat er gebeurt is Huilen

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:47

Ik heb er geen woorden
Dit is echt verschrikkelijk
Probeer je vrienddin zo veel mogelijk steun te geven,maar denk ook een beetje aan jezelf!
Ook voorjou is het heel zwaar!
Ik wens je vrienddin en haar familie heel erg veel liefde en sterkte toe,en jou natuurlijk ook!
Liefs en een knuffel van Lundi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 119 bezoekers