Lord-Of-The-Rings naspele??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Lord-Of-The-Rings naspele??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:15

Hoooj,
Vandaag ben ik naar Juulke geweest om te oefenen voor een optreden voor de eigenaar..
Nou.. ik heb dus een neef die mensen leert zwaardvechten *LOL* en dat heb ik gisteravond thuis geoefend (hij kwam te logeren) en heb vandaag het dus op een pony geoefent.. Op een super groot grasveld in volle galop en dan hier en daar een paar zwaaien.. Me vriendin op een andere pony gingen we als laatst zwaard vechten op de ponys dat was wel rar want wij waren zo nep aan het zwaardvechten gingen de ponys met elkaar knuffelen Verward Lovers .. En op het laatste dan word ik zogenaamd gestoken en dan val ik van mn pony (afstappen en laten vallen).. We hebben 2x in die volle galop gereden en hadden nog wat tijd voor het 2de spectacel "pas de jump" (samen springen) en we hebben vandaag 45centimeter gesprongen en voor het optreden gaan we voor 50.. Juulke heeft 55centimeter gehaald met iemand erop (en het is een shet ,zal wel eens een foto maken als ie zo hoog springt met iemand erop als bewijs)

Nou dat was dolle pret!! Bloos Schijnheilig ,
Doeeg Laura & Juulke OK dan! *LOL* Pling Lovers

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:18

Ben benieuwd naar de foto's, en kan me voorstellen dat het dolle pret was Knipoog

heb je je geen een keer bezeerd met het laten vallen ? Lachen

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:20

nouw een keer.. toen bleef ik hangen in de beugel en toen begon juulke aan me te knabbelen Tong uitsteken

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:26

paardeloverr schreef:
nouw een keer.. toen bleef ik hangen in de beugel en toen begon juulke aan me te knabbelen Tong uitsteken


whuhaha, lijkt me zo grappig *LOL*. Maar leuk dat het zo goed ging joh!