Ik ben lek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Ik ben lek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 18:52

Om met het begin te beginnen:
Zondag de 14e had ik 's avonds een beetje last van m'n keel. Nou ja, zal we over gaan.
Maandag was het alleen nog maar erger geworden, dus ik bleef maar thuis. Echt alles behalve water kwam er met een noodvaart weer uit Misselijk , lekker met een zere keel.
Dinsdag toch maar naar de huisarts geweest, bleek dus keelontsteking te zijn. Ik baalde verschikkelijk, donderdag had ik gala van school. Gelukkig kreeg ik wel peneceline mee, maar ik bleek daar dus helemaal niet tegen te kunnen(oeps even vergeten in het medish dossier te zetten Frusty ). De volgende dag een ander soort, dat ging wel.
Woensdag had ik dus andere en dat werkte erg goed.
Donderdag nog niet naar school geweest(om niet te moe te worden voor het gala) en 's avonds was het gala dus. Er bleven 5 meiden te slapen, dus afzeggen was ook best banketstaaf. De taxi die we besteld hadden kwam dus ook niet, dus hebben we een uur lang in de kou, in onze gala jurken buiten gestaan. Ik was het zat, dus had ik m'n vader z'n bed uit gebeld. Het was wel een geweldig gala geweest! Haha!
Vrijdag wel naar school geweest(was bijna geen school, maar toch) en had geen last meer van m'n keel.
2e kerstdag moest ik werken in de pizzeria in het dorp. Lekker in de rook en vet luchten. Die avond had ik dus weer wat last van m'n keel.
Zaterdag de 27e was ik dus weer behoorlijk ziek. M'n moeder met de huisartsenpost gebeld, zeer waarschijnlijk wéér keelontsteking....
Gister(maandag) maar weer naar de huisarts(nu een andere ivm feestdagen). Ja dus, echt goede keelontsteking. Nu kon hij eigenlijk geen peneceline geven, zo kort na elkaar is niet echt gezond. Maar ik mocht vanochtend dus wel te bloedprikken.
Om 8 uur 's ochtends.. Hoe verzint hij het
Ik ben nu dus lek en heb nogsteeds een zere keel, met amandelen die 2/3x zo groot zijn als normaal.
Ik hoop dat ik niet m'n zus achterna ga ( [AM] Morgen naar het ziekenhuis voor mn amandelen*slik* )
Donderdag gaan we naar Disney, dus ik hoop dat ik dan weer wat beter ben.
Sorrie voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:14

aah,.... niet leuk meisz
beterschap !!! en veel plezier in disney
en zo lang is het verhaal niet hoor, hihi

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:28

aaaah, voorlopig dan maar niet werken en alleen in je bedje liggen en uitzieken, je moet wel beter zijn voor disney

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 19:32

Tnx.
In m'n bed liggen, nee, zo ziek voel ik me ook weer niet.
Ik moet en zal mee naar Disney Schijnheilig dus dat word nog heel hard appeltjes enzo eten.

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:37

Lekker dan denk je dat het eindelijk weer over is, komt het weer terug...

Veel sterkte en beterschap en als heel bokt nou gaat duimen kan je vast wel mee naar Disney Haha!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:15

Ahhh, Trufje Tong uitsteken.

Je bent gelukkig nog niet zo ziekjes als ik toen. En ik heb nog wilde pony's gevangen toen ik ziek was dus maak je geen zorgen over Disney Haha!.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lente
Berichten: 27768
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:34

Jep! Keelontsteking! Echt megakut! Bij mij was het zelfs zo dat ik niet eens water binnen kon houden...
Ik moest heel veel gorgelen met zout water (helpt!!!) ik sliep 3 nachten niet en ben in een week 10 kilo afgevallen!

Twee maanden later had ik het weer, maar op een andere manier... Heel veel hoesten! Penicilline en gaan met die banaan! Knipoog

Volgende keer KNIPKNAP! Weg amandeltjes!

Lenneke

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:52

Nou ja het gala was leuk zullen we maar denken...
Heel veel sterkte en goed uitzieken he Knipoog

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 00:00

Het gala was echt geweldig, alleen een beetje jammer dat de taxi woensdag klaar stond om ons op te halen.
Ik heb weinig tijd om uit te zieken, Disney en ik moet eigenlijk weer naar school, m'n aardrijkskunde presentatie is al uit gesteld omdat ik voor de vakantie ziekjes was.

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 00:29

Beterschap!!
En hopelijk hoef je niet geopereerd te worden, maar aan de andere kant.. dan ben je wel mooi van je amandelen af kun je dr geen last meer van krijgen.. Knipoog

Liefs, Mathilde xx


Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 08:07

Beterschap! Ik ga zo ook maar ff afspraak maken met de dokter, ik denk dat ik weer bronchitis heb...balen al die ziektes steeds net als dat iedereen griep heeft...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 08:27

Bleeh ik heb ook al keelpijn vanacht leek 't net alsof ik een klepje in m'n keel had Verward Haha! Zo droog en zeer..
Beterschap!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 08:28

LadyFilou schreef:
Beterschap!!
En hopelijk hoef je niet geopereerd te worden, maar aan de andere kant.. dan ben je wel mooi van je amandelen af kun je dr geen last meer van krijgen.. Knipoog


Geen last meer? Verward
Ik ben al 3 keer naar het ziekenhuis geweest om mijn amandelen te laten knippen. Die van mij zijn denk ik opstandig Extreme duivel

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 19:18

We zijn weer terug van Disney(al een paar dagen hoor Schijnheilig ), het was echt gaaaf!
Ik heb geen last meer van m'n keel gelukkig. De uitslag van de test was er ook eindelijk.
De uitslag is dus negatief(dat ik het niet heb dus), maar ze willen voor de zekerheid toch nog een x prikken over 4 weken. Ze vertrouwen het dus niet echt.

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:22

ik had dat ook in de zomervakantie op kreta heb toeb 2 week op bed gelegen en me amandelen zijn er ong. een maand geleden uitgehaalt.

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:28

Hebben ze je ook geconroleerd op de ziekte van pfeiffer???? Ik heb twee jaar geleden namelijk zo ongeveer hetzelfde gehad als jij hier net verteld en ik had toen dus de ziekte van pfeiffer.... Nou ja afwachten maar wat er over 4 weken uit je test komt.

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 21:10

Ze hadden juist op pfeiffer getest, dat was negatief.
Ze vertrouwen het toch niet helemaal, daarom moet ik terug komen om nog een x te prikken. >;)

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GrapeshotBot, justkid, lovelance, meniekske, Milow2018, XXleonieXX en 87 bezoekers