Asociaal rijgedrag met trailer....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Asociaal rijgedrag met trailer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 20:44

Hoi allemaal,
Vandaag moest ik mijn pony laten meten..... We moesten om half 12 daar zijn dus ik was best vroeg op stal om te voeren en even beweging te geven.... We waren best vroeg bij de stal waar ze gemeten moesten worden, dus mijn pony mocht als eerste!! *LOL* joepiej! Vorige keer was hij 1.51 en nu 1.52. We waren zo klaar dus ik zette Bon maar weer op de trailer terwijl ik zijn paspoort ging halen.
En toen gebeurde het... Er kwam een man zo KEIJ asociaal hard het terein op rijden en hij remde ineens zo heel hard, in de trailer die hij achter zijn auto had hangen hoorde we een vallend geluid en verschillende mensen riepen geschrokken van 'ooh'en 'aaj'. Ik dacht echt van nouja zeg! En toen laadde die man een pony uit en die wilde er daarna niet meer op en toen begon ie hem nog te slaan ook! Ik dacht ja da is logisch dat die pony er niet meer op wil! Wat vinden jullie hier nou van..? Ik bedoel het kan ook zijn dat ik het verkeerd opvat en dat die man gelijk had maar toch.....
Het zal iniedergeval niet de eerste zijn die zo rijd met zijn paard in de trailer ! Die pony kiest er ook niet voor om in een trailer gestopt te worden en overal heen gebracht te worden!
Nou ja je kan er toch niets aan doen maar ik wilde het gewoon even kwijt!
groetjes Sanne

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:45

waar gaat het tegenwoordig toch heen met de mensheid Boos!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:48

Echt heel erg aso! Het is wel een levend wezen waar je mee te maken hebt!
Die heeft misschien wel voor de rest van zijn leven angst voor de trailer, een kind kan je na een ongeluk nog wijsmaken dat het niet meer zal gebeuren ofzo, maar een tegen een paard kan je dat niet zeggen!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:49

ja dit vind ik niet normaal hoor..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:52

vind die man het abnormaal dat de pony de trailer niet meer opdurft? Boos! bah ook een manier op pony's aan het trailer te laten wennen. Als wij op stap gaan met de trailer rijdt mijn vader juist extra langzaam, en neemt hij een zo groot mogelijke afstand om te remmen, die man moeten ze zelf eens in een trailer zetten en dan maar racen en stoppen ~~}> kijken hoelang hij het volhoud...

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9301
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:54

IK VIND HET NIET NORMAAL DAT HIJ DE PONY OOK NOG EENS SLAAT.
IK HEB EERST HEEL VEEL MOEITE GEHAD OM MIJN PONY OP DE TRAILER TE KRIJGEN IK DENK DAT ER VROEGER IETS GEBEURD IS.
OP EEN KEER WOU ZE ER DUS WEER MOEILIJK OP.
EN IEMAND ANDERS SLOEG MIJN PONY MET IETS EN TOEN VLOOG DE PONY ER OP.
IK ZEI TEGEN PAPA VIND JE DIT NOG NORMAAL.
EN HIJ VROEG HOE ZO HIJ HAD NAMELIJK NIETS GEZIEN.
HIJ ZEI ALS IK HET HAD GEZIEN HAD K ER WAT VAN GEZEGD.
NA EEN LANGE TIJD GING MIJN PONY ER NORMAAL OP .
OP EEN DAG KWAMEN WE DUS VAN DE PONYCLUB EN KWAM ER EEN MAN VAN EEN PLAATS AF RIJDEN.
NOGAL OVERSTUUR IK DENK DAT DAT KOMT OMDAT HIJ OOK VAN EEN PLEK KWAM WAAR DODE MENSEN OP GESLAGEN LIGGEN VOOR DAT ZE BEGRAVEN WORDEN.
WE HADDEN NET GELUK DAT DAAR PRECIES EEN INHAM WAS ANDERS WAS DE MAN VOLOP TEGEN DE TRAILER GEKNALD.
DUS PAPA MAAKT EEN GROTE ZWIEP EN REMT AF.
KON OOKNIKS ANDERS DOEN ANDERS HAD HIJ HET WEL GEDAAN.
WE VOELDEN MIJ PONY GEWOON NAAR VOREN SCHUIVEN.
KONDEN WE DUS WEER OPNIEUW BEGINNEN OM DE PONY OP DE TRAILER YE KRIJGEN ECHT HEEL ERG BALEN.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:05

gewoon zonder capslook lezen we het ook wel hoor Haha! (zelfs beter want dit is heel irritant)

Slaan is niet altijd verkeert, hangt van de situatie af. Evita was vroeger gewoon in een ruime anderhalf te staan, en toen ze plots in een tweepaards moest wou ze er eerst ook niet in omdat dat veel enger is. Dan vind ik het verkeerd om een paard te slaan. We hebben een tijdje geoefend en een beetje hulp gekregen, maar na een paar keren liep ze er netjes in.

Maar soms wil mevrouw ook wel niet de trailer omdat ze in een vette wei staat en geen zin heeft in een uurtje werken. Dus loopt ze lekker te klieren omdat ze liever daar blijft, en ze weet dat als ze de trailer niet op gaat ze ook niet hoeft te werken. En dan krijgt ze wel een schop onder dr gat want ze moet ook niet mijn voeten spelen...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:29

xKatleentjex schreef:
gewoon zonder capslook lezen we het ook wel hoor Haha! (zelfs beter want dit is heel irritant)


Inderdaad. Zou je daar de volgende keer op willen letten? Dank je. Lachen

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:53

Van de week reed ik op de snelweg en zag in de verte een auto met trailer, nou mijn teller gaf 100 aan maar ik kwam haast niet in de buurt van de trailer, ik nog wat harder rijden want ik wou wel eens weten wat voor'n malloot er nou zo hard reed met de trailer, uiteindelijk ik ernaast.
Wat bleekhet de politie met trailer en paard te zijn. En weet je hoe hard ze reden 110 km!!!!! Stelletje gekken!! Zij die het goede voorbeeld moeten geven Schijnheilig

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 22:08

Ja soms zie je van die gekken.
Je hebt ook van die leuke mensen die snel nog even voor je auto willen kruipen als ze bijv. uit een zijstraatje komen maar ja, met trailer rem je niet zo 1 2 3!
Ook van die eikels die gaan toeteren Soms...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 02:36

Naja, Asociaal!
Niet normaal gewoon!

Maar nog gefeliciteerd met je 1cm- groter-paard!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 02:48

Denk dat die aso zijn pony in een kleinere maat wou houden. Er zijn nl. trucjes genoeg en onbenullig scheuren onderweg naar de meter is er 1 van. Niet slim om dat op het terrein van de meter nog te doen maar goed.... Sommige mensen verdienen gewoon geen paard....

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 08:42

sommige mensen snappen gewoon niet dat je uiteindelijk alleen maar jezelf ermee hebt. Ik kan me niet voorstellen dat die pony ooit nog lekker op zijn gemakje op de trailer staat.