de moeite waard??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

de moeite waard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 20:59

Zouden we vandaag naar Paard Ahoy gaan, helemaal zin in, ben ik geveld door de griep... Verdrietig

Ik baal er echt van, en dat in m'n vakantie, zal je altijd zien...

In principe willen we nu maandag gaan, als we allebei zijn opgeknapt, want mijn vriend is ook ziek!
Maar nu zit ik wat topics te lezen en nu vraag ik me eigenlijk af of het de moeite waard is om te gaan, het schijnt dus blijkbaar niet echt groot te zijn en ik vind 10 euro toegang nog best prijzig...

Wat raden de Bokkers aan die al geweest zijn??!!


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:01

Het is 8,50 met kortingsbon, die liggen bij de kassa..
Tja wat raad ik aan, ik vond t op zich best leuk. Het was dat ik parelli wilde zien aan t eind van de dag dus heb ik t nog wel 5 uur vol gehouden daar, heb alle shows gezien. Was wel leuk om te zien, maar er zaten ook echt flut shows tussen. Voor de stands hoef je zeker niet te gaan, er zijn paar stands maar bijna alles is even duur als in de winkels.
Dus ja, eigenlijk zonde van je geld! Of je moet echt shows hebben waar je naartoe wilt!

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:17

Er zaten best leuke shows tussen hoor vond ik. Vooral de clinic van Parelli vond ik zeker de moeite waard. En de spullen die te koop zijn zijn dan wel niet supergoedkoop, maar je hebt wel lekker veel keus.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:06

Als je het vergelijkt met paard-Utrecht valt het tegen. Een stuk kleiner. Wel het zelfde princiepe maar dan dus in het klein.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 00:19

Ben geweest en was eigenlijk zeer teleurgesteld.

Zo super klein en niet echt gave aanbiedingen

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:10

Noureyev schreef:
Ben geweest en was eigenlijk zeer teleurgesteld.

Zo super klein en niet echt gave aanbiedingen


idd erg klein, helemaal in vertgelijking met de prijs die je betaald. Ik heb nog wel wat leuke dingen in de aanbieding kunnen komen. Maar we waren om 13.30 al weer weg.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:16

Noureyev schreef:
Ben geweest en was eigenlijk zeer teleurgesteld.

Zo super klein en niet echt gave aanbiedingen

de aanbiedingen ligt niet aan ahoy, dat ligt aan de standhouders zelf....

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:18

Ik raad je wel aan om te gaan, want ik moet rijden Knipoog
Haha, nee ik weet niet, ben er nog niet geweest, ga er alleen morgen heen omdat ik dan moet rijden. Als ik sommige mensen zo hoor klinkt het niet echt enthousiast enzo. Maarja, ik zie het wel. Het wordt vast leuk!

*geen onderschrift*

Saika
Berichten: 1666
Geregistreerd: 12-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 09:39

Ik ben zondag geweest en vond het absoluut niet de moeite waard. De shows waren aardig maar die zie je op zoveel evenementen. Erg weinig stands en weinig leuke aanbiedingen. In een uurtje ben je wel uitgekeken. Wij vonden het zonde van de benzine, entree en parkeerkosten.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:31

Nee, 't is niet de moeite waard. Schandalig dat ze daar uberhaupt entree voor durven te vragen.

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 12:31

Samevattend blijkt het wel gezellig te zijn, maar in verhouding met Paard in Utrecht toch niet helemaal de moeite waard voor het geld dat ervoor gevraagd wordt...

of zeg ik nu iets verkeerds??? Verward

Hoef ik me toch niet zo heel erg zielig te vinden dat het moet missen, ook al had ik er naar uit gekeken...

Ik zit nl nog steeds met koorts thuis, moet zelfs m'n arme paardje al 3 dagen missen... Verdrietig Verdrietig (en dat is me echt al jaren niet meer gebeurd )
dat vind ik eerlijk gezegd nog erger dan de beurs missen! Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:48

Ja sorry, maar ik vond het helemaal niks. Ik had toch iets verwacht wat wel wat groter zou zijn als de Utrechtse Paardendagen maar dat was het absoluut niet. De kraampjes waren duur en er lag bij veel ronduit troep bij. En er stonden helemaal niet veel paarden "uitgestald". Op Paard & Koets was dat veel leuker gedaan. Erg jammer, gemiste kans voor Paard Ahoy.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:19

Zeker een gemiste kans, veel mensen denken (dachten) dat het een soort PAARD 94 enz. zou zijn vooral omdat dezelfde organisator erachter zit. Maar helaas alles is minder waar het lijkt er niet op en nog vreselijk duur ook. Gelukkig kon ik voor dat uurtje op een perskaart naar binnen en kreeg ik ook de parkeerkaart van Exhibition comp. anders had ik een protest ingedient bij de organisatie, wat een afzetterij.....

Gratis af te halen mooie jonge katten

nemodevis

Berichten: 7
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: diep in de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:32

Het was inderdaad heel klein en alles was best duur!! Maar ik heb onwijs genoten van alle shows!! egt onwijs gaaf!!! Lachen

Arabieren zijn de beste paarden van de hele wereld!! vooral die van mij Lachen

nemodevis

Berichten: 7
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: diep in de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:33

Het was inderdaad heel klein en alles was best duur!! Maar ik heb onwijs genoten van alle shows!! egt onwijs gaaf!!! Lachen

Arabieren zijn de beste paarden van de hele wereld!! vooral die van mij Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:35

En hoe zat dat nou met de verloting? Je kon je entreekaartje in een ton gooien en daar zouden dan meerder keren per dag een trekken uit plaatsvinden. Je kon mooie prijzen winnen, de nummers werden omgeroepen, en je moest binnen het uur je prijs komen ophalen. Ik heb geen omroep gehoord, geen trekking gezien. Was dit de manier van de organisatie om je adres te pakken te krijgen?

Je suis Charlie.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:40

Nou, de gein was dat je alleen op de tribunes de luidspeakers kon horen. Als je aan de andere kant van de bak stond hoorde je niks. Tja... ook een gemiste kans. Ik miste een professionele omroepster (hoe heet ze ook alweer?) die het publiek enthousiast weet te maken.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:10

Jij bedoelt zeker Pam Tessebes? Al vond ik deze ook niet slecht hoor Lachen

De onze was top, moeder van Benneton deed het top!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:03

Tessebes schreef:
Nou, de gein was dat je alleen op de tribunes de luidspeakers kon horen. Als je aan de andere kant van de bak stond hoorde je niks.


Dat was inderdaad heel vervelend! Want ik moest op een gegeven moment in de bak rijden, met wat enge dingen en dan ging zo'n man zeggen waar ik langs moest rijden enzo. Maar als ik dus aan de andere kant van de bak reed, waar de tribune dus niet zat, dan kon ik m gewoon niet horen. Erg vervelend inderdaad!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:50

liberty schreef:
Jij bedoelt zeker Pam Tessebes?


Idd!

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:32

Wij zijn zondag met een groepje geweest en het was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Klein inderdaad, ik was heel verbaasd toen ik erachter kwam dat er maar één hal was. Ik ben een keer naar P&K geweest en naar Jumping Amsterdam, maar dat was toch wel een heel ander verhaal. Veel groter en naar mijn idee wat professioneler opgezet.

Bij de Parelli demo vond ik het erg jammer dat ze daar geen Nederlander neer hadden gezet. Leuke vent hoor (tikje langdradig dat wel), maar ik bleef vertalen aan de meiden om me heen! Van die verloting, daar heb ik dus echt niets van meegekregen. Het is dat ik toevallig tegen een briefje aan de grote bak aanliep waar opstond wanneer de trekkingen zouden zijn. Roep dat dan even centraal om! Van de stands was ook ik niet echt onder de indruk. Ik ben niet echt veel leuke aanbiedingen tegengekomen. Aan de andere kant, wel weer gunstig voor de portomonnee, ik heb erg weinig uitgegeven.

Toch hebben we ons wel vermaakt. Sommige shows waren toppie, de Mérens-carroussel bv. vonden wij erg mooi. De 'aai-stands' waren ook leuk, vooral de dochter van één van de meiden vond dat helemaal geweldig. Ik weet echter niet of ik hier volgend jaar nou weer naartoe zou gaan.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:50

JoT schreef:
Ik ben een keer naar P&K geweest en naar Jumping Amsterdam, maar dat was toch wel een heel ander verhaal. Veel groter en naar mijn idee wat professioneler opgezet.



Het was inderdaad een stuk kleiner dan P&K, maar je moet het niet gaan vergelijken met Jumping Amsterdam. Want dat is sowieso iets heel anders.

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 15:25

LMsWinnetou"]
[quote="JoT schreef:
Ik ben een keer naar P&K geweest en naar Jumping Amsterdam, maar dat was toch wel een heel ander verhaal. Veel groter en naar mijn idee wat professioneler opgezet.



Het was inderdaad een stuk kleiner dan P&K, maar je moet het niet gaan vergelijken met Jumping Amsterdam. Want dat is sowieso iets heel anders.
[/quote]


Is inderdaad wel een beetje appels met peren vergelijken bij nader inzien. Eerst nadenken en dan tikken, dat was geloof ik wel de juiste volgorde toch? Tong uitsteken

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 15:35

Zoiets was het ja Tong uitsteken

*geen onderschrift*

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:01

Nou er was wel degelijk een loting, tenminste op maandag, maar je moest denk ik wel op de tribune zitten om het een beetje te kunnen volgen.

Het is zo fijn om klein te zijn!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 7 bezoekers