Nog even en dan is t zover

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Nog even en dan is t zover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 14:08

Ik zal jullie t nog even korst uitleggen.

Ik heb 1 1/2 jaar een tinker Pluck verzorgt( een andere vriendin van mij Tinkertje op bokt heeft haar zusje Beauty 6 jaar verzorgt), de mensen van wie ze eigenlijk waren hadden een eigen bedrijf en gingen alleen in de grote vakantie 3 weken met de pony's weg en voor de rest van het jaar was ze helemaal van mij ik mocht echt alles met haar doen, tot de dag kwam dat de mensen mij belde en de eigenaar langs wilde komen om te praten en toen kwam het nieuws ze hadden een boerderij gekocht in Drenthe en ze zouden over 3 maanden weggaan, de dagen verstreken en de dag was aangebroken dat ze weggingen Huilen ( 14 oktober 2003 ik vergeet die dag nooit meer, daar ging ze mijn lieve Plucker mijn lieve paard die ik door weer en wind had verzorgt ook al was ik ziek ik moest gewoon naar haar toe ze was mijn alles, zoals iedere persoon weet die een paard heeft de laatste 2 dagen waren ontzettend leuk ik ben samen met Tinkertje van Bergschenhoek naar Bleiswijk gereden mensen die het kennen of niet het is echt een hele leuke rit!!! Het leek wel een film met het rijden het gras het leek niet te stoppen. *LOL*
En zondag ben ik van Bergschenhoek naar de zevenhuizenplas gereden en daar is Beauty voor het eerst in het water gegaan Pluck die had t al eens gedaan maar voor Beauty was t de eerste keer en ze liep er gewoon in een keer in. EN het waren 2 onvergetelijke dagen.
Pling Pling

Nu gaan Tinkertje en ik samen 10 januari a.s. zaterdag naar Drenthe toe ik ben zo benieuwd ik weet ze zullen het vast goed hebben enz maar ik ben heel erg benieuwd zou ze me nog herkennen enz.

Bedankt voor t lezen.

mama van 2 prachtige jongens


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:45

Spannend zeg! Als je maar genoeg snoepjes meeneemt reageert ze iig wel enthousiast....

Wat een lange zinnen maak jij zeg, is echt een uitdaging om er iets van een verhaaltje van te maken Tong uitsteken

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 19:45

haahah ja ik zat op mijn werk en ik moest het gewoon even kwijt!!!!!

mama van 2 prachtige jongens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, flowerin, GrapeshotBot, Kairos, Lau07, mooney, Rubio, Stybba en 124 bezoekers