Brrr... koud... maar wel een erg toffe dag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 22:22

Zo te zien zijn er behalve afdeling Limburg nog niet veel mensen thuis en ben ik dus de volgende die een verslagje mag schrijven. Mayo kwam mij vanmorgen ophalen met haar felblauwe autootje, op naar Lunteren! Bij het stoplicht vlak voor Ede waar we linksaf moesten zagen we aan de overkant een zilvergrijze auto met een Ifor Williams er achter, dat moest dus team Apeldoorn zijn. Wij toeteren en zwaaien, en zelfs Kim nog gebeld op haar mobiel, maar die bleek thuis te liggen (met de voicemail aan). Wij zagen hen wel, maar zij ons niet... *snik*

Toen bijna in één keer goed gereden naar de stal van Jurga, waarbij we nog langs De Nieuwe Heuvel kwamen waar de papa van onze Ameretto staat (Prins Abdullah ox), helaas is het er niet meer van gekomen om hem met een bezoekje te vereren. Toen we bij Jurga kwamen, waren alle Bokkers met paarden al gearriveerd: team Twente (Maarten, Nonnie en Susan) met Jelka, team Soest (Sjuimpje) met ma en zoon Fries en team Limburg (Julke, Wjerdo, Assie en Paardengek) met Youri. Team Apeldoorn (Nimber, Mike, Akerna en Dorée) met Lodewijk en Crosby kwam dus vlak na ons aan. Steef was er inmiddels ook - Steef, je hebt het vast al vaker gehoord vandaag: wat ben jij een verlegen jongetje! *LOL*

Elkaars paarden bewonderd, daarna opgezadeld (Maarten nog even geholpen met Jelka) en toen mocht ik zomaar DE LODEWIJK losstappen!!! Voor het eerst van m'n leven op een echte Groninger!!! Inmiddels waren alle ruiters klaar voor vertrek, ook Nonnie op SuperJurga en Ilona op Harald. Nadat het hele groepje compleet was (en Youri ook nog een keer ontsnapt was) konden we gaan: de ruiters richting bos en de hulptroepen richting Lunteren voor warme koffie c.q. thee en een vette hap. Om 2 uur zouden we elkaar weer zien bij het Zandgat, in het bos, met lunch en warme dekens.

Het Zandgat bleek de plek te zijn waar ik vorig jaar in vliegende rengalop van een opzij springende endurance-Arabier afgestuiterd ben, die herinnering kwam weer ff pijnlijk naar boven toen ik de diepte in keek... Haha! Maar wat heb je van daar af een fantastisch mooi uitzicht! Vanuit het bos kwam ineens een klein zwart paardje met daarop een vrouw die vroeg: 'Is dit de Lunteren-meeting?' Het bleek Sugarmiss te zijn (de moddie van Western dus) met haar paardje Sugar. Wat een liefie! Mayo en ik hebben allebei nog even dat heerlijke westernzadel van haar uitgetest, en net toen ik in het zadel zat hoorden we hoefgetrappel van beneden: daar kwam de groep! Sommigen reden heel beheerst de heuvel op, een enkele uitzondering moest het in volle rengalop doen (ik noem geen namen, maar het was groot en geel Haha! ).

Nonnie kwam met een pijnlijk gezicht uit het zadel en ik kreeg meteen van haar en Ilona de vraag of ik zin had om SuperJurga naar huis te rijden, want bij Nonnie deed alles zeer (hihi, lang niet gereden...). Dus de tweede helft van de rit mocht ik op SuperJurga, jihoe! Voordat we aan de tweede helft begonnen gingen er nog een paar in flinke galop tegen de heuvel op, ik heb me maar ff afzijdig gehouden hoewel Jurga het wel erg zag zitten (maar ja, liever niet want ik zat er net op). Toen weer richting stal, onderweg nog een paar enge dingen tegengekomen zoals rammelende aanhangwagens (SuperJurga weet wel wat een pirouetje is Haha! ), nog een lekker galopje over een lang zandpad en al veel te snel waren we weer bij stal, waar Prisca en Marco inmiddels ook al gearriveerd waren. Team Limburg kon helaas niet meer mee eten, omdat ze nog ruim 2 uur terug moesten rijden, dus die hebben we vaarwel gezegd.

Nadat we de paarden hadden verzorgd, ik nog even zonder zadel had rondgehobbeld op SuperKoe Crosby en Jelka zich even nog geler had mogen rollen in de zandbak zijn we richting pannenkoekenhuis gegaan, waar Janna en haar vriend (nog een Maarten) al zaten te wachten. Sugarmiss en Jippie kwamen zich ook nog bij ons voegen en toen was het groepje compleet. Heerlijke pannenkoeken gegeten, terwijl de paardjes in de trailers stonden te wachten op de parkeerplaats (die was dus vol Haha! ). Onder het eten belde Yor nog, maar die hebben we verteld dat het he-le-maal niet gezellig was en dat ze dus niks miste Haha!. En toen was het weer tijd om de kou in te gaan. Nog even naar stal om Jelka op te halen en Mayo's autootje, afscheid genomen van iedereen en weer terug naar Utrecht, waar ik nu dit verslag zit te typen.

Het was een erg geslaagde dag! Iloon, hartstikke bedankt voor het organiseren, fijn ook dat we zulk fantastisch weer hadden (ondanks dat het flink koud was) en mede-Lunterengangers: bedankt voor de gezelligheid! Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:28

Citaat:
Steef, je hebt het vast al vaker gehoord vandaag: wat ben jij een verlegen jongetje!
hahahahaha dat hadden jullie niet verwacht he?

Vond het een erg leuke meeting. Veel leuke mensen gezien. lekker gehobbeld.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:31

jeetje wat een suuuper uitgebreid verslag, maar het was idd supercool!
Ik had ook de grote eer om op de superlodewijk te zitten, zonder zadel nog wel. Hij zit heeeeerlijk in stap Lovers
En Jouri zit ook heerlijk hoor Lovers

Was het nog gezellig in het pannenkoekenhuis??

Weet je trouwens dat ik nou nog steeds met bevroren tenen zit *bibber* echt koud Haha!

En oja, was die camera van jou een digicam? Want anders kun je die foto van Sugar er wel opzetten toch??

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:36

jaaahhaa ikke ook lekker gehobbeld.
Ik hoopte dat ik de eerste ruiter zou zijn maar ka je bent me weer voor al was je maar een halveruiter hoor Lachen

en steef is schattig me Lovers steef!!!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:39

Citaat:
Op 2001-11-10 21:36, schreef Nimber:


en steef is schattig me Lovers steef!!!!



Lovers jij mag blijven grijnz Lovers

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:47

Ik heb het heel leuk gevonden om jullie eens van dicht bij te zien Knipoog Helaas had Suagr nog niet genoeg konditie voor een echte rit, dus ben ik alleen maar naar het zandgat toe gekomen en later weer naar huis gegaan.

De pannekoeken waren heerlijk.
Als we het nog eens doen, dan graag wel in de zomermaanden... Knipoog , Misschien dat Sugar dan echt rustig is... Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:48

oooow èn ik had toch zoooooo'n zin om mee te rijden Lovers Kwijl Haha! wwhheeeheee maaar ik heb wel Youri losgestapt, drooggestapt en zelfs op DE LODEWIJK drooggestapt Party!! Party!! Party!! Party!! Wat is me dat toch een groot paardbeest, echt een hobbelding Knipoog
Tsja, Steef, k had echt niet verwacht dat je zo verlegen was Haha!

PG

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:50

Citaat:
Op 2001-11-10 21:48, schreef paardengek!!!:
Tsja, Steef, k had echt niet verwacht dat je zo verlegen was Haha!


hahahaha volgens mij was ik dé tegenvaller!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:51

Ahh, ik wou echt meee!! Dit gaan jullie toch wel nog een keer doen he? Dan kom ik ook gewoon.. ?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:51

ehm, ja, ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar je was toch echt DE tegenvaller hoor Tong uitsteken Extreme duivel

Nee, grapje, ik vond iedereen hartstikke meevallen Lovers iedereen was lief *LOL*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:52

Citaat:
Op 2001-11-10 21:50, schreef Steef:
Citaat:
Op 2001-11-10 21:48, schreef paardengek!!!:
Tsja, Steef, k had echt niet verwacht dat je zo verlegen was Haha!


hahahaha volgens mij was ik dé tegenvaller!


Hahahahahaha nee ik bedoel het niet zo erg hoor *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:54

neeee steef was net zo schattig als ik had verwacht Lovers Lovers Lovers

idd assie iedereen was lief en ik heb eindelijk jou gemeet!!!!!!!!!!!!!!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:55

Citaat:
Op 2001-11-10 21:52, schreef paardengek!!!:
Hahahahahaha nee ik bedoel het niet zo erg hoor *LOL*

nee, maar een beeeeetje erg Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:56

Snik, snik Verdrietig ik baal ervan dat mijn auto'tje het niet doet en ik dit allemaal heb moeten missen. Verdrietig
Jullie doen dit toch gauw weer eens over?

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-11-10 21:56 ]</font>

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:56

Citaat:
Op 2001-11-10 21:55, schreef assie:
Citaat:
Op 2001-11-10 21:52, schreef paardengek!!!:
Hahahahahaha nee ik bedoel het niet zo erg hoor *LOL*

nee, maar een beeeeetje erg Lachen



Neeeeeuuuuuhh hoor Schijnheilig Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:00

Citaat:
Op 2001-11-10 21:54, schreef Nimber:
idd assie iedereen was lief en ik heb eindelijk jou gemeet!!!!!!!!!!!!!!!


Wow Bloos . Ik voel me echt zeeeer vereerd om 2 van de 3 belangrijkste PMU-leden te hebben ontmoet Party!! Party!!
En iedereen was heeeeeeel erg lief Lovers Lovers Lovers
Alleen steef was een beetje boel verlegen, maar ook wel aardig Lovers (en nee, nu niet doordenken met dit Lovers teken Tong uitsteken )

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:03

Citaat:
Op 2001-11-10 22:00, schreef assie:
Alleen steef was een beetje boel verlegen, maar ook wel aardig Lovers (en nee, nu niet doordenken met dit Lovers teken Tong uitsteken )



Fjioet fjoeeeet (hahaha fluiten dus Haha! ) Assie en Steeffie past wel he? Ons eerste boktpaartje? Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-11-10 22:03 ]</font>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:06

ik kan je gedachten lezen assie.....en je moest je schamen!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:07

Niet dus !!!!!!

Bij de weg, je moet wel ontopic blijven he.. Schijnheilig ?

Hoe was het eerste gedeelte van de rit eigenlijk? Daar heb ik nog niet veel over gehoord? Behalve dat er een gele bliksemschicht was LOL

Veel bos op de route? Of veel open stukken zoals op de pauze plek

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:09

Citaat:
Op 2001-11-10 22:07, schreef assie:
Niet dus !!!!!!

Veel bos op de route? Of veel open stukken zoals op de pauze plek



WEL dus!!! Haha! Haha!

Ik heb gehoord dat er alleen maar BOSBOSBOS was en die vlakte ook de enigste was of heb ik dat verkeerd begrepen?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:10

Het heet niet voor niks het Lunterse BOS. Volgende keer gaan we de hei op... Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 23:12

Wat mijn foto's betreft: ik heb helaas geen digicamera. Ik probeer morgen op de wedstrijd van Prisca m'n filmpje vol te krijgen (nog 6) en dan breng ik 'm meteen maandag weg. Moet ik alleen deze week nog iemand zo gek krijgen om ze voor me in te scannen, de scanner staat bij m'n ouders, beetje ver weg. Even bij Prisca langs dan maar. Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:12

oke, mja.. da's wel zo. Bos dus! oke.

En oja, NIET DUS!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:13

Cool verslag hoor Karin!!!!
Blij dat jullie het allemaal net zo naar jullie zin hebben gehad als ik.... ben echt weer lekker schoon en warm. Haha! En dus ook weer heerlijk thuis... Party!! Ik zal zo ook een verslag schrijven vanaf mijn perspectief. Knipoog

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:16

Weet je wat pas erg is? Dorée herkende mij niet eens!! Frusty Frusty NIet dat ik zo bekend ben op bokt, maar oke Lachen
Zei ze: Jippie en assie moeten toch nog komen, terwijl ik voor haar stond en er al veel eerder was Frusty . Nouja, ik verstond niet dat ze assie zei, maar wel dat ze zei dat jippie er nog niet was.
Toevallig wist ik dat die alleen pannenkoeken zou komen eten, dus dat vertelde ik en ik vroeg wie er nog meer moest komen volgens haar.
Zegt ze: ja, assie toch?? Frusty Frusty Frusty

Ikke: hallo, die staat hier *LOL*

Hihi, schaam je dorée, ik herkende jou wel meteen Tong uitsteken