Bah vuurwerk!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_Roos_
Berichten: 456
Geregistreerd: 19-12-03

Bah vuurwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 11:34

haten jullie die strijkers en die rotjes ook zo???

Al mijn diertjes zijn doods bang! Huilen


Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:42

ja maar ach het is weer zo voorbij gelukkig is het maar 1x in t jaar...

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:44

sorayalover1 schreef:
ja maar ach het is weer zo voorbij gelukkig is het maar 1x in t jaar...

ja, 1 keer minimaal 4 dagen, want denk maar niet dat ze zich aan de tijden houden waarin je het af mag schieten.. als ze eerder wat hebben gaat dat ook al makkelijk de lucht in, en als er wat over is ook..

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:45

Ze zijn leuk Tong uitsteken Ik heb ook al gister en eergister rotjes afgestoken Haha!

_Roos_
Berichten: 456
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 11:50

boeflover"]
[quote="sorayalover1 schreef:
ja maar ach het is weer zo voorbij gelukkig is het maar 1x in t jaar...

ja, 1 keer minimaal 4 dagen, want denk maar niet dat ze zich aan de tijden houden waarin je het af mag schieten.. als ze eerder wat hebben gaat dat ook al makkelijk de lucht in, en als er wat over is ook..
[/quote]

zoals onze buurjongens die hebben van die mantjes nu aanh et afsteken mijn konijn is helemaal overstuur ik heb hem maar binnen rondlaten huppelen


RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:58

ik schrik me altijd dood van die knal Haha! Maar het is best leuk om af te steken.. alleen ik heb geen eens vuurwerk Scheve mond

In de auto van de week, zag ik een wolk die op arafat leek

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:01

Ik hou er ook niet van...vindt het verspild geld dat je de lucht in jaagt. Ieder jaar weer vallen er doden en gewonden. In de krant stond gisteren dat het gemiddelde 100 Euro was dat mensen aan vuurwerk uitgeven. Sommigen zelfs 500-600 Euro! Als ik bedenk wat ik daarvoor kan kopen (of mijn paard daar 3 maanden voor kan stallen) dan hoef ik al niet meer.

Je suis Charlie.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:03

Ik vind het vreselijk. Al dat geknal. En nu nog erger als normaal omdat ze nu officieel mogen afsteken.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:05

Ik vind vuurwerk wel leuk hoor. vanavond ga ik naar mijn broer en schoonzusje met 4 neefjes, en neem ik ook een klein beetje mee. niks overdreven, misschien voor 5 euro of zo
maar ik kanl alleen om 00.00 uur, dat geknal de dagen ervoor hou ik niet van, alhoewel ik het idee heb dat het minder is dan andere jaren

Goedgekeurd onderschrift :)

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:05

Cassidy schreef:
Ik hou er ook niet van...vindt het verspild geld dat je de lucht in jaagt. Ieder jaar weer vallen er doden en gewonden. In de krant stond gisteren dat het gemiddelde 100 Euro was dat mensen aan vuurwerk uitgeven. Sommigen zelfs 500-600 Euro! Als ik bedenk wat ik daarvoor kan kopen (of mijn paard daar 3 maanden voor kan stallen) dan hoef ik al niet meer.

ik ook, en dan voornamelijk het vuurwerk wat alleen maar knalt, dan vind ik dat je nog net iets meer hebt aan siervuurwerk, want daar kan je even van genieten(de kleuren), maar van een duizendknaller heb je alleen maar een heleboel afval en je bent weer wat dover.. leuk!!! Scheve mond

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:29

Ik vind het ook erg leuk, alleen voor de huisdieren is het geen pretje nee.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:12

Ik irriteer mezelf ook dood aan al die knallen overal. En echt van die kinderen van een jaar of 12 die vuurwerk afsteken Verward echt te dom voor worden, waar zijn hun ouders?

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:19

Ik haat vuurwerk. Vanmorgen om half 11 werd ik al wakker geknald zeg Verdrietig En gisteren ging ik naar de stad met een vriendin moesten we over zon bruggetje daar stonden van die jongens met vuurwerk...Wij schijterds durfden er niet langs..En gingen maar een omweg maken Schijnheilig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:00

amigolover04 schreef:
haten jullie die strijkers en die rotjes ook zo???

Al mijn diertjes zijn doods bang! Huilen


Ja, ik heb er ook een hekel aan. Alleen op oudejaarsnacht zelf vind ik het wel leuk, want dan schrik je er niet van, haha.

Gelukkig hebben al mijn dieren helemaal nergens last van.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:10

Tsja om 12 uur gaat hier ook het 1 en ander de lucht in, alleen siervuurwerk maar ga het er niet om laten Haha!

En van mij mag iedereen ook de lucht inschieten wat ze willen....alleen heb ik er een rothekel aan als ze van alles naar je toe gaan gooien als je met je beessie buiten loopt....maar klieren zal je altjd wel houden.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:00

Ik hou helemaal niet van vuurwerk al dat geknal wordt er gek van! Had gister avond ook al problemen om me verzorgpaard naar de paddock te brengen. Waar is vuurwerk eigenlijk goed voor?

Nevada

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:26

Anouk01 schreef:
Ik haat vuurwerk. Vanmorgen om half 11 werd ik al wakker geknald zeg Verdrietig En gisteren ging ik naar de stad met een vriendin moesten we over zon bruggetje daar stonden van die jongens met vuurwerk...Wij schijterds durfden er niet langs..En gingen maar een omweg maken Schijnheilig



Heb ik vandaag ook maar gedaan Bloos *LOL*
Vond het ook kei eng Nagelbijten / Gniffelen

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:30

ik hou wel van vuurwerk, maar dan wel SIERvuurwerk. dus niet alleen dat stomme geknal de hele dag. m'n hond is al 3 dagen doodsbang voor alles, gelukkig maakt dolly het allemaal niets uit, anders zou ik helemaal gek worden.
in een ander topic zei ik daartraks nog dat hier iedere 5 sec. een knal te horen is; inmiddels is het zo'n 2 seconde...

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:37

ik vind vuurwerk wel cool, maar eigenlijk alleen siervuurwerk. Dat geknal vind ik ook geen drol aan. Mn paard vind het eigenlijk helemaal niet eng. siervuurwerk vind ze ook wel mooi geloof ik. En toch is ze 100% arabier.

[o]

capri

Berichten: 59
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: poppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:41

strijkers is ook niet mijn type --> maar het vuurwerk bij oudjaar vind ik gewoon GEWELDIG !! wij gaan vanavond zelf vuurwerk afschieten
doei --> hopelijk geraken ge huisdieren er zo wat aan gewooon !
veel geluk !!

Party!!I LuF Capri:#
GaaaapHappy New year!:O8)7 Bokt-Overdrijvertjuh!8)7

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:42

ik hou hellemaal niet van vuurwerk allen tolletjes die zijn leuk.maar verder hoeft het voor mij niet

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:45

Ze zouden die handel moeten verbieden! K*tzooi!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:55

sunshine"]
[quote="Anouk01 schreef:
Ik haat vuurwerk. Vanmorgen om half 11 werd ik al wakker geknald zeg Verdrietig En gisteren ging ik naar de stad met een vriendin moesten we over zon bruggetje daar stonden van die jongens met vuurwerk...Wij schijterds durfden er niet langs..En gingen maar een omweg maken Schijnheilig



Heb ik vandaag ook maar gedaan Bloos *LOL*
Vond het ook kei eng Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

Wij moesten dus onder een brug door en daar stonden ook een paar jongens te schieten, maar ze wilden niet ophouden met afsteken, en de paarden vonden ze heel eng, dus dat werd omrijden Boos!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:57

irish_lady schreef:
Ze zouden die handel moeten verbieden! K*tzooi!

jah vin ik ook!

Nevada

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:20

LovingTweety"]
[quote="sunshine"][quote="Anouk01 schreef:
Ik haat vuurwerk. Vanmorgen om half 11 werd ik al wakker geknald zeg Verdrietig En gisteren ging ik naar de stad met een vriendin moesten we over zon bruggetje daar stonden van die jongens met vuurwerk...Wij schijterds durfden er niet langs..En gingen maar een omweg maken Schijnheilig



Heb ik vandaag ook maar gedaan Bloos *LOL*
Vond het ook kei eng Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

Wij moesten dus onder een brug door en daar stonden ook een paar jongens te schieten, maar ze wilden niet ophouden met afsteken, en de paarden vonden ze heel eng, dus dat werd omrijden Boos!
[/quote]

Met deze dagen ga ik dus echt niet met de paarden naar buiten he?! Krijg al de bibbers als ik alleen al dénk aan wat er zou kunnen gebeuren.. Als je toevallig zo'n lolbroek tegenkomt die het heel leuk vind om vuurwerk naar jou en je paard te gooien.... Ziek Nee ik hou het bij de stal en de bak lekker veilig Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, ComscoreBot, Facebook, IASCrawler, luuntje en 179 bezoekers