wat zoeken jullie in je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 15:14

ik heb zelf geen eigen paard, maar een verzorgfjord. ik rijd haar recreatief.

ik ben benieuwd wat jullie rijden met jullie paard! (recreatie, wedstrijden, springen, dressuur, western, aangespannen, welk niveau, noem het maar op)
zo kan ik zien wat voor bokkers er op bokt komen!


Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:21

Ik rijd vooral dressuur, maar ik vind het ook leuk om buiten te rijden.
Ik heb net nieuwe verzorgpaarden, waarvan ik er 1 mag rijden. Zij is 4 maanden niet onder het zadel geweest, dus eerst moet ze weer conditie krijgen. Ook moeten we elkaar helemaal vertrouwen voor we naar buiten gaan.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:24

he hallo
ik heb een eigen paard een wellington x purioso
hij is spring gefokt maar ik dressuur met hem
hij word af en toe door een sprinruiter gesprongen (ik kan dat niet )
ik rij bu wedstrijden met hem heb net 2 b wedstrijden gereden en had 7 wimstpunten gehaald
dus nu gaan we in de l verder
ook heb ik een hengstveulen maar die is nu 5 maanden oud dus moet ik nog lang wachten
groetjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:33

ik heb een tinker merrie met haar wil ik vooral recreatief rjden en als zij wat verder is ind e lage dressuur gaan starten

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:35

ik rijd recreatief-western met mijn paard. Ik houd zelf van lekkere lange bosritten met af en toe een sprintje tussendoor en daar is Lois zelf ook dol op Haha! . Zelf is ie dol op springen maar dat vind ik zelf eng.

Niets zo charmant als een paard in her land.

angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:36

Ik rijd momenteel niet, maar ik vind dressuur het leukst. Ik vind springen ook leuk, zolang het niet te hoog gaat. En af en toe buitenrijden voor de ontspanning of over het strand vind ik ook heel leuk Lachen Ik wil weer beginnen met rijden, en het lijkt me heel leuk om 'later' dressuurpaarden te trainen en uit te brengen.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:36

vooral recreatief, ik vooral van alles wat doen met mn fjord. misschien af en toe een dressuurwedstrijd voor de lol

Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:36

Ik spring, dressuur en rij samengestelde wedstrijden (cross)

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:43

Ik heb geen nog eigen paard maar later zou ik graag een brave, betrouwbare Haflinger kopen om recreatief mee te rijden of wat dressuur

p.s.: bij ons op stal zeggen ze dat Haflinger +braaf en betrouwbaar niet samen gaan (ik hoop van wel), wat jullie?

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:47

Lief en werkwillig. EN fotogeniek Haha!

Ik heb een hekel aan paarden die trappen ed. Verder vind ik het verschrikkelijk als een paard achter je aan loopt te slenteren zo van, moet het??
Of als hij na 100 keer iets NOg niet snapt. (ja beetje ongeduldig Lachen

Verder moet hij dus fotogeniek zijn want ik hou van foto's maken en alleen van mooie foto's *LOL*

Oftewel, Pinky is Tha Pony Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 15:48

Citaat:
Op 2001-11-08 14:47, schreef Pinky_girl:
Lief en werkwillig. EN fotogeniek Haha!

Ik heb een hekel aan paarden die trappen ed. Verder vind ik het verschrikkelijk als een paard achter je aan loopt te slenteren zo van, moet het??
Of als hij na 100 keer iets NOg niet snapt. (ja beetje ongeduldig Lachen

Verder moet hij dus fotogeniek zijn want ik hou van foto's maken en alleen van mooie foto's *LOL*

Oftewel, Pinky is Tha Pony Lachen



maar wat rijd je met Pinky? Verward
dat was een beetje mijn vraag!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:13

Ik rij dressuur en lekkere buitenritten. Springen kan hij niet (snapt 'ie niet zo goed) maar dat vind ik niet zo'n ramp. Wat ik vooral fijn vind is het prullen met je paard. daar kan ik uren mee doorbrengen.

Toos paardloos

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:14

Ik spring, dressuur en rijd SGW. Ik heb net een nieuw paard dus ik ga weer lekker B rijden Haha!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:26

ik rijd wedstrijden met dressuur ik ben nu m1, en vind springen en buitenritten maken ook leuk!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:48

paard jiron: L dressuur/springen geweest.
ik heb hem kort en 2 dressuur 1e wedstrijd 4wp 2e wedstrijd 2 wp. gereden. ben nu L1 startrechtig. springen heb ik nog niet gedaan, maar de 17e heb ik wedstrijd springen.
pony maestro: niks geweest. heb hem een jaartje. dressuur.B:1e wedstrijd 3 wp. 2e wedstrijd 2 wp. toen een tijd peesblesure Huilen . toen L1: 1e wedstrijd 3 wp. 2e wedstrijd 2wp. L2 startgerechtig (nog niet gestart.
ik spring niet met hem, want hij heeft in de mond-enklauwzeer ook al een peesblesure gehad. 2x hetzelfde been!!!! het is over en ik spring dus niet meer op hem.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:50

Ik ben een dressuurgek. Maar buitenrijden vind ik ook ontzettend leuk en ook eens een sprongetje voor de afwisseling. Maar Jur mag dat niet meer voor haar benen. Ach, ik mis het niet echt. Ik vind dressuur geweldig.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:51

Ik rij voornamelijk dressuur met die van mij maar hij is spring gefokt GutenbergxDiavolo Denk niet dat iemand ut wat zegt maar oke...

Ik ben op zoek naar Gucci

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:17

ik doe vanalles!!!!
alles waar we samen plezier in hebben! Lovers

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:27

Citaat:
Op 2001-11-08 14:43, schreef Kajelleke:
p.s.: bij ons op stal zeggen ze dat Haflinger +braaf en betrouwbaar niet samen gaan (ik hoop van wel), wat jullie?


*LOL* , dan hebben ze Beer nog nooit gezien !!! 1000% braaf én betrouwbaar (We zijn laatst op de blindenschool met hem geweest, heeft ´ie de hele ochtend (kleine!) blinde kinderen op z´n rug gehad en zich door duizenden klein handjes laten befriemelen Lachen !) Helaas is íe af-en-toe wel koppig, wat vooral voor de 7 jarige dochter van m´n vriendin wel eens een probleem is; als ´ie opeens bedenkt (als we op een kruising staan om te overleggen waar we heen gaan) dat ´ie wel even wil eten, is ´ie bijna te sterk voor d´r om z´n koppie weer naar boven te krijgen Knipoog .

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:51

Mijn paard moet heel goed kunnen lopen en springen! Liefst een jong dier dat (bijna) concoursklaar is.
En dat is : Pacha!! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:56

Ik ben een ABSOLUTE dressuurfreak! Haha!
En dat is dus ook meteen wat ik in een paard zoek!
Verder moeten ze wel braaf zijn, ze mogen wel een bokje doen, maar dan wel voor het plezier. Als ze beginnen te bokken om je er af te gooien, geef ik er de brui aan!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:03

Citaat:
Op 2001-11-08 14:48, schreef blaffie:

maar wat rijd je met Pinky? Verward
dat was een beetje mijn vraag!



Hehe omdat ik niet op Pinky rijd ....
bovendien wil ik niet eens dressuur of springen rijden, yuk yuk yuk Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:07

Citaat:
Op 2001-11-08 14:43, schreef Kajelleke:

p.s.: bij ons op stal zeggen ze dat Haflinger +braaf en betrouwbaar niet samen gaan (ik hoop van wel), wat jullie?



Wat een gigantische onzin, kom het levende bewijs bij mij eens zien, ik heb een haffie (nu 4jr), en toen ze net ingereden was (zelf gedaan), kon ik er zonder problemen een klein kind op laten rijden, en dr gebeurt niks, op buitenrijden kan ik echt genieten want ik hoef helemaal niet alert te zijn op "vreemde" dingen waar ze mogelijk van kan schrikken dus dat is heerlijk rijden. Verder heb ik wel een oud type haffie, dus klein (1.35) breed en sterk, die hebben ook nog koud bloed. Nu zijn dr allemaal van die nieuwe haffie's met arabierenbloed omdat die prettiger zijn om te rijden ofzo, nou ja zeg daar koop je tocj geen haffie voor.
In ieder geval, koop een oud type en je bent van plezier verzekerd, je kan dr alles mee
(maar dit is wel mijn mening)

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:18

liefde, eerlijkheid, gezelschap MEEr niet eigelijk

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:39

Ik ben ook een echte dressuurfanaat.
Ik rijd momenteel Z1 dressuur.

Springen kan mijn paard wel maar ik niet Haha! !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro, Gerdjee, xChanelx en 68 bezoekers