Heike + Bart

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-01 22:14

Dit forum is echt veel beter. Helemaal omdat we nu niet dat gezeik van horses moeten aanhoren. En er zijn hier geen anonieme vaginakids.. Naja komt er ook een chat? Doei Steef


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-01 22:15

Hahaha.. dat wordt nou zo.. K ut wordt nou vagina haha..


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-01 22:16

o Hemel daar kun je helemaal niet over jezelf banketstaaf.. Snel veranderen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-01 22:41

hahaha dit forum veranderd inderdaad de woorden. kan het zelf ook ingeven. Dus als je dan k*t opschrijft dat er komt te staan fijn ofzo haha dan schrik je helemaal als je je berich doorleest. Of dat heike automatisch toffe Heike word haha.

Maar nee zo ben ik niet *grijnz* Enne we zijn allemaal een beetje de baas omdat ik nu eenmaal heel goed luister naar jullie. Dus als jullie wat willen dan zou dat eventueel kunnen hihi

eventueel dan he? Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-01 11:32

Oh, dus wij moeten slijmen en dan zorg jij d'r voor. Goed om te weten.... Ha ha ha. Ik vind het wel goed dat een aantal woorden verandert worden... Alleen, ik zou k*t in iets anders veranderen. Iets wat compleet anders is, als je dan van die *piep* mensen hebt, dan weten ze niet wat ze zien... Jottum!

Laudie....
PS: Ik wil wel een binnenbak Heikie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

daantjuhhh

Berichten: 26790
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:50

Laui! schreef:
Oh, dus wij moeten slijmen en dan zorg jij d'r voor. Goed om te weten.... Ha ha ha. Ik vind het wel goed dat een aantal woorden verandert worden... Alleen, ik zou k*t in iets anders veranderen. Iets wat compleet anders is, als je dan van die *piep* mensen hebt, dan weten ze niet wat ze zien... Jottum!

Laudie....
PS: Ik wil wel een binnenbak Heikie!


Nee dan zeg je P.S. Ik wil een binnenbak toffe Heike!

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Heike + Bart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:52

Topic uit 2001 dus een slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: limagirl, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, Siebel, teunis001, Vernon en 45 bezoekers