mijn eerste verenigingsles iehhh... vervolg!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

mijn eerste verenigingsles iehhh... vervolg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 16:55

Maandagavond had ik mijn eerste verenigingsles..

Eerst de trailer op stal aangekoppeld en pablo voorzien van een zweetdek en hem in de trailer gedaan.
Trailerladen ging eigenlijk vrij vlot.. eerst wou hij er niet in maar na een paar minuten stond hij erin.
Hij had wel van "waar gaan we nu toch heen?"

Daar op de vereniging aangekomen even zijn hoofdstelletje ingedaan en hem van de trailer afgehaald.

Het leek me eerst verstandig om hem de bak laten zien dus ben ik eerst even 2 rondjes met hem in de bak gaan lopen.
Hij liep te snuiven en te kijken.
Het is ook een vrij drukke bak want er is e cht van alles te zien....
De kantine grenst eraan, het juryhok, springbalken, advertenties.. wat je maar al niet kon verzinnen.

Maar goed na een paar rondjes het zadel erop gedaan en erop gejumpt.
Ik voelde dat hij wel wat gespannen was dus ik vroeg of mijn vriend heel even mee wou lopen in de bak...
Heeft hij een half rondje gedaan en toen ben ik gaan rijden...

Hij keek wel de bak rond en hij voelde wel heel gespannen maar zoals ik hem verwacht had was ie niet...

Ik had wel een paar ren en schrikbewegingen verwacht maar dat gebeurde eigenlijk niet.
Hij was wel wat druk maar er was wel aan te rijden.

Er gebeurde alleen een klein dingetje.. weet niet eens meer precies wat maar hij maakte een "ieh" geluid en een bok erachteraan en draaide heel raar weg zodat ik mijn evenwicht verloor... Was er echt totaal niet op berekent...
Vervolg dat ik met mijn kont in het zand zat... Moet er erg komisch uitgezien hebben.
Waren genoeg getuigen in ieder geval...

Meneertje was los... en dus ging hij de hele groep maar ff groeten en besnuffelen.
Echt dat hij ff niet wou komen.. hij vond het echt veel te gezellig.
Naderhand er weer opgekropen en wat wijkoefeningen gedaan.

Maar al met al was ik zeer tevreden over hem.
Was de eerste keer voor hem in een binnenbak...
De instructrice zei ook al dat hij braaf was voor de eerste keer in een vreemde bak...

Volgende week maar weer!!!

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:25

't zag er verder goed uit hoor! Hij vond het paard van Heleen wel erg interessant, helaas voor hem vond Heleens paard het niet zo grappig. Lachen Op naar de volgende keer! Succes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:28

Voor de eerste keer is het dus toch vrij goed gegaan en je moet maar denken dat het iedere keer beter gaat.
Laat je weten hoe het de volgende keer gaat?

Rona, Linanda en Oackly


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:49

volgende keer beter toch! vanavond is mijn eerste keer met Orbaldo en ik moet er alleen heen dat vind ik wat minder.
helemaal omdat ieh en bokbok mij ook erg bekend voor komt Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:58

Leuk dat je gegaan bent. Volgens mij is het voor de rest dus best mee gevallen (letterlijk en figuurlijk) Haha! ? De eerste keer is toch al spannend.
Geen pijn meer van de val?

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:01

Klinkt best goed, zo voor een eerste keer, zo te horen heb je ook nog echt kunnen rijden en da's mooi Lachen ! Hoop dat je niet al te hard gevallen bent ?!? En de volgende keer gaat het vast nog weer beter... Succes alvast OK dan!

Lachen

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 18:10

nee hoor ben helemaal niet hard gevallen.. kwam eigenlijk op mijn kont terecht.. was al gebeurd voor ik er erg in had...

Nee ilona.. volgens mij vonden ze het allemaal niet zo grappig dat hij kwam socializen...
Hoorde hun allemaal zeggen van "dat zou ik maar niet doen".

Maar ja.. volgende week is de les een stuk rustiger.. want er gaan 4 mensen naar de latere les..

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, MirjamRobin, Selima en 34 bezoekers