Weinig keuze in hoofdstellen???!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Weinig keuze in hoofdstellen???!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 23:43

We zijn op zoek naar een nieuw hoofdstel in een Cob maat. Jeetje, wat valt dat tegen zeg. Erg weinig keuze in de maat maar ook zo weinig soorten/modellen. Zaterdag 3 winkels "gedaan" in de buurt. De eerste hadden ze er precies 1 die leuk was, de tweede was een drama winkel met 2 koffiedrinkende dames die liever crackers aan het eten waren onder het lezen dan de klanten helpen (zelfs toen ik dingen ging vragen bleven ze zitten) en de derde had ook 1 hoofdstel.
In Full was er keuze genoeg. Omdat ik zelf western rijdt, ben ik veel modellen gewend maar dit was bijna allemaal hetzelfde. Het is voor de pony van mijn dochter en die wil er graag wat "leuks" aan, maar ze zijn allemaal erg simpel.
Wie weet een zaak met veeeellllll keuze in de buurt van Hilversum en omstreken???!!!


Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:44

Vraag de gratis catalogus van HorseLover en Divoza eens. Staan er zat in hoor!! Lachen

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:52

Hippo Hippic ? ( bussum )
Horseman ? ( hilversum )

daar hangt het altijd wel vol met hoofdstellen Tong uitsteken

-

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 09:02

Fugers in Soest...

Genoeg keuze

...Dreaming with my eye's wide open...

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 09:42

Freddy's Nieuwegein, veel Dobert spul.
Paardensport Loosdrecht, ook Dobert. Ook koffie drinkende dames.
Ruitersport Harmelen, wel even rijden maar als je bij Freddy's langsgaat niet zo ver weg. Daar hadden ze een heel mooi, smal mexicaans hoofdstel, loop nu nog te Kwijl
Verder is het moeilijk, meestal kom je in de duurdere klasse uit. Dan heb je bij Fugers wel veel keus.

Succes.

Fiesta, freiberger, what else?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 10:16

Duurder is niet zo erg, ik wil ook een goede kwaliteit maar over de E 125,- vind ik overdreven voor een kind.
Helaas is juist de keuze in Cob echt slecht!! Boos! Raar maar volgens mij zijn er veel paarden in die maat.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:59

ik heb een hele goede, en mooie van kieffer, ik heb met bordeux onderleg, er is ook blauw, en groen onderleg heel mooi en super soepel. koste iets van 80 euro. en verder heeft de dochter van de staleigenaar een echt hoofdstel voor meisjes, met glitters.

In scherpenzeel bij Bos hebben ze zooooveeeeel, en in nijkerk bij Kraay

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:10

Bij de Horseman hebben ze idd veel keuze *LOL*

Bij Divoza al helemaal!

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:12

Soeskia schreef:
ik heb een hele goede, en mooie van kieffer, ik heb met bordeux onderleg, er is ook blauw, en groen onderleg heel mooi en super soepel. koste iets van 80 euro. en verder heeft de dochter van de staleigenaar een echt hoofdstel voor meisjes, met glitters.

In scherpenzeel bij Bos hebben ze zooooveeeeel, en in nijkerk bij Kraay


In scherpenzeel bij bos moet je ze niet halen, echt een bagger kwaliteit dat ze daar hebben. Tenzij je een echt merk hoofdstel koopt, maar die zijn daar weer superduur.
Bij de paardenschuur in Amerongen/ wijk bij duurstede hebben ze wel een hele goede kwaliteit hoofdstellen en heel veel verschillende.

[o]


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 13:14

anydale schreef:
Bij de Horseman hebben ze idd veel keuze *LOL*



Helaas, deze keer dus niet. In Full hadden ze wel heel veel. Ik koop daar graag want daar wordt je netjes geholpen en is de service goed.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:14

Als je western rijdt, moet je naar een westernwinkel. Arthur bijvoorbeeld. Daar heb ik afgelopen Zaterdag een westernhoofdstel in maar Cob vandaan gehaald voor 25 Euro...

Je suis Charlie.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:03

Horse Diverse in Eemnes, keuze zat....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:06

Ik vind dus ook dat er weinig keuze is.
Ja, zwart, zwart met wit onderlegd of met een zilveren bies.
Allemaal dezelfde hoofdstellen die iedereen al heeft. En of van dat hele stugge leer, of een heel duur hoofdstel.

Vroeger hadden ze nog weleens wat speciale dingen, maar het is allemaal zo hetzelfde op het moment.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 14:25

Cassidy schreef:
Als je western rijdt, moet je naar een westernwinkel. Arthur bijvoorbeeld. Daar heb ik afgelopen Zaterdag een westernhoofdstel in maar Cob vandaan gehaald voor 25 Euro...

Nou, ik heb er zelf ongeveer 10 (Ebay he!) maar mijn dochter rijdt engels Schijnheilig . Daardoor ben ik ook gewend aan heel veel soorten hoofdstellen en ik heb haar geloof ik besmet.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:26

Ik weet de oplossing voor je probleem: je dochter moet ook western gaan rijden...Haha!

Je suis Charlie.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 14:37

Cassidy schreef:
Ik weet de oplossing voor je probleem: je dochter moet ook western gaan rijden...Haha!

Kom even langs praten dan. Ik probeer het al zo lang........... maar madam wil springen en crossen later.
Ligt eigenlijk aan het feit dat er geen maneges in de buurt lesgeven en kinderen willen nou eenmaal graag naar een manege. Misschien.... ooit..... Ach gut
Ze heeft trouwens wel een half jaar met mijn Quarter springlessen gedaan!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:52

Ach, dat komt nog wel. Op dit moment is ze geindoctrineerd door al haar vriendinnetjes en leeftijdsgenootjes die dressuur rijden en springen. Het vergt een heleboel doorzettingsvermogen om je af te zetten tegen de massa. En voor een kind helemaal.

Je suis Charlie.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:12

Je kan er ook eentje via Baduh(www.baduh.nl) kopen. Daar heb ik er nu eentje gekocht (Equestro SilverLine) en die komt binnenkort binnen.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Destinietje en 119 bezoekers