laarzenmaker is een beetje in de war!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

laarzenmaker is een beetje in de war!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 19:22

ik heb minder dan een half jaar geleden mijn laarzen laten verzolen en verhakken(bij dezelfde laarzenmaker notabene!!), laarzen weer super netjes, binnen een maand liet de zool los Huilen vervolgens kreeg mijn paard een blessure en heb ik mijn laarzen dus een tijdje niet gebruikt. Tijdens een evenement heb ik de laarzenmaker gezegd dat de zolen nu al loslieten, ik moest maar langskomen. Nu heeft iemand van stal mijn laarzen meegenomen omdat haar laarzen verzoolt moesten worden. Vandaag ging ze de laarzen ophalen en zag tot haar grote verbazing dat mijn laarzen ook opnieuw verzoold waren Verward ze zei dat dat niet de bedoeling was geweest en dat de zool alleen losgelaten had; nou zei de zadelmaker jij hebt helemaal geen verstand ervan, de zolen waren er heel erg aan toe en moesten verzoold worden hoor nou zei ze ik laat de laarzen wel hier en de eigenaresse komt ze wel ophalen. Ik heb gebeld (kreeg een voicemail) en gemaild, ik wil mijn laarzen terug hebben maar ben absoluut niet van plan een cent hiervoor te betalen Boos! wat vinden jullie hiervan??

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:26

Belachelijk verhaal joh! Had ze geen bon gekregen waarop stond wat er ging gebeuren?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 19:29

Tessebes schreef:
Had ze geen bon gekregen waarop stond wat er ging gebeuren?

nee helaas, hij is altijd heel joviaal "joh ik kijk wel wat er moet gebeuren, alles komt goed" niet dus..... (mijn man zei al, ik weet nu waar hij zijn omvang vandaan heeft Haha! )

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:11

Misschien was het slimmer geweest om ze zelf te brengen
Dan had die man zich dat misschien beter kunnen herinneren.
Je bent ze zelf niet wezen brengen dus weet je ook niet hoe het op hem is overgekomen, lijkt me moeilijk om dan in je recht te staan, maar wie weet ..... als je ze zelf gaat halen wat hij zegt.... dat zou ik maar eerst afwachten straks kost het je niks.
Veel succes OK dan!
Laatst bijgewerkt door Noble-Girl op 07-01-04 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:12

Maar weet je al of je er voor moet betalen? Misschien doet hij het wel gratis als extra service.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 01:43

Vervelend..Het is ook altijd wat met die laarzen..
Een paar jaar terug liet ik ze op maat maken..Had er uitdrukkelijk bij gezegd,dat ik laarzen wilde zonder coating (goed geschreven?) laagje...Maand later kon ik ze ophalen..Vroeg nog of ze niet gecoat waren..'Nee hoor,zijn niet gecoat'.... Wat staat er met koeien letters op de verpakking? Juist...GECOAT....of gekoot...hoe schrijf je dat toch Bloos!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 07:48

Maar had zij nou gewoon de verkeerde laarzen meegenomen, dat jouw laarzen daar per ongeluk terrecht zijn gekomen(terwijl ze wel nodig waren). Of had ze ze in opdracht van jou meegenomen?

...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:12

Je staat volledig in je recht.
Ze moeten alles eerst bespreken voordat ze iets mogen doen.

Ik werk op een autobedrijf en vooral hier moeten we eerst bellen, anders meoten wij dadelijk opdraaien voor de kosten.

En heb je iets moeten betalen of niet Verward

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 09:37

Noble-Girl schreef:
Misschien was het slimmer geweest om ze zelf te brengen
Dan had die man zich dat misschien beter kunnen herinneren.


daar ben ik nu ook achter helaas Boos! ik heb een mailtje terug dat hij opdracht had gekregen mijn laarzen te verzolen en dat hij grote twijfels heeft over mijn verhaal (en bedankt!!) hij zegt ook dat hij nog nooit laarzen heeft terug gekregen waarvan de zool heeft losgelaten (en dit terwijl hij tijdens het evenement tegen mij zei dat dit wel vaker gebeurde en dat het gewoon even geplakt moest worden Verward ) Ik moet nu 36 euro betalen voor iets wat NIET nodig is geweest anders krijg ik mijn laarzen niet terug!! ik ga vanavond maar eerst eens even langs bij deze meneer, want ik word hier niet vrolijk van Huilen

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

ornata
Berichten: 14
Geregistreerd: 28-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 10:15

Veel geluk hopelijk komen jullie er uit.

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:40

Succes vanavond, ik hoor het wel van je hi, hi, hi.

Dressuur Z2+2
Springen B+8

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:44

Jeetje wat vervelend zeg. Scheve mond
Je staat wel in je recht... en het is natuurlijk wel raar dat hij nu ineens zegt dat de zolen versleten waren, terwijl (hij zelf notabene) kortgeleden nieuwe zolen heeft geplaats!!

Ik zou gewoon zelf maar eens teruggaan naar die winkel en dan met die man praten die je hierover gesproken hebt.
Wie weet herinnerd hij het zich dan weer.

Maar ik zou het wel belachelijk vinden als je er ookmaar iets voor zou moeten betalen.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:12

Jee, wat een raar verhaal zeg! Succes vanavond!

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:16

Jij hebt ook altijd wat he..... nou ik wens je veel succes vanavond!!!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 18:19

ik ben net mijn laarzen zelf op gaan halen en het probleem lag (volgens de laarzenmaker) helemaal bij degene die de laarzen heeft weggebracht, zij heeft een hele verkeerde knop bij hem geraakt want hij begon bijna vuur te spugen toen hij over haar praatte Scheve mond ik begon Kwijl al slijmend en braaf en lief (werkt toch altijd het beste! Haha! ) maar hij geloofde me niet, toen vroeg hij of ik een bonnetje had `jazekerĀ“ en ik toverde het bonnetje uit mijn zak! hij zei nu ben ik met stomheid geslagen en veranderde op slag ja foutje he, niet goed gemeld toen ze gebracht werden en hij had ze niet goed bekeken blabla maar ik mocht ze zonder te betalen meenemen!!! OK dan! en nu zitten er veel betere zolen onder dan de vorige keer Verward dit keer zijn ze in de fabriek gerepareerd en de vorige keer bij een schoenmaker. eind goed toch nog al goed! mijn advies bewaar altijd bonnetjes!!!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:20

Tjee dus nu is het nog beter dan eerst!! Da's mazzel, zo zie je maar een geluk bij een ongeluk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:00

Goed dat je het bonnetje nog had, ik ben daar altijd heel slordig mee en had hem nooit meer kunnen vinden.
Je hebt er nu iig wel goede zolen onder zitten Haha!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:09

Bravo, goed gedaan aplaus. OK dan!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:02

klap, klap, klap! Dat heeft Rhijnauwen weer slim gedaan! Zorg dat je niet buiten je schoenen gaat lopen hihi!!!
Rijd het ook lekker of niet....?

..........................................................

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 09:27

Wilma1983 schreef:
slim gedaan!

slim gedaan? Verward ik stond gewoon in mijn recht en er is nooit opdracht gegeven om deze laarzen weer te verzolen!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:13

Toch nog goed afgelopen Knipoog
('k zat er toch niet helemaal naast)

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 13:49

Noble-Girl schreef:
Toch nog goed afgelopen Knipoog
('k zat er toch niet helemaal naast)

meestal heb jij het toch wel aan het rechte eind he (had het mij iets eerder verteld joh! Haha! jammer dat we jou nog maar zo weinig zien!)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:22

Eind goed, al goed OK dan!
Goed om te weten dat als er ooit iets met mijn laarzen is, ik deze meneer dus met fluwelen handschoentjes moet aanpakken! Knipoog (een lief gezichtje trekken en op het juiste moment met bonnetjes zwaaien helpt dus? Haha! )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers