neergestorte kat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 16:17

gewoon even een onzinnig maar leuk berichtje over mijn kat Lukkie.

Pas geleden zat ie op de tafel en wilde hij dus naar de kast springen. Die staat veel te ver weg. Maar Lukkie kent zijn eigen krachten niet en vindt zichzelf een waar springwonder.

Hij zette af......sprong....en miste natuurlijk. Had ik al lang gezien. Ik lachte hem natuurlijk uit. Hij bleef nog even met zijn pootjes aan de rand hangen voordat hij naar beneden zakte. Hij keek me heel beteutert aan.

Maar hij zette door en sprong nogmaals maar nu vanaf de tafel. dDt haalt ie makkelijk. Als wraakactie gooide hij wat spullen van de kast waarna hij me triomfantelijk aan keek.

maffe kat.

Hij is al eens vaker neergestort. Zou toch denken dat ie er wel iets van leerde. Haha!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:25

hahahahahaha *LOL* *LOL* *LOL*
Niet zo raar dattie zo is en het steeds opnieuw doet en dan steeds opnieuw naar beneden stort...
Ze zeggen toch altijd dat een huisdier op zijn baasje gaat lijken?? Knipoog Knipoog Haha! *duikt onder bureau*
(maar dan metaforisch, he!! want ik denk niet dat jij naar je kast springt, hoor!! Alhoewel... Haha!)

_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-05 16:26 ]</font>


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:26

Die van ons had ook een mooie actie: Hij sprong naar een vogeltje, maar lande in het piepkleine, overbegroeide vijvertje dat we in de tuin hebben. Nou dan moet je wel heel goed kunnen mikken Knipoog)
Hij vond t zelf wat minder geloof ik.

Of onze andere kat die toen ik in bad zat met het schuim ging spelen en pardoes koppie onder ging Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:29

*lol* echt iets voor lukkie om te doen!!! haha gek beest is t ook he *LOL* *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:50

Haha, katten... Moos van m'n ouders was gisteren ook fijn bezig. Ik had Pouzz meegenomen, die zat achter het gordijn en wilde niet spelen. Er staat bij m'n ouders een zware houten kist voor de verwarming en daar lag Moos op te rollen terwijl hij ondertussen met één oog Pouzz in de gaten hield. En opeens lag Moos tussen kist en verwarming, één pootje zielig omhoog: 'Help me...'. Als katten konden lachen, dan had Pouzz op dat moment in een scheur gelegen! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:54

Zo is de kat van mijn ouders zich ooit rot geschrokken. Hij lag te slapen op een bureau, lekker in de zon, zonder door te hebben dat hij er langzaam afgleed. Uiteindelijk viel hij dus, bovenop de hond, die ook lag te maffen. Alletwee paniek, kat deelt een dreun uit en is weg, hond kijkt heel zielig: "ik deed niets, en dan nog slaan ook" Was wel erg leuk om te zien.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:13

De eerste kat van m'n ouders, Pluis, lag altijd te slapen op het houten deksel van het aquarium. Lekker warm. Hij lazerde er ook regelmatig in z'n slaap af, maar er van leren? Neuh, het gebeurde rustig drie keer op een avond... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 19:21

hahaha, je kan zo lachen om katten, ze doen echt de raarste dingen.
Mijn vriendin en ik kwamen een keer van de zoldertrap af (die nog niet bekleed is) en Winnie wilde net naar boven rennen, toen ze ons zag schrok ze zo dat ze snel omdraaide en naar beneden wilden rennen.
Dat lukte niet en ze donderde naar beneden,
We hebben zo gelachen, hahaha
Ze had niks hoor, ze zat beneden alleen even van de schrik bij te komen Haha!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 19:42

*grinnik* ik zie het echt ZO voor me... I lov Lukkie! Haha! Clown

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:37

Hihi, wat een maf beest, mijn konijnen zijn gelukkig redelijk normaal maar de kat van mijn vriendin is soms ook niet helemaal goed bij zijn kopje. Dan springt hij en rent hij rond als een kip zonder kop *LOL*

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 03:02

Onze Sphinx Jangles (alias: vetklep Knipoog ) is nogal dol op de verwarming, maar onze bank staat daar zo'n 15cm vandaan... Dan gaat hij op de leuning wegdromen van de warmte, valt in slaap, hangt steeds meer naar rechts en.... flikkert van de bank hihihihi hahahah Haha! . En er ook niks van leren, gebeurt minimaal 4x per week Clown .
Het leukste is de kop van dat beest: echt zo van verdomme gebeurt het weeeeer Boos! .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

sorpion
Berichten: 108
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 03:19

rare kat haha Haha!
Had ik maaar zo'n kat!!!!
hihi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abrina71, Astrid_Brann, bora, ComscoreBot, Galaika, gigil, karelien, katinker, Maanon_, myk_en_shant, Niwla, Poosje81, SennaS, spookyskippy, VuurVleugels, wiifke, xColorCross, xHaithi, YandexBot, ynskek, Zilfstar en 75 bezoekers