Meeting Akerna Tinkerhengstenshow

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 18:11

Gister kwamen we Akerna (+vriend) & Crosby tegen op de Hengstenshow in Giesbeek.
[img]../upload/587/crosby.jpg[/img]
Wat is ie lief he?
[img]../upload/587/crosby2.jpg[/img]
Nog wat aktiefoto's van het springen
[img]../upload/587/crosby4.jpg[/img]
[img]../upload/587/crosby5.jpg[/img]
[img]../upload/587/crosby6.jpg[/img]
[img]../upload/587/crosby7.jpg[/img]
en...plat door de bocht
[img]../upload/587/crosby8.jpg[/img]
Was een erg leuke dag, het verslag mag ze zelf neerzetten. Het was in ieder geval heel gezellig om weer een bokker in het echt te ontmoeten.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 19:45

oei bala dat ik niet kon.
heb je nog meer foto's?? van andere hengsten? en wat vond jij van de andere hengsten en waarom? ben erg benieuwd wat ze allemaal hebben laten zien. hopelijk komt er dit voorjaar weer een hengstenshow waar ik wel heen kan, want ooit moet ailin er ook aan geloven en een bont mirakeltje op de wereld zetten (over tig jaar pas) en dan wil ik voldoende georienteerd zijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:17

Mooie foto's hoor.
Cros is een schoonheid he Lovers , en Renaat is een hele leuke meid *LOL*

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 21:17

Heb helaas niet meer foto's, maar de volgende hengsten waren aanwezig en staan op de site van het tinkerstamboek met foto: Boris, Braveheart, off spring, shakespeare, pablo, o,malley, peembel, john-boy, glen king hill en pitalo. Zelf was ik helemaal weg van Boris en Glen King Hill. Vooral omdat deze iets groter zijn dan de doorsnee tinker en omdat ik hun bouw erg mooi vind. Ik val zelf meer voor de iets "luxere" Tinker. Bij Glen King Hill was ik verleden jaar al een keer wezen kijken, maar toen kwam de mkz ertussen. Als je meer voor de bredere tinker valt vindt ik o'malley en pablo heel erg mooi. Veel mensen stelden hun hengst voor onder westernzadel en dus met een westernact. Een paar keer een soort kur op muziek, en eentje had de tinker aangespannen. Crosby vertegenwoordigde het springen. Het was erg leuk om te zien in ieder geval.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:37

ik heb pablo en pitalo IRL gezien toen ik m'n pony ging kopen, wat vond je van pitalo?die vind ik zoooo schattig!pablo wat minder, maar wel leuk!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:45

aaarrrggh die eerste 2 moest dat nou von?? *LOL*
nee deze zijn wel leuk.
het was voor ons vrij veel haastwerk. stamboek wist dat wij wat later zouden komen doordat de boer eerst moest melken. ik had cros gewassen en toen hoorden we dat de boer toch niet meeging, dus zijn we toch eerder vertrokken. na 2 keer een beetje verkeerd te hebben gereden waren we er tegen kwart voor 7. daar werden we al gezocht dat cros meteen aan de hand de ring in moest (terijl we pas om 10 over 7 moesten, maar er waren een paar hengsten uitgevallen) hup cros gauw de trailer af en naar de ring gesjeesd. daar stonden de voorbrengers al te wachten. terwijl hun cros lieten showen liep ik alvast naar de uitgang waar von stond. cros was de laatste aan de hand en daarna was een uur pauze. dus een tijdje in de bak gestaan met hem en kletsen met von en man Lachen die mij ondertussen dus ook aan het filmen was (grr)
cros nog even op de trailer gezte want ik hoefde pas als een van de laatsten te rijden. een gedeelte van de show gezien. half 9 langzaam cros gaan opzadelen, nog ff naar de wc (nee hoor geen last van zenuwen Haha! ) waar ik de voorzitster tegenkwam. die vroeg al of ik er klaar voor was (nee dus Lachen )
nou goed de show zelf liep ook weer wat in dus ik kon al eerder de bak in. het ging allemaal niet zo goed. crosby weigerde een aantal keer en wou niet naar beneden enz. een keer vloog ie langs de hindernis maar daar zat er nog een van het stamboek naast op zijn hurken. dus die bijna overhoop gesprongen. op een gegeven moment had ik echt zoiets van ik kap ermee. had een minuut of 8 om wat te laten zien maar ben gewoon wat eerder gestopt. wou het cros niet aandoen om ons nog langer voor l*l te zetten.
toen ik de bak uit was kwamen von en die man van het stamboek( die ik bijna overhoop sprong) naar me toe om me weer wat op te beuren. (thnx von Lachen )
daarna cros uitgestapt om de bak heen samen met o'malley (die overigens western gereden werd door een meisje dat veel de jonge paarden inrijdt voor de verkoop bij henk janssen. zij had op dat moment maar 4 keer op o'malley gereden. ze reed hem heel netjes.) vervolgens cros weer ingepakt en op de trailer gezet. nog gauw wat gaan drinken in de kantine en kletsen met von en husband. ook het stuk teruggezien van mijn rijden met cros wat hij had opgenomen. daarna gauw naar huis. cros op stal gezet met veel hooi en door mijn paps weer opgehaald. was om half 12 weer thuis (en doodmoe)

_________________
Als je boos op me bent, geef me dan ook al mijn kusjes maar terug !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-11-04 21:25 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers