Programma's op net5

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Programma's op net5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 17:18

Ik hou 't nu écht niet meer uit. Ik zit al vanaf de zomer met smart te wachten op het vervolg van Everwood en ikke niet vind.

En afgelopen vrijdag was het helemaal raak: is opeens Charmed ook weg en zo 1,2,3 niet terug te vinden. Iemand enig idee of en wanneer dat weer terugkomt? Want om nou alleen maar Idols te gaan kijken Scheve mond (zaterdag avond is echt geen k*nt aan, omdat er Idols is).

Kunnen we geen praatgroep oprichten, het verdwijnen van leuke programma's?

Volgens de net5 site is Everwood op RTBF La 1, op zondagmiddag, maar ik zou niet weten wat voor zender dat is en hoe en waar ik die kan ontvangen. Grrrr.... ik wil nl. nog steeds weten of die Colin nou eindelijk dood is! Knipoog

En Charmed was 'to be continued', hoe flauw om daarmee de serie in een keer weg te poetsen... Verdrietig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:21

jaaaaaa ik wil ook everwood terug!
misschien als de gilmore girls afgelopen zijn op dinsdag avond? dat was vorig seizoen ook zo.

heb ook geen idee wat rtbf la1 is.....

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:21

Ja he, wij zaten daar te wachten. Zappen we naar net5, is er een of andere rare film, we wilden juist zo graag weten hoe het nou verder ging Haha!
Altijd juist als het spannend wordt is het afgelopen en moet je nog maar hopen dat het terug komt, dat is echt stom.

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:21

Misschien vind je 'the 10th kingdom leuk'? vanaf nu elke vrijdag op RTL4

ik baal er zelf behoorlijk van dat ze ER van net5 hebben geplukt. Ik keek het meestal tijdens het koken Lachen

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:32

er wordt donderdag weer uitgezonden op nederland 2 (de nieuwste afleveringen)
Ik zit ook te wachten op everwood en dawsons creek. Everwood zal wel weer beginnen als gilmore girls stopt Verdrietig

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:37

Will and Grace is ook gestopt na een aflevering met "To be continued" Boos!


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:43

missnynke schreef:
jaaaaaa ik wil ook everwood terug!
misschien als de gilmore girls afgelopen zijn op dinsdag avond? dat was vorig seizoen ook zo.


Dat is al weg.. ook ineens verdwenen!

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:50

Ynzo schreef:
Will and Grace is ook gestopt na een aflevering met "To be continued" Boos!


Doen ze altijd bij net 5 Huilen
Was vorig jaar met dawsons creek ook en nou met charmed en al die andere Boos!

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:58

Ik kom bij je in de praatgroep, want ik kan het ook niet helemaal verwerken dat charmed in een keer spoorloos verdwenen is Verward . En het was nou juist zo spannend Scheve mond .

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:10

Kan ik ook nog lid worden?

Als Charmed weg is en ER ook, dan ga ik donkere tijden tegemoet... Scheve mond
En vanmorgen ontdekte ik dat mijn favo avonturenseries (Yorin) ook allemaal geschrapt zijn: Hundred Deeds For Eddie McDowd, Honey I schrunk the kids, Who's afraid of the dark, Alex Mack... alles weg. Nu weer homeshopping, net als door de week Boos!
Een poosje geleden was ik al ontroostbaar toen "Histeria" ineens niet meer kwam, maar was vervangen door dat stomme Kids for Animals TV.

Zullen we een BB (Boze Brief) sturen? *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:11

Doen we Elles En dan gelijk ff vragen of x-files herhaald kan worden, oh nee dat was niet op net5 he Clown .

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:13

Kayla schreef:
Doen we Elles En dan gelijk ff vragen of x-files herhaald kan worden, oh nee dat was niet op net5 he Clown .

Die kinderseries ook niet.... Knipoog maar het valt wel tegen, ineens. Als ze maar van ATWT afblijven trouwens, want dan kom ik in Hilversum echt de tent verbouwen!! Boos!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:17

weetje ik vind gewoon dat ze zaterdag om een uur of half 8 wat leuke programma's erin moeten gooien

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:18

Hopelijk stoppen ze niet in een keer met 24 of the guardian ofzo want dan vind ik mn eigen wel heel erg zielig Verdrietig

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:22

Elles schreef:
Als ze maar van ATWT afblijven trouwens, want dan kom ik in Hilversum echt de tent verbouwen!! Boos!


Hahahaha ja dan ben ik ook zeker van de partij }>

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:48

*Wil ook in de praatgroep* Dawson's Creek weg, ER weg, Charmed weg, Gilmore Girls ook weg volgens mij.. Net5 moet gewoon alle leuke dingen erop laten, en dat homeshopping overdag weghalen kunnen ze dan alle onnuttige programma's erop gooien *ben ik er toch niet..* en dan hebben ze 's avonds de tijd voor alle leuke dingen die ze weghalen Schijnheilig
Op zaterdagavond kijken we hier altijd Silent Witness (hoe je het ook schrijft Knipoog) op zo'n Belgische zender, Canvas geloof ik. Is een detective, is beter dan Idols Tong uitsteken

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:57

DaphneL schreef:
*Wil ook in de praatgroep* Dawson's Creek weg, ER weg, Charmed weg, Gilmore Girls ook weg volgens mij..


Er begint donderdag avond om half 10 op nederland 2 weer en gilmore girls komt dinsdag volgens mij ook weer gewoon

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 19:09

GG is er nog wel hoor, maar waarschijnlijk in de HERHALING. Daar word ik ook helemaal spaansgek van, nu hebben ze bijv. Coldfeet (van de publieken) in België op herhaling, maar wel MIDDEN IN DE NACHT. Stoom uit je oren

Ik word er echt niet goed van. Helemaal omdat ik dus gewoon al meer dan een halfjaar wil weten of Colin al dood is of niet. In de States is het ongetwijfeld allemaal al tien keer uitgezonden, maar hier... Everwood? Never heard of. Charmed, kennen we ook niet meer, spontaan uit de tv-gids verdwenen. En dat andere? Wát zeg je? Huilen *snif*

Ik kan altijd nog een spannend boek gaan lezen, dat loopt tenminste niet weg. En als ik dan voor Harry Potter kies, dan ben ik voorlopig voorzien, beetje langzaam lezen en dan is deel 7 precies uit als ik deel 6 uitgelezen heb. Maar ja, HP vind ik geen barst an....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:09

Ik kan haast niet wachten!!!!! Vooral ER (de nieuwe) en Everwood

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31

Ik weet wel dat Charmed weer terugkomt. Wanneer is een raadsel... Vind het wel belachelijk dat ze zomaar ineens stoppen met al die series. Helemaal omdat er al geen r**t aan die tv is...
We moeten indd maar een praatgroepje oprichten

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31

Om acht uur komt er vanavond een nieuwe serie op NET5 op: I'm with her. Ben benieuwd of het wat is.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:09

Net 5 heb ik in al die jaren dat het er nou is nog nooit aangezet! Van mij mogen ze het eraf gooien, heb ze nog niet een keer op iets betrapt wat ik zien wil. nutteloze zender is mijn bescheiden mening! zal wel geen vrienden maken met dit standpunt Knipoog

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:13

ruiterinrust schreef:
Net 5 heb ik in al die jaren dat het er nou is nog nooit aangezet! Van mij mogen ze het eraf gooien, heb ze nog niet een keer op iets betrapt wat ik zien wil. nutteloze zender is mijn bescheiden mening! zal wel geen vrienden maken met dit standpunt Knipoog


*zoekt blockknop op msn*

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:39

Inderdaad, nu je het zegt.........nog steeds nergens geen Everwood, ben ook wel benieuwd of Colin nog leeft
Het zou toch in het nieuwe televisie seizoen terug komen Verward

Zou je kunnen mailen naar Net5, weet iemand of hun een site hebben ?

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:10

ruiterinrust schreef:
Net 5 heb ik in al die jaren dat het er nou is nog nooit aangezet! Van mij mogen ze het eraf gooien, heb ze nog niet een keer op iets betrapt wat ik zien wil. nutteloze zender is mijn bescheiden mening! zal wel geen vrienden maken met dit standpunt Knipoog


Op net5 zenden ze tenminste nog fatsoenlijke series uit Tong uitsteken Beter dan al die ouwe films die al tig keer op zijn geweest Haha!

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz