Boktrit Manege Bergemo???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:32

Maikuh schreef:
Hendrik is wel stoer... Daar wou je toch op?!


ja daar wilde ze op maar alleen als er ook anderen op een paard gingen anders is zij de enigste en dat wilde ze niet. Ik ga heel misschien ook op eeen paard. maar dan wel een redelijk rustige. Er mag best wel pit in zitten maar hij moet ook niet zoals die quinto en jade meteen aan de kletter gaan

.


deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:09

Kwinto of Jade zul je ook echt niet meekrijgen. Er zijn ook hele lieve bospaardjes (Spencer! Maar die gooit wel hoog op)

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:10

Jullie weten in ieder geval op tijd op welk paard je wilt... Haha duurt gelukkig nog maar even!

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:43

iwayalover"]
[quote="Maikuh schreef:
Hendrik is wel stoer... Daar wou je toch op?!


ja daar wilde ze op maar alleen als er ook anderen op een paard gingen anders is zij de enigste en dat wilde ze niet. Ik ga heel misschien ook op eeen paard. maar dan wel een redelijk rustige. Er mag best wel pit in zitten maar hij moet ook niet zoals die quinto en jade meteen aan de kletter gaan
[/quote]
Er zijn zo veel leuke en lieve paarden! Rocky is wel stoer Haha!

Fenna :+:

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 14:21

deedee19 schreef:
Kwinto of Jade zul je ook echt niet meekrijgen. Er zijn ook hele lieve bospaardjes (Spencer! Maar die gooit wel hoog op)


ja bij ons op de manege is ook een paard wat hoog opgooit. Daar hou ik absoluut niet van! Dus die word het niet Haha!
Ik zie het allemaal wel. Kijk wel wat er over blijft.
Ik heb een keer een buiterit gereden daar op wodka. Hij was wel stoer! Maar zo klein en dus snelle ponygangen. Moet ik zo snel lichtrijden en daar word ik moe van Haha! Gaaaap

.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 16:01

Ik was aan het denken, misschien dat als we de datum hebben geprikt er al weer mensen afvallen die mee kunnen met de boktrit. en dan kan er nog altijd 1 groep worden gemaakt. en anders gewoon 2 groepen die op dezelfde tijd gaan. dat lijkt mij iig het beste en leukste. anders is het nog zo " apart" .
maarre ik wil op FERRO!!! hahaha..maarre zal ik alvast een pol maken met wat datums of eerst met maand? wanneer hebben degene die examen doen, examen?


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:37

Ik wil idd op Hendrik, mar dan moet er in de galop wel een flink tempo gemaakt worden, want ik kan hem dan niet echt rustig houden Haha!
Spencer lijkt mij ook wel lief, maar zit volgens mij voor geen ene meter dus uhh... die liever neit!
Max daar reed Emy steeds op, lijkt me ook heel leuk! Rijd volgens mij wel lekker, schud alleen met zijn hoofd.
Black Jack en Ilona heb ik ook buiten gereden. Black Jack is wel lief en ook rijd hij (of zij?) heel lekker, maar hij trok bij mij in stap de teugels uit mijn handen (á la Jelles) en dat vond ik heel wat minder)
Ilona was ook heel braaaf, maar die vond er zelf niks aan. Was heel erg aan het sukkelen en ik maar schoppen om bij Emy te blijven, maar daar reageerde ze niet op. Pas als Emy bijna uit zich was, sprong ze in draf of soms zelfs in galop aan Scheve mond Was heeeel erg vermoeiend!
Die nieuwe 'dikke' lijkt me ook heel leuk!
Wie is Rocky?

Maar ik wil trouwens alleen maar op een paard als er meerdere op een paard gaan, omdat anders het tempo voor dat paard te laag licht. En dan word het dus konstant kontenkleven en in galop moet ik dan denk ik echt inhouden (en als de ponys arbeidgalop doen, is er groot kans dat je als paardrijder nog draaft Scheve mond)

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:14

haha als black jack a la jelles is kan ik daar beter niet op gaan ivm met mijn rug.

Maar ik zie wel wat ik doe. Maybe een pony of maybe een paard Haha!

.

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:57

Black Jack is heeeeeeeeeeel erg stoer.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:11

De examens zijn van 19 mei tot en met 5 juni volgens mij maar mijne beginnen op 24 mei tot en met 2 juni.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:19

deedee19 schreef:
Black Jack is heeeeeeeeeeel erg stoer.

Ja? Heb er alleen een beginnersbuitenrit op gereden. hij was wel heel braaf, maar irritant met zijn hoofd. Scheve mond

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:29

Ik heb er een keer een buitenrit op begeleid met Ponykamp. Ik vond hem toen heel erg stoer

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 07:59

Black Jack lijkt me niet zo fijn... Maar heb er verder nog nooit zelf op gereden.

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 08:00

Ow is er trouwens al een datum ofzoiets?

Fenna :+:

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:53

Maikuh schreef:
Black Jack lijkt me niet zo fijn... Maar heb er verder nog nooit zelf op gereden.


Nou dan vergis je je het is net een stoel!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:18

Ow moet ik dan toch maar eens proberen Knipoog

Fenna :+:

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:44

Ik heb me net bedacht dat ik misschien op een van de tiroler haflingers wil! Lijkt me wel leuk!
Maar weten we nou al een datum wanneer we gaan?

.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:45

we moeten eens een datum gaan prikken...wordt het dan het voorjaar, of weer mievakantie?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:48

Ik denk dat ik bijna zeker weet Tong uitsteken dat ik dan tóch op een pony ga. Is eens wat anders en met een paard tussen al die kleintjes vind ik niet zo fijn
Ga wel op een grotere pony, misschien wel Obelix, net als de vorige keer. Als hij lief is Lachen

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:00

xxlindaxx schreef:
we moeten eens een datum gaan prikken...wordt het dan het voorjaar, of weer mievakantie?

Uhm maakt mij niet uit. Maar iemand kan een poll maken ofzo?!

Fenna :+:

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:52

Hebben ze bij die manege toevallig ook pony's voor uh mensen die niet zo goed kunnen rijden. Clown

Ik wil ook mee, lijkt me echt gezellig. En het is volgens mij best dichtbij. Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:58

Ze hebben ook hele simpele ponys die gewoon braaf in het rijtje blijven (bijna allemaal eigenlijk wel Haha!)

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:05

Dé echte manege pony's. Haha! Ja die moet ik hebben. Clown

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:08

Ze hebben daar heel veel lieve fjordjes, die zitten op zich wel lekker én lopen braaf in het rijtje mee.
Er zitten ook hele leuke 'gewone ponys' tussen die braaf zijn en eigenlijk zijn de meeste haflingers ook heel braaf!
(anders zou ik ook neit mee durven Haha!) Maar je moet natuurlijk wel de gangen beheersen om mee te kunnen!

xdroopyx
Berichten: 23
Geregistreerd: 02-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:34

Het lijkt me heel erg leuk..
Maar wat is de prijs..?
Dat zou ik wel willen weten..En krijg je daar een pony/paard..? Verward

Party!! ♥ Nieuw Pr0fiel ♥ Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers