wat vonden jullie van het programma over deurne??????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sparklin

Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 14:25

wat vonden jullie van het programma over deurne? IK zit er op school maar ik vond er geen bal aan er werd veel te weinig over de school verteld en laten zien. Maar volgende week wordt het vast leuker dan gaat het over de 4e jaars. maar wat vonden jullie er van?????????

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:07

ik vond het ook niet zo geweldig, hoop dat het volgende week wel leuker word!

blackarrow
Berichten: 32
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: zwanenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:38

helemaal mee eens. Extreme duivel *LOL* Party!!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:09

ik had verwacht dat ik meer info over die school kreeg, maar het was allemaal een beetje onduidelijk! ik hoop ook dat het volgende week leuker wordt! Party!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:57

Ik vond het een beetje stom.ze lieten alleen het keiharde gewerk van deurne zien Scheve mond\ ik zou ook wel is zo'n les willen zien!!!!!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:09

IK VOND HET BAR SLECHT,IK HAD GEHOOPT OP INFO MAAR DAT WERD NIET ECHtVERTELD OFZO...oesp caps stond aan! Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:28

Ik vond het best wel zo leuk hoor! Wat die mensen er over vertelde, maar ik zou ook nog wat graag mer informatie over de schol zelf willen hebben. Er waren ook wel stukjes van de paardrijlessen te zien, en zo te zien en te horen gaven ze wel goed streng les, lijkt me wel tof die schooool!!

Amy

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:57

Oef die rijinstructeur leek me wel heel streng! Schreeuwt: NIET DE HELE TIJD IN DE SPIEGEL KIJKEN! dAT LAAT ALWEER ZIEN HOE JE RIJDT, OVERAL JE AANDACHT BIJ, BEHALVE BIJ JE PAARD! Ik vind dat een instructeur moet geloven in zij lessers en hen moet helpen inzicht te krijgen in hun rijden en hun fouten corrigeren maar niet als kritiek! Wat die instructeur zei klonk helemaal niet opbouwend maar gewoon afkraken. Kweet niet of het altijd zo gaat daar maar dit leek me niet echt leuk!

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:24

Nou sorry dat ik het zeg, maar wat waren die wijven dom zeg. Die kunnen echt niks anders dan paardrijden.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:33

nee en ze denken echt dat ze geld kunnen verdienen in de paarden
maar ja daar moeten ze zelf maar achter komen
groetjes

sparklin

Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 10:43

dat vond ik nou ook. ze hebben de stomste mutsen er voor uitgekozen. maar ja....Ze geven hier wel streng les maar wel heel goed. en ik vond dat ze alleen het rijden lieten zien en niets over de houderij of de draf en rensport. of mennen echt stom. maar ja

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:09

Ze hadden mij ook gefilmd, en dat was een heel leuk stukkie!
alleen konden ze die er niet inlaten, ik heb de videoband waar dat stuk opstaat wel opgestuurd gekregen, het was een heel leuk stuk!stom dat ze het eruit gelaten hebben!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:29

Ik vond het echt zwaar waardeloos. Precies wat die ene instructeur al zei:" Pennymeisjes en jongens die ooit een keertje bij een buurman om de hoek een pony hebben geborsteld en dan denken dat ze een baan in de paarden kunnen hebben". "t leek goddorrie wel een manege klasje van 6 jarige ponyruitertjes. Lekker stigmatiserend weer. Frusty

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:38

En die instructeurs die je niet mag tegenspreken anders wordt je uitgescholden. Mmmmmmmm kom maar op ik roer mijn mondje ook wel. Hihihi ik ben ooit nogal eigenwijs tijdens de les. En wat ik van het niveau van rijden zag was ik echt niet van onder de indruk. Ik zeg niet dat ik het beter kan maar ik had zelf verwacht dat het niveau daar hoger lag.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:40

En die man had ook IMO gelijk over de verwendheid van die paarden, djeez... Misschien ben ik harder omdat ik van een boerderij afkom ipv een ponyclub..? Verward

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:43

Ik weet nou werl wat ik niet wil. Ik droomde ook altijd een baan op stal, maar ik denk toch dat het niets voor mij is. het is wel 7 dagen in de week, en lange dagen. Aangezien ik erg veel slaap nodig heb Dromen *LOL*

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:11

Ik bedoel boerderij als in professioneel paardenbedrijf... Dus geen boerenknollen, helaas voor jou en ook geen bandages.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:56

De opnames zijn vorig jaar gemaakt. Mijnzusje zat toen in het vierde jaar en is waarschijnlijk in de volgende aflevering nog te zien. Ik hoe je op de hoogte.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 23:56

Wat betreft het rijdem, het is natuurlijk gen Masterclass! Ik geloof dat je netjes moet rijden, een redelijk onafhankelijke zit moet hebben en moet springen over hindernissen van een bepaalde hoogte?
Tja, daar hoef je geen M of Z-ruiter voor te zijn hoor! En je kunt een hoop leren in 4 jaar goed les...
Verder vond ik het wel leuk om te zien, maar wat kort. Het had van mij wel wat dieper en uitgebreider gemogen. Maar ja, het was voor de gewone televisie... Knipoog
Ben benieuwd naar volgende week!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 14:34

Ik weet niet of de school zo is zoals ze daar weergegeven hebben. (ik weet wel wat van deurne schoolgangers) maar het was waardeloos, ik heb me rot gelachen! Het geeft een superslecht beeld van de school en de opleiding.
Mensen komen erg streng en negatief over! En van wat ze lieten zien lag het niveau op een erg laag niveau. En ook van dat borstelen van dat paard dat sloeg al werkelijk helemaal nergens op, hebben ze daar nooit van gevoelige of hete paarden gehoord denk ik dan mezelf alle paarden zijn anders en elk paard behoort ook anders behandeld te worden! Zo geld dat ook bij mensen en in dat programma kwam juist het tegenovergestelde naar voren dat ze juist alle paarden en ruiters over een kam scheren dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dat vraag ik me dan af!
groetjes jeannette

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 14:16

Ik vond het opzich wel leuk om te zien hoor.
er zijn mensen die vonden dat de instructeurs veel te streng waren enz. maar ik zou graag op zo'n manier les krijgen. Ze zijn niet al te vriendelijk, maar je leert er wel veel van.