wat me nu overkomt??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 23:54

eindelijk weer gereden!!! Na vorige week getrapt te zijn door een schat van een paard... heb ik een week niet kunnen rijden en de week er voor moest ik leren.. BLeeeeeh....
En oooow ik was tog verbaast!!!! Ik lekker aan het rijden op me paardje... komt er een pensionklant met zijn paardje aan de hand naar de bak... Ikke nog denken: oooooo wbalen hij gaat longeren... Maar nee hoor dat deed ie niet..
Hij deed niet eens die moeite. Hij gooit het paard rustig los en loop weg..
Nou ik was zzzooooooooo verbaast!!! En ik balen natuurlijk. Die trap vorige week kwam ook door eenlos lopend paard, duzzz. Maar das nog lang niet alles. Na een tijdje komtie de bak in, met... jawel... een zweep!! Nou drie maal raden wat ie daarmee ging doen!! Ze paard opjagen. Nou ik ben stil gaan stan in het midden (paard imn de gaten houden, ik vet gestresst, me paardje heel relaxed..) En ik was gewoon te verbaast om ook maar iets te zeggen..
dat doe je tog niet???? Er rijdt iemand in de bak en dan ga je lekker alsof het de normaalste zaak van de wereld is een paard opjagen...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 23:58

Jeetje wat debiel hé!!
Ik zou dat zeker ff melden bij de stalhouder hoor! Dit is toch te gek voor woorden? Zal zij leuk vinden als jij joúw pony ff gezellig kwam opjagen als zij zelf aan t rijden is!
tsssk... Frusty

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 00:03

haha ja idd, zal ik ook cker doen, ik denk dat die man OF heel dom, OF heel egoistisch is...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:09

he hallo
dit is wel heel bijdehand zeg
het had een goede voor mij geweest hahaha
waar haalt die gene het lef vandaan om dat te doen?
waarom heb je niks gezegd?
nou veel succes ermee
groetjes

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 07:11

Ongelofelijk hoe onnadenkend sommige mensen kunnen zijn! Frusty

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:29

Lips are sealed Frusty

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:37

Volgende keer je lasso maar meenemen als je gaat rijden.. Kun je je western-oefeningen nog eens doen: wilde dieren vangen... *LOL*

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:16

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!!! Dat is echt idioot! Jou paard kan er opgfokt door raken door de zweep alleen al! En dan heb ik het er nog niet over wat er kan gebeuren door een loslopend paard!
Gewoon zeggen! Zijn daar geen regels voor? Laatst van een vriend mocht ik mijn pony wel laten grazen in de bak terwijl hij reed. Maar ik vond het toch wel spannend. Ookal kenden deze dieren elkaar en vond die van mij het gras toch interessanter...

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:24

Nou ja, zo een had ik dus echt de huid vol gescholden he?! Dat doe je toch niet! Wat denkt die oelewapper wel?!

Laat niet over je heen lopen hoor! Zeg er wat van! Krachttermen zijn op zo'n moment van komplete debiliteit toegestaan! Wat een dombo! Boos!

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:59

Nou, ik moest dit verhaal dus eerst 2 keer lezen voordat ik werkelijk geloofde wat ik las.
Hier heb ik maar 1 woord voor: DEBIEL!!!!
Dit doe je toch niet!!!
Ik zou inderdaad ook heel erg kwaad zijn geworden.
Ik zou als ik jou was een een hartig woordje met die man gaan praten, dat dit toch echt niet kan, dan wacht hij maar even met losgooien.
succes ermee!!

Dione

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:01

Ik moest het ook 2 x lezen om echt te geloven dat je er niks van hebt gezegd. Kom voor jezelf op! Dit is hartstikke gevaarlijk en vragen om blessures. Frusty Frusty

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:14

Wat een halve gare,levens gevaarlijk,dit had ik dus echt wel even gemeld bij de pension houder,dit is gewoon vragen om ongelukken.
Ene de volgende keer gewoon je mond open trekken hoor.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:57

wat een OEN zeg!!!!!!!!
Dan ben je toch helemaal niet goed bij je hoofd???
Als ik jou was, zou ik gewoon uit de bak zijn gegaan hoor, dat voorkomt dat je paard druk wordt! Dan maar niet rijden, maar wel veiligheid. En gewoon tegen die sukkel zeggen wat je er van denkt!!

Groetjes Marije

_________________
Stop de dierenbeul!!!!
Ga naar http://www.zinloosgewelddieren.nl !!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-11-08 18:58 ]</font>

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 20:48

ja, het was idd heel belachelijk en ik ga het ook melden, maar waarom ik er nix van had gezegd??
Ik was zooooo verbaast... ik heb geeni dee maar ik kon op dat moment echt niet geloven wat ie nou deed!!! En idd vorige week dus getrapt en op dat moment dus best bang dat cronet mij weer zou trappen!!!
maar de volgende keer zal ik er cker wat van zeggen!!