Foto's rijden; commentaar gevraagd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Foto's rijden; commentaar gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 13:14

Dit zijn de foto's van het rijden van vanochtend. Hoe vinden jullie dit eruit zien??

Afbeelding

Afbeelding

*\o/* *\o/*


SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:19

leuke foto's.maar probeer ietsjes meer rechtop te zitten! verder ziet t er goed uit. Leuke pony trouwens!!!! xx

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:20

ja net wat SelenaV zegt
verder ziet het er leuk uit.

Chrisjuh
Berichten: 193
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:20

ik ziw het verkeerd of wat, maar volgens mij zij je stijgbeugels eat te kort of niet? ofhet komt door die jas..

Haha! ~¤'Chrisjuh De Liefste Haf!'¤~ Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 13:22

oke hier de persoon met de jas Haha! klopt dat ik iets te korte beugels heb, maar zo zit ik beter (lees vaster Haha!) in de draf

*\o/* *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48327
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:36

leuke foto's... Lachen Is dat niet Banjer's grote neef? Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:42

Kan het zijn dat de pony wat op de voorhand loopt? Of lijkt het zo door momentopname's?

Hihi *ziet de schaduw op de eerste foto* Gebeurt bij mij ook heel vaak Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:06

Op de tweede foto zit je fel naar voren, hou je bovenlichaam rechtop.
Het ziet er ook een beetje uit dat hij op de 2de foto op de voorhand loopt, ik kan het ook helemaal mis hebben hoor Knipoog

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:20

Niet naar beneden kijken, maar voor je uit kijken! (Heb ik zelf ook altijd last van Tong uitsteken )

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:31

Idd wat de rest al zei, en op de tweede foto lijkt het of de pony hangt op je hand, maar ik kan ook mis zijn hoor!

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:39

beugels zijn niet te kort hoor en idd rechtop zitten Lachen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:01

Ik vind de 2e foto er juist veel beter uit zien. Ik weet niet wat je op de eerste foto aan het doen bent, maar het ziet er nogal gespannen uit. Hij bolt zijn rug niet omdat je er te zwaar in zit waardoor hij zijn achterhand niet goed onder kan brengen. Probeer hem wat nageeflijker te rijden zoals op de 2e foto. Hou hem wel actief dan, hij lijkt op foto 2 wat te slenteren. Over haar zit kan je niet zoveel zeggen omdat ze geen dresuurzadel heeft, ze kan haar beugels wel veel langer maken maar dat zit niet echt handig met zo'n zadel (hoewel ze wel langer mogen Tong uitsteken). En dat rechtop zitten lijkt me geen probleem omdat ze het wel kan (1e foto) ze ging waarschijnlijk op de 2e foto teveel mee met het paard Knipoog is toch niet zo'n ramp, als je je kont daarbij maar niet te ver naar achteren drukt -> je zit daar helemaal in de lepel en dat is niet fijn voor z'n rug. Dat je op de 1e foto te zwaar in zn rug zit komt ook door dat zadel Scheve mond (Sorry ben anti-veelzijdigheidszadel geworden na mijn overschakeling op een dressuurzadel, je weet niet wat je mist Lachen )

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:16

Heeft 'ie nou blauwgekleurd gips om z'n achterbenen zitten? Verward Knipoog

Nulla tenaci invia est via

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:57

ik denk dat dit bandages zijn..
lijk me een beetje raar als het gips was Verward

leuk paard trouwens

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:16

Je zit erop als een bloemkool Haha! Knipoog

Nee, ziet er wel aardig uit, alleen denk ik dat als je naar voren kijkt en niet naar de oren van je paard, dat je dan al een stuk rechter zit. En je ziet waar je naartoe gaat Knipoog

(Ik kijk ook altijd tussen de oren van mn paard door... Schijnheilig )

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:16

Je zit erop als een bloemkool Haha! Knipoog

Nee, ziet er wel aardig uit, alleen denk ik dat als je naar voren kijkt en niet naar de oren van je paard, dat je dan al een stuk rechter zit. En je ziet waar je naartoe gaat Knipoog

(Ik kijk ook altijd tussen de oren van mn paard door... Schijnheilig )

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:17

Idd wt meer rechyt zitten kom je al een heel eind.. en idd nar voren kijken.. vooral op die tweede foto.. en denk iets meer tenen naar binnen..

maar verder ziet et er netjes uit..

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:23

Leuk paard!

Maar rechterop mag! ZOals iedereen zegt dus val in herhaling Knipoog

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:30

Wat iedereen al zegt.Rechtop zitten en ja Kijken waar je heen gaat ( vooruit ) Want ik neem aan dat je geen geld aan het zoeken was Knipoog

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:44

Rechtop zitten Maar op de eerste foto zit je wel rechtop! en wat al gevraagd werd... waarom heb je alleen achter bandages?

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 20:23

Myra1 schreef:
Je zit erop als een bloemkool Haha! Knipoog



Haha! Haha! Haha! geweldige opmerking *LOL* Me is very proud Cool

en over dat naar de grond kijken, had geld nodig Schijnheilig

Lenn: klopt wat je zegt, als de foto 2 seconde later was genomen had het er al heel anders uitgezien. Hij komt steeds omhoog en was druk bezig hem nageefelijk te krijgen. Als het dus 2 sec later was geweest had ie lager gelopen en niet zo. Maar goed, foto is nu eenmaal moment opname (hoewel dat geldzoeken nou niet bepaald een momentopname is Bloos )

*\o/* *\o/*

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:28

SmithsGirl schreef:
leuke foto's... Lachen Is dat niet Banjer's grote neef? Haha!

Verdorie, kan ook helemaal niets plaatsen zonder dat je het ziet Tong uitsteken

Ofir is dus een zesjarige draver die sinds een maand of vier niet meer koerst. Hij heeft een peesblessure, vandaar ook de bandages achter. Ze zijn vooral voor steun, het is een leuke bijeenkomstigheid dat ze zo mooi blauw zijn Haha!

Op de foto's zijn dus ook twee verschillende mensen te zien, ik sta op de 2e. ik hang zo voorover omdat hij me nog net niet uit het zadel trok. Scheve mond Normaal zit ik wel ietsje rechterop Haha!
Ik had juist vandaag mijn beugels korter gedaan, om uit te proberen. Ik kreeg nogal kramp in mijn benen, amaar als ik ze langer doe, zit ik gewoon niet vast genoeg. Ofir houdt nog niet echt een vast tempo aan, hij gaat steeds langzamer en weer harder en daardoor wiebel je een beetje heen en weer

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:50

en heb je nog geld gevonden???? vast niet! Volgende keer dus toch maar weer rechtop zitten he Haha!

Nee effe serieus. je moet idd rechter zitten. en voor je uit kijken. En ik vind eigenlijk ook dat je handen wel wat hoger mogen. Het lijkt alsof je hem een beetje omlaag drukt. En misschien kan je hem wat meer voorwaarts rijden en wat meer overgangen zodat hij wat meer zijn gewicht gaat verdelen. Hij loopt op deze foto idd wat op de voorhand zo te zien.
Maarja zoals je zegt is het maar een moment opname en kan het dus ieder moment weer anders zijn.

.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:47

Ik snap echt niet wat het nou uitmaakt als je naar je paard kijkt. Als je in de proef je kin maar omhoog hebt Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:19

Ik ga met Lenn mee. Mocht het paard al op de voorhand lopen, dan doet hij dat eerder op de eerste foto dan op de tweede foto. Op foto 2 vind ik hem helemaal niet op de voorhand lopen, alleen lekker actief is hij ook niet. Logisch dat hij dus steeds omhoog komt, bloemkooltje. Lekker naar voren rijden Lachen Verder netjes hoor, alleen vind ik foto 1 erg raar. Je zit een beetje raar, je hangt misschien ook nog een tikkie naar rechts en je beugels zijn/lijken zo kort, dat je zo de renbaan op kan Haha! Ook weinig ontspanning op de eerste foto, alsof hij tegen het bit in gaat. Maar verder, netjes hoor! Doorgaan zo!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers