Wat hebben jullie OOIT gebroken gehad door Rijdier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:49

Georgette schreef:
Ik heb gelukkig nog nooit iets gebroken Lachen


Dat lucht dan op¨want het is geen pretje als je iets breekt

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Sheilalover

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:31

Man sommige mensen hebben echt geen mazzel!:n
Ik heb alleen mijn pols gebroken, een manege pony bokte.

O:) (`'·.¸«¤...Innocent...Maybe...¤»¸.·'´) Schijnheilig

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:22

Ik heb nog nooit wat gebroken, behalve dat mn teugels dan Knipoog, dat mevrouw er even gezellig op ging staan (moet ik dat ook maar betervasthouden )

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:24

Mijn pols , inmiddels al 13 jaar geleden...

Mijn moeder dacht dat ik toen wel genezen zou zijn van het paardenvirus (ik was 8)... HELAAS!! Haha! Haha!

Van de zomer ben ik trouwens een keer van mijn net zadelmakke merrie gebonjourd, en heb toen mijn ándere pols lelijk gekneusd, maar goed, het was niet gebroken Knipoog

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:15

animals schreef:
Ik had ong. een jaar geleden dan ook een rodeo met mijn tuiger en toen heeft ze me er NIET vanaf gekregen en toen ik haar weer rustig had begon ze weer en hield ik het niet meer vol en ben ik op een bultje zand bevallen hele onde rug zwaar gekneust kon zeker heeeeeeeeel lang niet meer op mijn rug slapen want anders begon die bult te drukken!



Je bedoeld toch GEVALLEN hoop ik? Haha!

Ik heb nog geen botbreuken gehad dat ik weet, waarschijnlijk wel m'n pink gebroken en m'n neus, maar er is nooit naar gekeken geweest. Pink is nu scheef en neus zit een bobbeltje op.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:49

sonjabelgium"]
[quote="animals schreef:
Ik had ong. een jaar geleden dan ook een rodeo met mijn tuiger en toen heeft ze me er NIET vanaf gekregen en toen ik haar weer rustig had begon ze weer en hield ik het niet meer vol en ben ik op een bultje zand bevallen hele onde rug zwaar gekneust kon zeker heeeeeeeeel lang niet meer op mijn rug slapen want anders begon die bult te drukken!



Je bedoeld toch GEVALLEN hoop ik? Haha!

Ik heb nog geen botbreuken gehad dat ik weet, waarschijnlijk wel m'n pink gebroken en m'n neus, maar er is nooit naar gekeken geweest. Pink is nu scheef en neus zit een bobbeltje op.
[/quote]

wat je gevallen noemt......... ik ben er eerder afgebokt dan dat ik gevallen was..! Verward Scheve mond

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:54

in je berichtje staat dat je bevallen bent Animals Haha! OK dan! Clown

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:56

owh minder..........was zeker gevallen

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:08

heb fijn een gekneusde teen Verdrietig doordat zo'n vriendelijke vriend even op mijn teen een rondje ging draaien

:evaw:

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:29

Niets..... ("klopt nu af op een stuk ongeverfd hout")

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:28

Sando schreef:
Niets..... ("klopt nu af op een stuk ongeverfd hout")


Same here!!!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:18

ik heb mijn uhmm ellepijp geloof ik gebroken en toen was ook middenin me elleboog een stukje bot afgebroken en dat moest met een operatie vast worden gezet kan nu nooit meer mijn arm volledig strekken en heb er nog vaak last van terwijl het al 3/4 jaar geleden is

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:26

*ook ik: knock knock*
Want ik heb nog nooit echt wat gebroken gehad door de paarden, niet dat ik weet tenminste. Mijn tenen en vingers staan inmiddels wel allemaal raar maar goed, ik loop er niet minder om Haha!
Wel veel kneuzingen, omdat er paarden op mij sprongen, omdat ik geslagen werd, of omdat ik viel.
Ik mis trouwens dankzij Triumph wel mijn voorste kruisband van mijn linkerknie.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:31

m'n kleine teen van m'n rechtervoet.
en dat op sinterklaas avond een paar jaar terug!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:53

Uhm... niks gebroken (afkloppuh...!)
Wel een keer een prachtig hoefvormig blauw plek op mijn dij... was aan het voltigeren, en dat is niet aan mij besteed ...

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:23

Ik ook niet.. TOT vorig jaar..!
Kreeg een trap van mijn paard (geheel zelf schuld).. kreeg het uiteinde van het hoefijzer tegen de knokkel van mijn pink en de knokkel was dus gebroken.
Is toen gezet geworden en moest 3 weken in de gips!
Verders wel genoeg blauwe plekken gehad!

Overigens vertelde de dokter in het ziekenhuis dat ie paarden maar gevaarlijke dieren vond, omdat een aantal keren per week iemand binnenkwam wat een 'ongeluk' had gehad met paarden!
Na.. ik heb em verteld dat mijn paardje de liefste van de hele wereld is.. maar ja, ik kwam niet echt overtuigend op hem over (maar hij is lekker toch de liefste.. Knipoog Haha! Tong uitsteken Lovers *LOL* )!!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:14

4 jaar geleden ging ik onderuit met een paard. Ik ben toen met mijn enkel dubbelgeklapt en het paard is erop gevallen. Gevolg mijn enkel en voet op een heleboel plaatsen gebroken en de banden e.d. gescheurd. Ze hebben toe besloten om er geen pinnen in te zetten maar dat was een foutje. Met elke stap die ik zet heb ik pijn. Ik ben er daarna nog 2 keer aan geopereerd maar het mocht niet meer baten. De enige optie is nog om hem vast te laten zetten maar daar denk ik niet aan.

Tja, das het risico van het vak Knipoog

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:22

Haha! Perfect topic voor mij Haha! heb je even?
1. Grote teen
2. Enkel
3. Neus
4. andere enkel
5. andere grote teen
6. die 1e grote teen nog een keer
7. Kleine teentje
8. Pols
9. Middenhandsbeentje
10. Linker pink
11. gescheurd bot in de onderarm
12. en dan de meest recente, mijn allerliefste tankje heeft vorige week mijn vingerkootje in mijn rechter pink lieflijk kapot geschopt, zit nu dus ook weer in het gips Haha!
Dit zijn alleen de breuken, dan heb ik nog niet genoemd de vele hersenschuddingen, schouders meerdere malen uit de kom, ontwrichte polsen, schaafwonden over het hele lichaam (geen vel meer op armen en rug) en verschoven ruggewerfels die nog steeds niet stabiel zijn, gaten in mijn hoofd en ik vergeet vast nog een heleboel, ach je moet er wat voor over hebben hé voor je paarden hobby

Dit alles overigens niet door 1 paard hoor maar de meeste breuken heeft mijn lieve tankje kevin wel op zijn naam staan Haha! en toch hou ik van hem Lovers , ach, we passen goed bij elkaar, beide op zijn tijd een tikkie aan de lompe kant Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:28

nog nooit iets gebroken....*snel afkloppen Tong uitsteken

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:26

Ik heb al mijn schouderblad gebroken toen ik aan het springen was .was niks erg zei de manege dus ik er trug op.kon me arm natuurlijk niet bewegen.Paard vliegt op hol ,en ik val opnieuw.als reslutaat:schouderblad gebroken,sleutelbeen gebroken,en me boven arm gebroken.En ik kan je evrtellen het doet geen deugd.Dan heb ik ook mijn klein teentje gebroken gehad omdat me stomme verzorgpony erop ging staan.
Maarja
kusjes cooper

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:40

Ik heb ook nog nooit iets gebroken.
Wel bijna. En dat was ook gelijk een goede plek. Mijn rug.
Volgens de dokter mocht ik blij zijn dat ik niet een van de slankste was, anders had ik er niet meer gestaan.
Wat was ik toen blij met m'n vetrolletjes...Knipoog

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 15:59

ik heb mijn arm welles gebroken toen ik van de pony viel.

*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 31 bezoekers