Strandrit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 21:10

Nathalie en ik hebben afgesproken dat we nog een keer samen op het strand gaan rijden, maar we weten niet waneer je nou mag.. Scheve mond\ Bijv. in de zomer na 8 uur/ helemaal niet, of alleen in de winter en herfst.. Verward Wie van jullie weet het? Party!! Pling


Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:13

Nou, dat zal ik je eens vertellen.
In schoorl mag je geloof ik na achten in de zomer en voor achten of negen uur smorgens.
en in de winter altijd.
en volgens mij geld voor de rest van het strand dat je er in de zomermaanden helemaal niet op mag! en dat kan ook niet want er liggen dan van die loopplanken voor de mensen en voor je paard is dat levens gevaarlijk.
Dus dat word in de winter gaan!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 21:16

Citaat:
Op 2001-11-03 20:13, schreef Uniek:
en voor achten of negen uur smorgens.


Gaaaap Dat wordt vroeg opstaan Nath! Knipoog

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:25

Ja volgens mij hoor!
het kan net zogoed 7 uur zijn! Haha! Nee hoor, zo vroeg nou ook weer niet, maar ik dacht iets iin die richting.
Dus voor 8/9 uur sochtens en na 7 uur savonds.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Uniek op 2001-11-03 20:26 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:26

Whaha jah. Gaaaap
We kunnen toch ook wel in de winter gaan? Haha!

Largos
Berichten: 96
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:27

Hey........
Gaan jullie dan met Robin en Ilonka?
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 21:32

Oh, Mandy, helemaal vergeten: mogen we Donder en Bliksem lenen? Daarmee crossen we keihard over het strand... Knipoog Neehoor, geintje. We gaan wel gewoon met Robin en Ilonkie. Maarja, we moeten nog kijken waneer we gaan! Party!!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:35

Citaat:
Op 2001-11-03 20:13, schreef Uniek:
Nou, dat zal ik je eens vertellen.
In schoorl mag je geloof ik na achten in de zomer en voor achten of negen uur smorgens.
en in de winter altijd.
en volgens mij geld voor de rest van het strand dat je er in de zomermaanden helemaal niet op mag! en dat kan ook niet want er liggen dan van die loopplanken voor de mensen en voor je paard is dat levens gevaarlijk.
Dus dat word in de winter gaan!



Volgens mij mag je officieel in schoorl er oook niet op hoor! Ik ben in schoorl op vakantie geweest, met mn paardje, en ons werd verteld dat we alleen het strand NIET op mochten... alleen als je dus mee ging met de groep van de manege (waarvoor je dan weer moest betalen etc, hebben wij dus niet gedaan) en zijn gewoon stiekem het strand op gegaan, dat hebben we zeker zo'n 5x gedaan, en nooit ook maar 1 opmerking gehoord.. In bergen mag je geloof ik wel het strand op (in die bepaalde tijden) maar daar moet je weer een kaartje kopen om dat gebied in te mogen.. Gaaaap
Maar bij schoorl kan je wel SUPER mooi rijden, je kon dan het ruiterpad volgen, en dan kwam je na zo'n 2 uur op het strand...

Largos
Berichten: 96
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:35

Lachen!
Haha! Haha! Haha!!
Party!! Party!! Party!!!
*LOL* *LOL* *LOL*!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 09:52

In Noordwijk mogen we het hele jaar het strand op. Alleen niet in de richting van de boulevard! Zou ook een beetje moeilijk rijden zijn in de zomer, zo tussen al die mensen. Het stuk waar we wel op mogen, daar begint het naaktstrand Clown

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:07

In egmond zit je heel snel op het strand. binnen een half uurtje.
JA dat is waar ook in schoorl mag je alleen naar het strand in de zomer als je lid bent van de kennemerruiters.
Maar je kunt toch ook gewoon in de winter gaan? Het is nu ook best wel mooi weer en vorige week ook.
OJa, vergeet je niet een duinkaart te kopen??? Anders moet je die nog komen laten zien als je word gecontroleerd!
Volgens mij mag je in bergen ook niet naar het strand in de zomer hoor!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 13:00

Ik reed vroeger bij de kennermerruiters,maar volgens mij mag je (ook als je lid bent van de kennermerruiters) niet het strand op.Zo'n duinkaart kost F 80,- en een boete ook,ze geven je bijna nooit een boete,dus ik koop geen duinkaart(wij hadden er wel 1 ,maar ze zijn na een jaar velopen).Ik ben nog nooit aangehouden door een boswachter,terwijl ik vaak door de duinen/bos rij.

liefs layla d


Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:32

Je mag sinds afgelopen zomer zomers helemaal niet meer op het strand.
Dat is veranders sinds Bergen, Egmond en Schoorl samen een gemeente zijn geworden.
Alleen manege Poelenburg heeft ontheffing.
Zelf rij ik bij rijvereniging de Kennemerruiters, maar dan mag je er ook niet op!
Je kunt gewoon via het staatsbos naar het strand, dat kost niks.
Door het PWN is een half uur korter, en je krijgt inderdaad nooit controle.
Vanaf 1 oktober tot 1 mei mag je elke dag met je paard op het strand, Bergen, Egmond, Schoorl.
Succes met je strandrit!

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:40

wat rivjenn zegt klopt.alleen vind ik het vreemd dat een manege wel toestemming krijgt om het strand op te gaan en de mensen met eigen paarden niet.Is er niet ergens iets waar je je mening kan geven hier over?(en dan ook echt naar je luisteren)!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Trendiction, YandexBot en 97 bezoekers