meer nieuws lunteren meeting?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 07:06

is er al meer nieuws over waar wat hoe laat etc.
het is minder dan een week en ik zou zelf ook graag willen regelen met de mensen wie met mij mee rijden over hoe laat het vertrek etc. is.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 08:01

Grrrrr, mijn veewagen doet het nog steeds niet..... Hoop dat ik het benodigde onderdeel op tijd binnenheb, anders zie ik jullie weer niet... Huilen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 08:46

Ik zit zelf ook met een probleem.. mijn auto heeft het namelijk begeven.. Ik hoop dat deze het wel voor het weekeinde gaat doen, anders gaat het feest niet door.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 10:11

a
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

-

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 10:12

ow, is er bij dat restaurant ook iets zonder vlees te krijgen?? Ik ben nl vegetarier (jaja, lastig ik weet het)

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 10:16

a
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:03

Janna, Jurga had het tegen mij over een rit van een uur of 3????
2 uur vind ik persoonlijk lang genoeg, maar als iedereen 3 uur wil, is het natuurlijk ook ok.

Ik wacht de berichten nog wel even af .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:09

He Fitz, ga jij ook mee? Leuk! Zie ik jou ook eens irl! Breng je Fitz mee?


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 12:20

jaaa ik ben zo beniewd naar fitz!

maare waar is dat weiland dan?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:22

a
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 12:46

ik ga wat meer voor 2 uur ivm de terugreis Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:56

Ik denk dat Jelka wel in is voor een tochtje van 3 uur Lachen

Janna, hebben jij of Ilona al bedacht welke route het gaat worden? Hoop dat het die is van de genummerde ruiterpaden (o.a. door een klein beukenbos). Vond die route wel errug gaaf!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 15:13

mij maakt de lengte niet echt gek uit, maar moet idd ook rekenin houden met de terug reis.

waar is de wei en hoe kom ik al limbolander daar Verward

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:37

Hey, ik hoor net dat Nouvel geen les heeft en dat we dus misschien zijn 2-en komen.
Nog ff de trailer bespreken en Jurga, here we come!!

Sonja, ik kom dan idd met Fitz en ik durf de Milena-uitdaging best aan, dan kan jij een stukje op Fitz rijden Haha! .
Wat ik eigenlijk niet snap, is dat wij niet gewoon een keertje bij Noordwijkerhout afspreken, dat scheelt ons een hoop reistijd Haha!
Wij zijn toch niet allebei blonT om helemaal naar Lunteren te gaan om te meeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:46

Citaat:
Op 2001-11-05 16:37, schreef Fitzroy:
Sonja, ik kom dan idd met Fitz en ik durf de Milena-uitdaging best aan, dan kan jij een stukje op Fitz rijden Haha! .
Wat ik eigenlijk niet snap, is dat wij niet gewoon een keertje bij Noordwijkerhout afspreken, dat scheelt ons een hoop reistijd Haha!
Wij zijn toch niet allebei blonT om helemaal naar Lunteren te gaan om te meeten?


Ehh..... Verward Hihihi, eigenlijk heb je gelijk, maar dat geef ik natuurlijk niet toe he!!!
Misschien moeten we dat sowieso maar eens doen, want de kans dat ik er zaterdag bij ben wordt weer kleiner.... het onderdeel voor m'n veewagen is nog steeds niet binnen.... *slik* nog vier dagen.... Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:13

Okay okay Ik ben helemaal nog wakker hoor!!!! hahahaha, ik mis gewoon dit topic omdat ik bijna niet mag bokken van mijn zeer geliefde ouders. Dus: SORRIE!!!!
Zal ik mijn plannen dus maar ff hierneer poten????

Ik had zelf gedacht om een rit te maken van een uurtje of drie. Dit is echt een hele mooie rit en zeer goed vol te houden voor paarden met wat minder conditie. Ook ruiters met wat minder zitvlees hahahaha. Janna, zijn de tijden opeens veranderd??? Ik dacht dat ze stonden om twaalf uur verzamelen en dan rond half één wegrijden???? Maar dat is net ff wat iedereen wil. Al zijn we wat later bij Juffrouw Tok, dan hebben we gewoon wat meer honger Knipoog . Okay, dus we gaan naar Juffrouw Tok??? Vind alles prima. Vork Moeten we wel even weten hoeveel mensen er dan meegaan naar Juffrouw Tok, dan kunnen we ff reserveren. Misschien wel slim... We starten dus vanaf onze weide, heb toestemming van mijn opa om daar de trailers te parken. Haha! Voor het adres en routebeschrijving: pb mij maar even, lijkt me het makkelijkst. Is btw heel makkelijk hoor Haha! . Ehm...wat nog meer??? Willen we nog een broodje eten en wat drinken voordat we gaan ivm vertrek rond lunchtijd??? Als iedereen een kleine bijdrage levert, wil ik best voor broodjes en wat te drinken zorgen... En nu moet ik nog ff bedenken wat we met de grooms gaan doen haha.... De grooms kunnen er wat mij betreft ook voor kiezen om later te komen, tegen de tijd dat wij terugkomen.... en dan mee naar Juffrouw Tok... Maar die keuze is aan hen... Er valt zeker wel wat te regelen. Of zijn er veel mensen VOOR een stop onderweg met broodjes waar we dan de grooms weer meeten??? Laat het me ff weten okee???? Alle ideeen welkom...

Ja, Nouvel moet ook mee!!!! Nee, maarten we gaan niet daarheen... Enneuh Sonja en Honeybee, jullie moeten we komen hoor!!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:15

Nou, ik rijd mee met een van de ruiters, dus ik kan niet later komen.. Ik denk dat dat met meer grooms zo is.. Lachen
Mm, we vinden wel een oplossing toch?
Oja, wat is het advies, van geld dat ik moet meenemen? Is ook wel handig Knipoog

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:18

yep assie rijdt lekker met ons mee Tong uitsteken
Enne dat van het geld wil ik idd ook wel weten ja,
en ook hoe laat we dan mvr TOK zoijn, omdat we uiterlijk denk ik rond 17.00 uur weer moeten vertrekken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:18

Ik beloof plechtig dat ik morgen nadat ik terug ebn van mijn toetsen, een nieuw en duidelijk topic start met alle gegevens.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:26

AGAIN??? Haha!
Oke, da's handig!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:16

ik hoop dat cros een rit van 3 uur vol houdt. hij is niet helemaal in superconditie en heeft de laatste tijd weinig zin om veel te lopen. al gaat het nu wel weer wat beterder als 2 weken terug

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:13

Citaat:
Op 2001-11-05 20:13, schreef Jurga:
Enneuh Sonja en Honeybee, jullie moeten we komen hoor!!!!!


Als m'n veewagen het doet ben ik absoluut van de partij hoor, ik moet en zal Steef eens zien Lovers .... Maar dan moet dat gekke ding wel starten; is een vrij essentieel deel van het rijden met een veewagen... Frusty M'n voorgloeirelais is kapot en moet vervangen worden. Heb een nieuwe besteld, maar is nog niet binnen... Huilen Maar wat niet is kan komen, toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers