haarnetje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 00:33

Hoi,

Dit is een vraagje voor de bokkers met lang haar.
Ik ben benieuwd hoe jullie je haar doen tijdens wedstrijden. Ik bedoel met haarnetje of in een knot met zo'n ronde rol ofzo?



kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:36

he hallo
ik heb zo'n strik met een haarnetje eraan vast
geen flauw idee hoe zo'n ander ding werkt
groetjes

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 00:39

was ik nou ook benieuwd naar, ik heb wel es geprobeerd met zo'n ding, maar het bleef van geen kant zitten. Dus iemand tips Verward ?

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:49

ik heb alleen haarnetje vind die andere dingen onhandig

www.bokt.nl
jij bent echt de leukste ja zeker zegt dat wel!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:13

Ik heb ook een strik met een haarnetje. Vind ikzelf het mooist. Je doet gewoon een staart of soort knotje of vlechtje, maakt allemaal niet uit. Daar boven klip je die klip vast, en dan doe je je staart (ofwat je dan ook hebt!) in het netje, is niet moeilijk hoor. Party!!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:01

Ik heb mijn haar in een knotje, het is best lang dus het is meer een knot! Je kan bij de drogist een soort schroeven kopen. Daar zet ik mijn kot mee vast. Zo'n parelknothouder er overheen en en klaar!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:50

Ik had dus zo'n knip met haarnetjers, maar toen ik een stuk van mijn haar af heb geknipt, kon ik net een ministaartje en kon net die knip er nog boven (opgevuld met een panty haha). Maar ja, dat zat natuurlijk voor geen meter, ff actief losrijden en je kon het weer opnieuw doen Extreme duivel Nu heb ik een veiligheidshelm, dus het trucje van strik aan d ecap maken ging ook niet meer op, dat kon niet meer. Nu heb ik gewoon zo'n lekker gehaakt haarnet om... Snel over mijn haar trekken en helm op haha, want je loopt mega voor joker zonder helm. Maar ik hoef geen knotjes meer te maken en het staat wel netjes... Haha! En daar gaat het om, nietwaar?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, Blijgeestig, Maaraatje en 125 bezoekers