Stukje over SGW schrijven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Stukje over SGW schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 19:29

Ik moet/mag een stukje over SGW schrijven in het clubblad van de ponyclub. Maar heeft iemand nog leuke ideen daarvoor?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:42

misschien wat leuke aanraders geven zoals wat oefencrossen, misschien een verslagje als je er zelf eentje hebt gereden.. hoe je pony het vond. Ik vind het zelf erg cool en de meeste pony's vinden het ook machtig!! Maar veel succes met je stukje!!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:12

ja een verslagje erbij doen is misschien wel leuk, kan je zien hoe iemand dat ervaart, ik heb nog wel verslagen van sgw wedstrijden, gewoon voor hoe ik het beleefd heb enz....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:47

Ik heb dat ook een keer gedaan voor de clubblad van onze vereniging omdat ik de enige ben die cross Haha! Ik had gewoon uitgelegd wat een SGW precies inhoud. Ook had ik verteld over m'n eerste cross training en m'n eerste SGW. Ook foto's erbij zijn leuk, als dat mag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers