Ze is weg..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Ze is weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:05

En ik voel me zwaar klote. We zijn vandaag petje weg wezen brengen met de trailer. Ze is verkocht. Ze heeft echt een super plaatsje. Een grote ruime stal, een mooie grote wei en allemaal nieuwe spullen. Maar wat ze niet heeft is ies en jolie, en een gezelschaps beestje. Ze staat helemaal alleen.. Toen we weggingen hinnikte ze ons na.. Zo hartverscheurend Verdrietig . Ik ben sinds ik thuis ben de hele tijd al mijn ogen uit mijn hoofd aan het janken. Ik wil niet dat ze weg is..
Ik moest het even van me af schrijven. Ze is nu dus verleden tijd.. Scheve mond

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:10

og jeetje das ts niet zo mooi.. gelukkig dat ze lekker luxe staat maar het blijft natuurlijk pijnelijk heel veel sterkte Ach gut

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:11

He wat verschrikkelijk zeg , dat zo'n diertje staat te gillen terwijl je het daar zo harteloos op een vreemd plekje helemaal alleen achterlaat , dan voelt zo'n diertje zich vast ook ontzettend gedumpt....

Sorry als ik je hiermee nog verdrietiger maak hoor Lachen

Maar zou niks voor mij zijn om m'n beestje zo achter te laten.

Krijgt ze het wel goed verder , komen er nog andere beestjes bij ?

En waarom heb je haar eigenlijk verkocht , kon je geen ander plekje vinden waar ze wel met 1 of meer andere paardjes loopt ?

Sterkte !

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:19

he, wat vervelend, lijkt me echt zwaar klote om haar zo achter te moeten laten.
maar ze krijgt het voor de rest vast wel goed, en dat is dan ook wel weer een troost.


HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:20

aah wat erg!!!!

mijn verzorgpaard word ook verkocht Verdrietig Huilen waarschijnlijk in april

toen ik te horen kreeg dat ze te koop stond, en dat er iemand was komen kijken en heeel erg auntosiast was (k weet niet hoe je dt schrijft Verward) kwam ik thuis en ging ik naar foto's kijken.. moest ik al helemaal huilen Huilen laatst ook weer toen white flag van dido op de radio kwam. (dat liedje luisterde ik heeeeel vaak als ik bij haar was). ze gaat naar een hele anderen staal toe, ik weet niet precies waar het is, maar gelukkig heeft die vrouw die haar dus gaat kopen gezecht dat we altijd mogen langskomen.. en als we van tevoren bellen opok gewoon mogen rijden Lachen en dan mogen we ook met haar naar buiten ( want die stal licht aan de duinen) daar ben ik wel heel erg blij mee! dat we haar gewoon altijd mogen komen opzoeken enzo, en ook gewoon rijden Lachen

maar het is echt niet leuk om een paard te verliezen! het is niet zo dat je dan geen paard meer hebt om op te rijden ofzo.. maar je hebt gewoon een echte band met een paard, en veel mensen begrijpen dat niet. als ik bijv. aan kkom fietsen.. gaat ze (bijna) altijd hinniken dat vind ik zo lief!!!

maar iig

Ach gut STERKTE!!! Ach gut

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:13

He wat naar altijd he!!
Mag je nog wel een keertje langskomen?
Veel sterkte!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:17

He dat is echt vervelend, veel sterkte ermee he Ach gut En zoals Guinni al vroege, mag je nog wel een x langs komen of niet?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 20:30

pmarena schreef:

Krijgt ze het wel goed verder , komen er nog andere beestjes bij ?

En waarom heb je haar eigenlijk verkocht , kon je geen ander plekje vinden waar ze wel met 1 of meer andere paardjes loopt ?

Sterkte !

Er komen geen beestjes bij..

Ik heb haar niet verkocht. Ze stond samen in de wei met mijn verzorgpony en nog een andere pony. Ik had er dus niks over te zeggen. Ik heb me wel heel erg aan haar gehecht, vandaar dat het me zo raakt.

Heel erg bedankt voor de lieve reacties, dat doet me echt heel veel..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:49

Verdrietig
Ze went er vast snel.. En gelukkig hebben we foto's gemaakt.
Kusje

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:03

Hey meis! Echt balen, joh! Ze zal er wel aan moeten wennen dat ze nou alleen staat... Merk je ook aan Ies en Jolie dat ze zich nou anders gedragen om hun vriendinnetje weg is?
En waar staat ze nou eigenlijk? Toch wel hier in de buurt mag ik hopen? Lachen Sterkte he! Ach gut

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 23:15

Ze staat in de buurt van eerbeek/dieren best verweg dus Scheve mond

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 00:23

Ik weet hoe het voelt ... sterkte!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Dark7, Dartel, EsmeeKKK, hokke, Linde_C, Punz, StalNollie, tiwi1969, Vagabondo en 97 bezoekers