skyala en donja

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

skyala en donja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 19:33

ik heb al eerder een bericht geplaatst op verslag van de dag. ik en goldflower hadden een pony gekocht die zeer kindvriendelijk was, maar bij ons op de stal stond ze niet op haar plekje. je kon haar niet rijden en was heel sagi op de stal . wij hebben toen maar de beslissing genomen om haar in te ruilen voor een ander ponytje Verdrietig omdat er kleine kinderen op moeten rijden. nou vandaag is sky weggegaan en we hebben er donja voor teruggekregen. donja is niet sagi in haar stal maar wel dominant naar andere merries. we hebben haar niet nog gereden dus dat moet nog blijken hoe ze dan echt is. de kinderen hadden wel op haar proefgereden. nou hier zijn dan wat fotos van sky en donja.

Afbeelding hier staat ze met natas (goldflower)

Afbeelding hier nog in haar stal

Afbeelding nog een laatste hapje.

Afbeeldinghier een laatste blik naar de paddock.

Afbeeldinghebt ze geen lief koppie.

nu wat foto's van donja.
donja is een kruising welsh en halflinger.

Afbeelding ja zal ik gaan rollen of niet.

Afbeelding ja toch maar wel.

Afbeelding vind je me niet mooi.

Afbeelding lekker een verse stal.

Afbeelding vind je mijn manen niet mooi.

Afbeelding mmm lekker hoor.

Afbeelding lekker hoor in de paddock.

nou dit waren ze voor nu even. ik hoop dat we met haar het wel gaan treffen. want we zijn nu al gek op haar.



Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:31

Wat een leuk paardje zeg *LOL* ze ziet er heel erg lief uit! Wel jammer dat Skayler weg is! Maar ja het is misschien maar beter zo met dat bokken enz. gaat het ook niet langer. Ik hoop voor jullie dat jullie veel plezier en geluk met haar mogen hebben!!

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:36

oh wat een schatjes he,,en mn arme skay ,,ik zal je missen scheetje,,hopen dat je een heel goed huisje krijgt waar je t enorm naar je zin heb,,en hopen dat t goed blijft gaan met donja. OK dan! OK dan! OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:37

Heey Mooie paardjes whor!!! egt sgattig!! najah groetjes!!!

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:39

Ahh ...!!! Leuk paardje hoor!
Hopen dat dit wel een goed paardje is!
Ik hoop ook voor Skay dat ze een goed huisje krijgt! Je weet maar nooit met zulke paardjes... Scheve mond

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:40

Mooie foto's en volgens mij heeft Donja het al erg naar haar zin bij ons, ze staat er lekker rustig bij!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:56

Ik heb haar net gezien op stal, vind het echt een schatje hoor!
Hopen dat ze lekker braaf is met de kinderen!

Hihi weer een dame met lang blond haar Knipoog nog meer concurrentie voor Evita.. ben benieuwd wat ze daar van vind Haha!

Ik hoop ook dat Skay nu een baasje krijgt waar ze het naar haar zin krijgt, het is vast een enorm lieve pony, maar bij kinderen hoort ze gewoon niet thuis..

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:34

Die eeste pony is echt mooi!! inderdaad leuk hoofdje.. maar als met kleine kinderen bezig bent, moet je wel een paardje hebben die je volledig kunt vertrouwen..
Die 2e is ook echt koewl hoor!! Lachen
Succes ermeeee!!

'Moonlight Holly'

spigie

Berichten: 341
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: KeUt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:06

wooh vet mooi paard:j
en mooie foto's

Respect koop je niet, je verdient het !!!

Marjolein, ik denk aan jouw

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:15

helaas Huilen Huilen Huilen onze lieve donja gaat ook weer weg..mnkleine meisje is er echt zwaar verdrietig om ,,ligt al 2 dgn te huilen.de reden dat ze weggaat is omdat we dus weer voor gelogen zn,,ze hadden haar verkocht omdat ze 8 jr zou zn ,,nou mooi nie dus ,ze kreeg de 2de dag bij ons een koliek aanval dus gelijk de DA. gebeld hij onderzocht haar en wilde ook ff in haar mond kijken want hij vermoede al dat ze toch wat ouder was,,nou tandjes nagekeken en bleek dat ze gewoon minimaal t dubbele was,,en dat voor 1250 euro ,,zonder papieren of wat dan ook.beestje kon nie meer de verzekering in,,en ik had haar graag willen houden om haar nog een goede oude dag te geven,maar hoop mensen hebben me t toch afgeraden nen mn vriendin zag t ook nie zitten ,,wat ik wel begrijp natuurlijk want ze is 2x achter elkaar in de zeik genomen.Nou dus helaas Donja vertrekt dus ook morgen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Had wel gehoopt dat dat mens nog had gezegd van je mag haar hebben voor de helft vd prijs dat is toch redelijk,,lijkt mij.en ik zeg als ik geld had gehad dan had ik haar zowiezo helemaal zelf gehouden,,maar heb goldje ook nog,,dus dan word t wat te gek he,,lang verhaal maar goed,,ben er wel erg Huilen Huilen Huilen Huilen om.

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:27

heh bah wat vervelend dat Donja ook weer weg moet... op de foto ziet ze er echt super uit :/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cariena1, Floemii en 66 bezoekers