Stiekem aan het kijken voor een paard erbij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 18:21

Omdat brammie toch al wat ouder aan het worden is, en ik hem een goeie oude dag wil geven op den duur ben ik al een beetje rond wezen kijken naar een paardje. Mocht het zover komen, dan verhuis ik naar een boerderij waar bram overdag's ook het land op kan. Ik blijf hem wel rijden, maar meer recreatief enzo. Nu heb ik en gigantisch cool paard gezien, qua kleur en aftekeningen echt mijn type

Afbeelding

Maar hij staat NU te koop, en eigenlijk was dit voor mij pas van toepassing over een jaar.
Dit was de tekst die erbij stond:
Lazeba. 8jaar.
een lieve vos met witte voetjes+bles
Limburgskampioen geweest met dressuur.
kan ook goed springen.IK doe hem weg
omdat ik er geen tijd meer voor heb.
hij is 1.60 hoog.Hij kan nog veel leren.
echt de moeite waard.

Wat zouden jullie mij aanraden?

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 18:30

ik vind het een beetje tegenstrijdig met een eerder berichtje dat je plaatste dat je nog heel veel met een oude pony kan doen. maarja dat zal ik maar buiten beschouwing laten.
Als jij denktd at dit ook je droompaard is zou ik er voor gaan. wat is nou een jaar? niet lang toch? dus kan t best een jaartje eerder. maar t gaat bij een paard niet alleen op uiterlijk maar ook om t innerlijk. ga anders gewoon een keer kijken. om je te orienteren wat wil je precies, waarvoor, en welkle prijs klasse. omdat allemaal uit te vogelen op een rustige manier kan je best een jaartje over doen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 20:09

Nee, dat berichtje over oudere pony's ging niet perse over bram. En dat ging ook over recreatief, maar ik vind dat ik van bram niet kan verwachten dat hij nog heel hoog in wedstrijden loopt. Ik blijf hem zeker te weten rijden, en ik train natuurlijk ook wel in de bak, of ik ga het bos in. Maar voor het echte wedstrijdwerk word hij toch iets te stijf enzo. En hem verkopen doe ik vooor geeen goud

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 20:12

ik zou gaan kijken hoor!! Party!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 20:21

ik vind het een heel mooi beestje
staat mooi op zijn benen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 20:50

In ieder geval een keertje gaan kijken! Leuk dier om te zien!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:35

leuk paardje ik zou in elk geval eens gaan kijken!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 00:40

Hai Ymke, voor zover ik je berihtjes gelezen heb, begreep ik dat het vrij moeilijk was om een goed plekje te vinden dat betaalbaar is bij jou in de buurt... Heb je al een plekje in je hoofd voor Bram?
Een paard kost een hoop geld, en een tweede erbij is echt het dubbele! Heb je daar financieel de ruimte wel voor! Ook als je straks op jezelf woont en voor jezelf moet zorgen?

Ik woon samen, mijn vriend verdient goed, ik verdien straks ook een leuk centje erbij (zodra ik genoeg invalwerk heb of een vaste baan), maar een tweede is financieel toch echt niet realistisch, hoe graag ook ik een paardje wil om wedstriden mee te rijden... Andrew gaat niet weg... Dus dat tweede paardje moet nog maar wachten!

Het is echt schrikbarend hoeveel een pony kost als hij niet helemaal gezond meer is...

Sterkte met uitzoeken, en laat je niet overhaasten! GEnoeg leuke paardjes!!! Wanneer jij er aan toe bent Lachen

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:44

ik dat paard op die foto bram of dat andere paardje???

Lieve Snuf!

Blijf please bij mij!!!!!

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:47

DAt andere paard, bram is een schimmel arabiertje...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:29

Beetje offtopic, weet je ook wat voor papier er bij dit paard zit?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 23:16

Nee nog niet, Ik weet dat er papieren bij zitten mar verder weet ik nog niks over vader's kant of moeder's kant.
Verder weet ik wel dat hij niet echt verkeersmak is, en niet voor beginnende ruiter, maar wel dressuurmatig erg geschikt voor wedstrijden.
Dat vin ik weer een beetje tegenstrijdig, want hij is niet verkeersmak, hoe zou het dan doen op een vreemd wedstrijd terrein Verward


Ik weet een plekje in de buurt, dat niet duur is. Er is weidegang e.d. dus dat is het probleem niet.

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 23:18

Citaat:
Op 2001-11-05 19:44, schreef Kellebel:
ik dat paard op die foto bram of dat andere paardje???



die van de foto is het andere paardje, dit is bram:

Afbeelding

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:26

Is 1.60 niet een beetje klein voor jou? Je bent toch vrij lang? Ik bedoel: Bram heb je en dat gaat nog best maar als je dan een ander paard voor erbij wil kopen waarom koop je dan niet meteen een iets grotere?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mirjam79, tienus63 en 109 bezoekers