drenthe op gelet de fokker van dit paard gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
wizz
Berichten: 190
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: noord-holland

drenthe op gelet de fokker van dit paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 22:40

hoi ik ben wizz kid en ben met spoed opzoek naar de fokker van mijn paardje dakota een buckskin/appaloosa van net 4 1/2 jaar oud een hengst van +/- 1.50m en een echte knuffel en casanova ik heb hem gekocht van een vrouwtje uit friesland er zaten geen papieren bij en ze zij dat hij uit drenthe vandaan kwam daarom ben ik op zoek in drenthe naar of de fokker of degene waarvan dat meisje uit friesland hem heeft gekocht het kan dus zijn dat hij toen anders heb geheten dat weet ik niet maar omdat ik met hem wil gaan dekken en hem bij een stamboek ga inschrijven wil ik weten of hij die al heeft of niet en wie de ouders zijn ik hoop dat iemand mij kan helpen en ook wil ik vragen of iemand voor mij de foto kan plaatsen want ik krijg het niet voor elkaar stuur dan ff een berichtje met je email adres en dan stuur ik hem ff naar je toe alvast bedankt Knipoog Verward OK dan!


Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:41

zou je ajb wat leestekens in je tekst kunnen zetten.... Ik ben na de eerste regel opgehouden met lezen, ik snapte er al niks meer van!

wizz
Berichten: 190
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 22:45

niet iedereen is perfect he

ter dekking buckskin/appaloosa hengst met blanket 6jr +/_1.50m. voor meer info even mailen.


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:07

wizz schreef:
niet iedereen is perfect he


Nee gelukkig niet zeg.
Maar het is een stuk gemakkelijker lezen, ben namelijk ook al na een paar zinnen opgehouden. En dat is toch niet je bedoeling Knipoog

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:10

Misschien ligt het aan ons Groningers! Knipoog

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:03

mot ook zeg'n dat dat nait lekker leest, kin der nait veul van moak'n Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:19

Dat heeft niets te maken met perfect zijn: een tekst zonder leestekens leest nu eenmaal erg lastig. Scheve mond

Als dit topic open blijft, dan kan ik de rest van de reacties al wel raden. Daarom krijgt dit topic alvast een slotje. Je mag natuurlijk je oproep opnieuw plaatsen, maar dan graag wat beter leesbaar.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers