wedstrijd vraagjes:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 21:48

ik had een paar wedstrijd vraagjes(ik ben voorlopig nog niet van plan om wedstrijden te gaan starten, maar ik wil me er alvast ff goed in verdiepen)
1.met een tinker van 1.56, bij de pony's of bij de paarden??
2.kan je eerst bijv. 2 jaar bij de pony's en daarna overstappen naar de paarden, hoe werkt dat dan?
3.wanneer springen?(L+1 toch??of nie?)
4.zijn springwedstrijden ook gewoon via de NBVR(daar ga ik dan lid van worden ALS ik ga starten)
ik weet dat ik heel dom ben, maar ach, je kunt niet alles weten he..


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:08

1. bij de pony's kun je tot de 1.569 (dacht ik zo uit mn hoofd,kan het fout hebben maar dacht wel dat het goed was) dat het een tinker is heeft er niks mee te maken, alsie maar onder de maat blijft of gemeten wordt (ja, er wordt gesjoemeld soms).

2. ja dat kan.
ik heb altijd bij de pony's gereden maar omdat ik nu 18 ben, ga ik met een en hetzelfde paard bij de paarden starten.
gewoon dan een startkaart bij de paarden aanvragen en de rest vertelt diegene bij je vereninging wel wat je moet doen, die regelt ook meestal de startkaart voor jou btw.

3. b plus 1 winstpunt ooit gehaald, maakt niet uit met welk voor paard.

4. ik rij start zelf bij de nkb, maar straks is dat toch allemaal samen. maar geloof wel dat springen ook bij de nbvr hoort, net zoals dressuur.

khoop dat ik je in ieder geval een eind op weg heb geholpen met deze antwoorden, moet er wel bij zeggen dat ik het allemaal uit mn hoofd heb opgeschreven, dus niet opgezocht, dus er kan een foutje tussen zitten, maar die zal iemand anders dan vast wel weten.

Nightcap D

Berichten: 70
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:13

ja het springen hoort ook gewoon bij de nbvr net zoals dressuur.


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 22:31

'ja, ik weet dat het niet uitmaakt dat het een tinker is hoor, maar ik wist niet of ik pony of paard moest schrijven...dus schreef ik maar tinker..
maar iig heeeeel erg bedankt!!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:55

hoi, leuk dat jij een tinker hebt. *LOL* Ik heb ook een tinker gehad, een bruine van 1.56 mtr. met hem heb ik bij de paarden gestart in de Z1 en dat was gaaf. Nu loopt hij recreatief en heeft een heel goed tehuis gekregen. Wat voor kleur heeft die van jou??
In ieder geval harstikke veel succes. *LOL*

gr. martha

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 21:53

Citaat:
Op 2001-11-09 21:55, schreef confetti:
hoi, leuk dat jij een tinker hebt. *LOL* Ik heb ook een tinker gehad, een bruine van 1.56 mtr. met hem heb ik bij de paarden gestart in de Z1 en dat was gaaf. Nu loopt hij recreatief en heeft een heel goed tehuis gekregen. Wat voor kleur heeft die van jou??
In ieder geval harstikke veel succes. *LOL*

gr. martha
zwart-bont...tja, ook hoop ik ook te kunnen zeggen dat ik Z1 met hem heb gereden, maar voorlopig is dat nog veeeer weg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 108 bezoekers