Geef mij een rol behang en behangplaksel.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 23:44

En ik plak Jurga aan de muur!!!
Sjonge, wat was ze weer heerlijk ( NOT!!!) dwars vandaag zeg!!! Ik kon haar wel achter het behang plakken... voor de zoveelste keer!
Ik had dus weer les. Na zaterdag die geweldige wedstrijd, verwachte ik dus dat ze nog wel lekker zou zijn... NIET DUS! Boos!
Ik dus al op stal erg opschieten, want ik was redelijk laat, maar ik was op tijd klaar om te gaan, dit keer uitgerust met zaklamp voor over de weg. Ik had geen zin om nog een keer bijna gegrepen te worden door een auto. *LOL* Maar met die zaklamp ging super, kon tenminste seinen naar auto's. Normaal gaat Ronald met harald ook naar les, maar hij was er weer eens niet, zal wel weer een les afgesproken hebben, grom. Dus moest ik ook nog in mijn uppie over de donkere weg heen. Maar okey, ik kwam heel aan. Haha!
Ik heel blij mijn instructrice vertellen van mijn successen.... ging ze verder echt knudde lopen... In het begin met losstappen al. Ik gaf haar been en ze schopte naar achter. Sabine riep dus meteen dat ik haar een rotschop moest verkopen dus dat deed ik maar. Bokken dat ze ging. Meid, wat een bitch. Dus Sabine al zeggen dat ik haar een paar tikken moest verkopen, want ze slaat gewoon naar mijn been. Doet ze vaker, maar goed. Ik dus haar aangepakt en daar werd ze ook pissig om. Okay, ik ook, dus dat kwam goed uit! *LOL* Ze is zo verkeerd op mijn been af en toe, dus ook echt niet goed aan het been. Vraag Pris haha.
Maar goed, rest van de les werd niks meer. Vooral die galop, ik schaam me echt dood gewoon... Ze gooit haar kop in de lucht en rennen maar... Verdrietig Huilen Verdrietig Ziet er niet uit en ik kan er niks mee. Iedereen netjes in verzamelde galop rond....stuif ik weer langs in halve rengalop met een rare tuiger met hals erop... Boos!
Ik kan dan echt wel dor de grond zakken. ene moment loopt ze als een zonnetje en dan is er weer geen land mee te bezeilen. Ze hield nu zelfs rechts vast ipv links en ik kon haar echt voor geen meter nageeflijk rijden de hele les door... Verdrietig Jurga weer...
De meninstructeur vroeg me zaterdag nog wat ze ook alweer voor een afstamming had.... "Cambridge Cole, ohhh ja.. dat zijn vaak geen makkelijke paarden...." Vertel mij wat.... Haha! Draak dat ze er rondloopt.... Extreme duivel Spook eerste klas. Af en toe kan ik haar wel door de gehaktmolen halen, maar ze is toch mijn geweldige meissie en we gaan er zaterdag met de buitenrit weer gewoon voor!!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 23:49

haha leuk zo'n paardje!!! Lekker veel pit.. Verward
Ikke moet ook altijd in het donker over de weg, maar heb een reflecterend hesje, reflectoren om zijn benen en iets om zijn benen wat licht geeft en dan heb ik zelf ook nog een lampje om me arm!! Echt, ik lijk wel een kerstboom!!! Maar het helpt wel...

Onderschriftloos :Y)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:29

Behang met bolletjes? Ik ben ook nog op zoek naar een rol, om achter de hand te houden voor de les van volgende week. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 12:14

Het scheelt nog zoveel dat ze aan het behangen zijn bij mijn oma... Jurga mag wel uit gaan kijken hahahahaha Haha!
Maar Fred Lover: ik ben ook helemaal verlicht, maar die auto vorige week zag me gewoon niet.... Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:15

In de Donald Duck wordt DD zelf ook wel eens achter het behang geplakt....gaat ie altijd als een muur-worm proberen eruit te komen, overal zie je dan van die molswegen achter het behang....En hij is nog maar een eendje....
Kan je nagaan hoe het eruit zal zien met je paard!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 12:59

Ik zat het me gister toen ik het schreef ook al voor te stellen hahahaha. Echt fun... Komt er opeens een hoef uit het behang steken.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:55

hahaha zoeken jullie wel een mooi behangetje uit ??

Helaas is mijn verhaal van de vorige keer verdwenen *snif*. Maar idd Jurga is wat slecht aan het been zodra je maar een beetje druk geeft wordt ze boos.

Je hebt het goed opgelost zo mag je het idd wel vaker doen net zolang dat ze WEL reageerd.

Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:05

Hou je er wel rekening mee dat haar hormoontjes misschien opspelen? Schijnheilig
Jur was ook erg stout toen ze drachtig was! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 12:47

Jur is gewoon een dwarse Cambridge Cole-r.... Kan ze ook niks aan doen... Schijnheilig
In het begin van haar drachtigheid was ze lief... Lovers , nu is ze opeens weer terug naar af...draakje Extreme duivel ...
Maar ach, ik blijf toch wel van haar houden, mijn SuperBitch. Ik vind het ook gewoon te leuk om haar te lopen pesten...dat zal het zijn.... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Esther_r20, Maaaarije, MeesMo, Myrthe_bz, Noor17, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As, Waratje en 186 bezoekers