Kodak CX 6330

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Kodak CX 6330

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 12:53

Hallo!

Ik overweeg een digitale camera aan te schaffen.
Ik kwam deze (Kodak CX 6330) tegen voor €180. Hij sprak mij aan, 3MP, 3x optische zoom.
Maar is hij echt zo goed?
Heeft iemand dit toestel? Wat zijn zijn/haar ervaringen? Eventueel foto's?

Nog een vraag, wat voor geheugenkaartjes moet je gebruiken? Kan je gewoon de goedkoopste kopen, of 'past' dat niet bij elkaar.

Groetjes,
Annemarie

(http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier. ... e_contents)


mayb2

Berichten: 105
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:02

Hi, dat is best een erg fijne, en goede camera, 3,1 Mp, zeker voor die prijs. Alleen, deze camera VREET batterijen, niet leuk meer. Althans die van mij.
Afbeelding
Afbeelding

ZANGERES gezocht voor dance-project, iets voor jou ? meer info ? PB gerust !

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:29

De camera heeft 16Mb intern geheugen, dus je kunt een aantal (stuk of 10-15 in BEST kwaliteit) foto's maken zonder een geheugen kaart te moeten kopen.
Als je er een koopt, er moet een SD of MMC kaartje in.
Neem je camera mee als je er een koopt en probeer hem ter plekke.
Verder kun je er het beste een setje (2 stuks) NI-MH accu's bij kopen met lader (ik neem aan dat die er voor die prijs niet bij zit).
Beter is nog 4 accu's te kopen (heb je 2 setjes).
Je kunt geloof ik ook apart een docking station erbij kopen, die kan ook als lader dienen.
De camera is niet echt lichtgevoelig (ISO200) dus foto's binnen op een afstand groter dan de flits aankan (meter of 3) zullen niet zo goed zijn.
Het is echt een buiten/goed licht camera.


Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 11:23

Hallo!

Bedankt voor de reacties.
Ik heb al gezien de ik de camera op zich wel kan betalen, maar de accu's en de broodnodige geheugenkaartjes gaat niet meer lukken.
Ik heb besloten te wachten, omdat ik al een goed analoog fototoestel heb en ik in kwaliteit niet superveel vooruit ga.
Ik wacht dus maar even tot de 3MP rond de €100 kost, of de 5, 6 MP rond de €200. Iemand enig idee hoelang dat gaat duren Haha! ?

Groetjes,
Annemarie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, kirsten87, Lalidan, YandexBot en 193 bezoekers