-- verslag Karin bij Heike & Bart --

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 22:57

Net terug uit het verre Helmond na een heel gezellig dagje bij Heike, Bart en de paardjes! Hier volgt een lang verslag...

Vanmorgen om kwart voor 12 stapte ik als enige uit op stationnetje Helmond 't Hout. Op zoek naar Heike (help, Heike kwijt!) maar gelukkig kwam ze al gauw de hoek om gescheurd. Erg leuk om elkaar nu eens in het 'echie' te zien na zo lang alleen gemaild en gechat te hebben! Ik hoefde niet achterop het fietsje, want ze was gebracht met het busje van de manege. Na een kleine sightseeing Helmond kwamen we aan bij Heikes huisje. Snel even Lukkie (de kat) begroet en toen alsnog bij Heike achterop het fietsje (oh-oh... Knipoog ) naar de manege! Ik mocht trouwens ook nog eventjes fietsen met Heike achterop (dat je dat aandurfde Heike! Lachen ). Daar aangekomen een rondleiding gekregen langs alle paardjes. Ze hadden allemaal een erg mooi naambordje op hun staldeur (Heike-made) en vooral de schimmeltjes vond ik erg lief (heb ik nou eenmaal een zwak voor!).

En toen: oog in oog met Barley!!! Wat een liefie is ze, echt een hele mooie meid. Heel nieuwsgierig en absoluut niet bang. We zijn een eindje buiten de poort gaan lopen, waar Heike wat foto's van Barley en mij heeft gemaakt (zie het Plaatjesforum). Bij terugkomst mocht Barley nog eventjes los in de buitenbak. Mijn Manjo zou meteen zijn gaan rollen in die modderpoel, maar Barley is een echte dame en zich viesmaken kwam echt niet in haar op! Heike heeft haar nog even gelongeerd, met het zadel erop, en dat zag er allemaal heel goed uit. Barley is een slimme meid die heel snel leert, na twee maandjes kan ze al best veel!

Nog even een knuffel voor Barley (en een appeltje voor paardenverwendag) en toen naar de les gaan kijken waar Iris in reed met Menno. Na de les vroeg Iris of ik nog eventjes op Menno wilde rijden, en dat wilde ik wel! Ook even flink gedraafd (zie weer foto's op Plaatjesforum), alleen in galopperen met mij had Menno niet zo heel veel zin meer na zo'n drukke les. Maar toch nog even lekker op een paardje gezeten vandaag, bedankt Iris! Lachen

Na een wanhopig sms-je van Bart aan mij (waar we toch uithingen, Heike was compleet onbereikbaar - tja, die had haar foon thuis laten liggen... Tong uitsteken ) zijn we naar huis gefietst en heeft Heike Bart opgebeld om te zeggen dat we eerst nog even thee wilden drinken en over hem wilden roddelen voordat ik hem zou mogen keuren (eh... je vindt het toch niet erg Bart, dat ik dit vertel?) *LOL*.

Na de thee (en de verhalen) kwam Bart langs. Eindelijk oog in oog met de Ware Webmaster van ons aller Bokt. Of hij in het echt ook zo leuk is als hij op internet lijkt? Tja, voor jullie een vraag en voor mij inmiddels een weet... Knipoog We hebben de videoband en heel veel foto's van Julius en Barley bekeken en ook mijn paardenfoto's. Daarna heb ik een spelletje Jenga (die toren met die houten blokjes) gewonnen van Bart. Moet toegeven dat het hard tegen hard ging, maar ja, er kan er maar eentje winnen Lachen !

Met z'n drietjes lekker gaan eten in Helmond, daarna nog ijs gaan eten in Nuenen en toen was het alweer bijna tijd om mijn treintje terug naar Utrecht te halen. Heb een hele stapel In de Strengen van Heike meegekregen (waar ik in de trein al aan begonnen ben) en nu zit ik thuis in Utrecht dit verslag te typen.

't Was echt een gezellig dagje en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Heike & Bart! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-08 00:03 ]</font>


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 23:22

Klinkt erg leuk!!

Ben benieuwd naar de foto's!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 23:58

Jij ook ontzettend bedankt, Ka!

In het echt ben je nog leuker dan via ICQ en bokt Knipoog Was allemaal zeker voor herhaling vatbaar...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 00:16

* bloos... *

Bloos Bloos Bloos

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 08:16

O, je hebt echt een SUPERDAG gehad als ik het zo lees.......heerlijk!!! Pling
Maar ik zie er geen foto's van ......offe ligt dat aan mij en ben ik nog niet helemaal wakker ofzo hihihihi Verward


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 09:40

Foto's komen nog, maar Heike ligt volgens mij nog te slapen... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 09:57

Klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto's

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:05

Klopt, en het kabeltje om die foto's naar de PC te kopieren ligt bij haar ouders..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:21

oeioeioei wat klinkt dat toch allemaal leuk!!! ik wil ook....
ben benieuwd naar de foto's!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:38

gaaf karin, ja het is leuk daarzo he?
en barley is echt zo lief. enne wat vond je van o'malley. dat vind ik echt een schatje. (maarja ben een echte stinkerfan dus wat wil je hihi)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:50

Gaaaaf..!
hmmm.. Karin, je verhaal klinkt wel aantrekkelijk *LOL* !
Helmond..? daar moest mijn pa schaken zaterdag en hij vroeg of ik mee ging ( ga vaker mee naar toernooien, om te chauffeuren
- pa drinkt graag wat bij 't etentje erna en kan niet goed rijden in 't donker - en om de 'speelstad' nader te bestuderen)
Maar ik had/heb veel scriptiewerk te doen, donderdag moet t 'goedgekeurd' op school liggen
- anders ga ik voor de her en dat liever niet eigenlijk..-. Dus het leek me niet handig mee te gaan. had ik dat wel gedan, was ik dus blijkbaar erg in de buurt geweest *LOL* !
jammer maar helaas.

Maar zoals ik zo vaak hoor in mijn leven Knipoog
: Mijn tijd komt nog wel!
(hoop ik..)

gr, Madelein, die dit soort verslagen erg leuk vind om te lezen Lachen !

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 11:53

Hee Renate, O'Malley was het eerste paard dat mij opviel toen we de manege binnenkwamen, hij liep net in de les. Ik ben ook gek op bont, dus ik stond meteen met open mond naar 'm te kijken, hihi! Supermooi paardje, net als Barley!

Barley is zo nieuwsgierig, we liepen met haar langs de huizen die naast de manege staan en toen zag ze zichzelf weerspiegeld in de ruit. Bleef helemaal staan kijken, bewegen, weer kijken... 'hee, een nieuw paardje!' Echt leuk! En het zadel vindt ze ook prima. Ben benieuwd wat ze ervan vindt als er echt iemand op haar rug gaat zitten.

Trouwens, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Bart de eerste wordt die Barley op haar rug gaat krijgen, toch Bart? *LOL* *LOL*

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-08 12:55 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:54

hahahahaaaaa jaaa Bart op Barley!!! wel gelijk foto's maken en een video!! gnagna *evil grin*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 12:02

haha bart op barley, oh dan kom ik kijken hoor bartje! Extreme duivel . o'malley rijdt ook erg lekker, al was het wel ff wennen voor mij, want hij is smaller dan crosby (tinkerhengst) en iets kleiner. ook had ik al 3 weken niet gereden.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 15:23

Karin, ook al heb ik je maar ff mogen zien ik vond je echt heel aardig. En dat meen ik Lachen
Fijn dat je toch, ook al wou ie niet galoperen Party!! , toch nog ff fijn hebt gereden.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:59

AAAAAAAAAAH leuk he Karin? ik vond het ook errug gezellie met heike en bart en weet inderdaad hoe bart nu IRL is haha!
Hoe vond je die vos waar ik op mocht rijden dat was ook een schattie!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianne_94, Babootje, bonnielau, Century, Elitedeux, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, lovelyfiefy, Marocje, MightyMike, Nescio18, nick_en_ik, Nymphe, paard1970, really_me, Sabine, Soepkipje, Sorriso, Steppe, Tucktuck, YandexBot en 66 bezoekers