Mensen die in Spijkenisse rijexamen hebben gedaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Mensen die in Spijkenisse rijexamen hebben gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 21:53

Ben wel beniewd, ik moet namelijk de 22ste afrijden Ziek ben nu al stikzenuwachtig!

Hoe ging het en welke examinator hadden jullie?


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:33

Bedoel je in Spijkenisse rondrijden? Of rijschool in spijkenisse?

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 22:37

Nee of er mensen zijn die in spijkenisse hebben afgereden Lachen (en welke examinator ze daarbij hadden)

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:48

Als je maar niet die vrouw krijgt...die stond een jaar of 5 / 6 geleden HEEL erg bekend , had een zenuwinzinking gehad ofzo en had erg losse handjes en voetjes wat betreft ingrijpen *LOL*

De Cruijff ofzo Verward

Ik had een klein wat ouder mannetje , relaxedte kerel !
Zat de hele tijd z'n krantje te lezen *LOL*

Standaard route is toch wel via de rotonde Spijk in , even stukje door "de stad" zeg maar richting winkelcentrum , snelweg op , richting Hoogvliet (bij voorkeur over die rooie brug , scheelt weer tijd als die open is) , even stukje winkelcentrum Hoogvliet meepakken , weer snelweg op en terug over de blauwe brug met spitsstrook , en dan ben je weer thuis.

Ergens in Spijk-city of Hoogvliet wat speciale verrichtingen... vooral opletten bij de hellingproef , daar proberen ze je te pakken !

Dan ben jij netjes bezig met gasgeven en sturen enzo op een bruggetje of whatever , krijgt aanwijzingen waar je daarna heenmoet... en *pats* daar hebben ze je want je moet ook eerst helemaal om je heen kijken voordat je wegrijdt !

Dat soort dingen zijn de instinkers , ze vragen iets van een SV en de clou is dat het daar helemaal niet om gaat , maar om hoe je om je heen kijkt enzo ... sneaky !

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 22:53

SV? Wat is dat?

Ik kreeg met m'n TTT alleen straatje keren en dwars parkeren, ging allebij niet geweldig en volgens mn instructeur is de kans groot dat ik dit weer ga krijgen om te zien of ik het beter doe, OF juist niet omdat hij weet dat ik daarop geoefend heb ,... hoop het iig wel!
We hebben toen alleen maar in de stad gereden, ik HAAT die drukke gedeeltes in het centrum! Boos!

Hellingproef zal helemaal klote gaan als ik die krijg, door de zenuwen ging de koppeling al superslecht, dat zal helemaal zo zijn met de hellingproef! *bibber*

Ik krijg als het goed is Spencer, meer mensen???

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:06

Ik heb ik Spijkenisse afgereden en gelest en alles

De enigste instructeur waarvoor je moet oppassen [dat ik weet] is Saarloos...

Ik weet niet of je weleens rijd door Spijkenisse, maar enkele punten waar je erg moet oppassen zijn:
* De kruising bij de kwantum, daar waar ze nu aan het bouwen zijn.
* De kruising bij de Formido.

SV = speciale verrichting.

Ook krijg je vragen over de auto zelf, ik moest uitleggen bij de auto welk licht het remlicht was enzo, en daarna gingen we lichten testen. Ik heb geen snelweg gereden, dus dat was wel fijn. Je moet tegenwoordig goed opletten dat je je aan de snelheid houd, want er zijn een paar 30 kilometer zone's bijgekomen hier...

Verder vind ik Spijkenisse wel relax om door te rijden, aangezien het niet overdreven moeilijk is, en er zijn weinig valkuilen...



pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:21

Oja ! Dat had ik ook nog...

Heeft jouw instructeur je ook het 1 en ander uitgelegd over wat ze VOOR het instappen kunnen vragen ?

Punten die je moet controleren , bandenspanning , hoe diep profiel enzo...EN onder de motorkap kijken en kunnen aanwijzen wat de belangrijkste dingen zoal zijn !

Ik reed met m'n instructeur het terrein op bij de CBR , parkeerde de auto en we waren aan het uitstappen.

Zegtie ineens : oja , dat is waar ook , ze KUNNEN je vragen hoe dat zit onder die kap , kans is klein hoor maar voor het geval dat :

en hij vertelde in een paar seconden een paar onderdelen hoe die eruit zagen : een groot plastic-ites hier , een dit-en-dat daar... maar dat vragen ze toch niet hoor Lachen

We gaan naar binnen , examinator ophalen.

Okee , eerst nummerbord oplezen van auto een stukje verderop (ogentest) en naar de auto. Dus ik stap al snel in Extreme duivel maar nee hoor , examinator wilde eerst wat vragen stellen. Dus hij vraagt vanalles wat ik toevallig min of meer kan beantwoorden *slik* .

"zet de motorkap maar open"

*slik-slik*

Nog nooit gedaan , weet IK veel hoe dat ding open moet ?!

Ooit wel eens iemand zien prutsen met een hand eronder dus ik neem aan dat er ergens en palletje moet zitten ofzo Verward

Afijn ik kreeg 'm toch vrij vlot open en er stond me er iets van bij dat er ergens een haak ofzo moest zitten om dat ding open te houden.

Dus ik weer ongegeneerd zoeken , en ja hoor ! Haha!

Examinator : wijs de "bladiebla" eens aan ?

Ik : Verward Dit hier ? Verward

Ex. : Mmmh. ja da's goed.
En wat is dit ?

*wijst iets aan waarvan ik denk Verward *

Er schiet me iets te binnen van de 20 seconden oplepel-versie van m'n instructeur en ik doe weer een gok Clown

Afijn , ik rolde er dus al duidelijk gokkend door en we gingen rijden.
Alles goed gelukkig , ik ging ook echt voor het doel om niet zenuwachtig te worden , niet voor het doel om te slagen zeg maar Knipoog

Zat lekker "relaxed" te sturen en ging allemaal prima ,
maar een lekkere start was het niet om iets overhoord te krijgen waar jje eiegnlijk geen fluit van afweet

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 08:39

Ik heb ook in Spijkenisse afgereden. (2e keer geslaagd)
De 1e keer had ik echt zoooooo'n ongeinteresseerde ouwe zak, dat was echt niet normaal!! Wat een banketstaaf zeg!

En de tweede keer had ik een superaardige en vrolijke donkere jongen. Hij was in de 20, en we hebben het o.a. over de vakantie gehad, en bij hem slaagde ik toen ook gelijk!

En verder, let op dat je niet té voorzichtig rijd, op plaatsen waar je 30 mag, móet je ook 30 gaan rijden, en niet 20.

Succes!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:02

heb dus ook afgereden in S'nisse na pas 4 x.................!!!!!

maarre die Kruyf had een vriend van mij gewoon laten slagen
maar een vriendin van mij dus weer heftig laten zakken het is net hoe
haar pet staat volgens mij is ze wel aardig!!

ik had een oud mannetje die me wel leuk vond geloof ik want hij heeft
echt niet opgelet en me gewoon laten slagen echt geweldig!!

heb ook de rotonde in Hoogvliet gehad en de spijkenissebrug in noord
heb ik 1 x gereden en daar was ik gezakt doordat ik de 'bochten'niet goed nam Verward

ik heb ook 1 x in het centrum gereden bij de kwantum enzo daar kreeg ik een ingreep dat was geloof ik de 1e x dat ik moest afrijden

ik heb de 3e x een half kalmeringspilletje van mijn ma gehad dat was
niet zo goede zet want ik was een beetje de weg kwijt heel rustig was ik wel hihiihhi maar ik had geen reactievermogen nix nog bedankt ma Haha!

gelukkig hoef ik nooit meer dat irritante examen meer te doen hoop ik
want het is gewoon hel!!!!!!!!!

Succes Denz!!

groetjes Dunja

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:15

Pmarena, dat had ik met de knopjes en metertjes. Die metertjes wijzen nog wel voor zich.. maar wist ik veel waar de achterruitverwarming zat en hoe de ruitenwissers aangingen (automatisch bij regen) Hoe ik groot licht aan moest doen wist ik ook niet, nooit nodig gehad Haha!

Maar goed, op dat voortestje zak je toch niet, het gaat er gewoon om dat je veilig en zelfstandig kunt rijden en het grootste deel veilig rijden bestaat uit kijken en besluitvaardigheid.

Ik ben blij dat ik er vanaf ben, rijexamen is het vreselijkste dat ik ooit heb moeten doen, geef mij maar 10 schoolexamens

28-09-2007
Nothing compares too you...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:07

Ik heb tig jaar geleden ook in Spijkenisse afgereden. 't Schijnt dat ik 1 v/d rotste examinators had (Oud of zo?), maar ik ben toch in 1x geslaagd!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 20:46

Ja ik weet idd dat je die vraagjes krijgt van te voren, die kreeg ik ook bij m'n TTT en m'n leraar had het een dag ervoor er nog uitgebreid met me over gehad, en 5 minuten van te voren ook nog eens, dus die wist ik allemaal(nu inmiddels niet meer Tong uitsteken )

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:40

Ik ook in Spijkcity afgereden, 10 jaar geleden.....(pff ik word oud)
in 1 x geslaagd

succes !!!!

Marije_jiplover

Berichten: 25305
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:47

Ik heb ook in Spijkenisse afgereden, ben in 1 keer geslaagd (volgens mij bij Saarloos, iig iemand die bekend stond als streng, vooral voor vrouwen). Had er wel een heelgoed gevoel over, de examinator heeft zelfs mee zitten zingen met de radio! (die hij eerst harder had gezet, nadat hij dat aan mji heeft gevraagd). Ik ben door spijkenisse noord gereden en toen de brug over naar Hoogvliet en via wat leuke kruispunten daar (die nu niet meer zo moeilijk zijn doordat het nu rotondes zijn) richting de McDonalds en dan daar de snelweg op (let goed op welke baan je kiest, de rechter is ook voor rechtdoor) de tunnel door en bij Spijkenisse gelijk weer de snelweg af en terug naar het CBR.
Succes de 22e!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:51

ik had vandaag examen................ GEZAKT Huilen
nou ja, volgende x beter (hoop ik) Knipoog

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 20:59

Ik ga meteen vragen of we die route ff gaan oefenen! Tong uitsteken
Ben niet zo heel vaak op de snelweg geweest... 3 keer ofzo, waarschijnlijk omdat ik er ook geen moeite mee heb, maar toch maar ff voor de zekerheid oefenen voor het wel fout gaat!

Wat jammer kristie, waarop ben je gezakt? was je erg zenuwachtig?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:18

Routes moet je niet gaan oefenen Haha!
Er is namelijk geen vaste route, ik heb 3 keer afgereden en 3 keer een andere route gehad.

28-09-2007
Nothing compares too you...

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:48

ik heb wel afgereden in spijkenisse...maar dat is wel al zo'n 5 jaar geleden. ik had een man met een spleet tussen zn voortanden... Haha!
weet niet meer hoe die heet maar dat geef ook niet. ik ben in 1x geslaagd en dat vond ik meer dan genoeg om te weten *LOL*

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:49

Ik ben vorig jaar ook afgereden in Spijkenisse en in 1 keer geslaagd,ik had wel een tussentijdse toets gedaan en had bij mijn examen dus dezelfde examinator als bij de toets en ik geloof ook dat hij Oud heet of zoiets.
Mijn route was via het Hartelkruis over de rijksweg LANGS Bloos! Hoogvliet naar
het distripark bij Pernis naar boven en toen moest ik weer terug over de rijksweg (invoegen,invoegen,invoegen,uitvoegen pff Scheve mond )naar Hoogvliet bij de Mac (daar zat ik even op de verkeerde baan maar netjes hersteld en zo via de Spijkernisser brug weer door het centrum van Spijkenisse terug naar het CBR.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:03

Ik heb ruim 3 jaar geleden rij-examen gedaan in Spijkenisse. En ik weet gewoon niet meer hoe die vent heet!!! Zooo irritant..maar ik kom er nog wel op....hoop ik.
Was niet zo bekend, ik vond hem wel tof. Tijdens TTT had ik hem ook en toen had hij het met mijn instructeur over wasmachines .
De route weet ik niet meer precies, weet wel dat we -zoals bijna iedereen- de rotonde van Spijkenisse hebben gehad, ook de rotonde van Hoogvliet, stukje snelweg, en ben ook bij de Mac Hoogvliet afgeslagen en daar Hoogvliet ingegaan. Daar zat, als je daar 'inrijdt' vrij snel aan de linkerkant een weg die we inmoesten. Daar was iets mee, ik geloof dat het een eenrichtingsweg was, en dan moet je net daarvoor straatjekeren ofzo zodat je bijna die eenrichtingsweg inrijdt. Zoiets was het, dus als je daar inmoet: OPPASSEN!!!
Verder weet ik er weinig meer van. Was in een keer geslaagd dus ik vond het wel best.
Mijn broertje heeft ook in Spijk afgereden, bij Eijgel ofzo? Schijnt ook wel aardig te zijn.

Heel veel succes in ieder geval!! OK dan!

:D

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:58

hoi, ik moet ook binnenkort examen doen in spijkenisse.
Wilde je even heel veel succes wensen, en probeer je niet te druk te maken.
Je kan beter de route niet weten dan hem oefenen denk ik.
Als je de route kent ( denk te kennen) wil het nog wel eens gebeuren dat je kleine dingetjes over het hoofd gaat zien omdat je op de moeilijke stukjes fixeerd.

Heb je ook een TTT of alleen examen?
Laat je wel weten hoe het gegaan is, en welke examinator je had?
Groetjes

Edit: las dat je al een TTT hebt gehad....

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:23

ff off topic
ik las voor de 22e keer afrijden, dus schrok al, maar heel veel succes en goed kijken. Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:43

En Denz ben je geslaagd of is het nix geworden met je rijexamen??

en Newie jij ook gezakt???

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 19:49

mango schreef:
En Denz ben je geslaagd of is het nix geworden met je rijexamen??

en Newie jij ook gezakt???



Gezakt, kijk maar in m'n "nieuwe"topic Lachen

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:32

mm kan je 'nieuwe' topic niet vinden maar wel balen voor je!!
succes de volgende x !!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, Aeva, Amazonbot, amy495, Bnet, craiester, IASCrawler, Lagonda, Lalladidoo, marygoround, monica73, Snippergroen, soesie, Telpeva, Vuri, Xayah en 200 bezoekers